O PREDSTAVI
Komentari posetilaca
KOMENTARI - ZAPISI IZ PODZEMLJA
zoran | 13.04.2017 | 20:55h | 89.216.12*.* | #20467
Divno. Svi su bili na visini zadatka. Cista 10.
Bundzija Sumadijski | 14.11.2016 | 22:29h | 178.222.11*.* | #20243
Nezahvalno je za glumce kada jedan lik ovoliko dominira u predstavi. Ako glumac koji glumi tog, dominantnog lika, u ovom slucaju Srdjan Timarov, uspe da bude na visini postavljenog mu zadatka, onda su svi samo sekundanti, a on nas vodi kroz predstavu. Medjutim, odlicnu epizodu zlokobnog realiste odigrao je Marko Bacovic. LJubomir Bandovic? Taj covek da mu daju da odigra patos u staroj kuci, briljirao bi!!!
Sto se rezije tice, ne bih da sudim. U dosta dela Fjodora Dostojevskog glavni likovi su ludaci, cudaci, ljudi oboleli od hipokrizije ili tezih psihoza, epilepticari, ljudi kojima je zivot oduzeo bas sve, povredjeni itd. Ovde je glavni lik kombinacijom svoje volje tj. misli o svojoj uzvisenosti nad svetom i podlosti tog istog sveta izopsten. NJegova tragedija sto bi on i da prezire taj svet i da bude priznat u njemu!
Sto se rezije tice, ne bih da sudim. U dosta dela Fjodora Dostojevskog glavni likovi su ludaci, cudaci, ljudi oboleli od hipokrizije ili tezih psihoza, epilepticari, ljudi kojima je zivot oduzeo bas sve, povredjeni itd. Ovde je glavni lik kombinacijom svoje volje tj. misli o svojoj uzvisenosti nad svetom i podlosti tog istog sveta izopsten. NJegova tragedija sto bi on i da prezire taj svet i da bude priznat u njemu!
Bojana | 07.06.2016 | 16:17h | 95.180.12*.* | #20059
Nemam nista protiv rediteljke Ane Djordjevic, ali slazem se sa clanom koji je napisao da je predstava grozna. Takodje se slazem da je strasno sto su monolozi izbaceni. Kada sam gledala "Zapise" svo vreme sam imala osecaj gadjenja, dok je pisano delo potpuna perfekcija, psihoanalize jedne kompleksne licnosti. Da se razumemo ja sam zena ali mislim da zena ne bi trebala da rezira ovako nesto. Jasno se vidi da su neke licne frustracije ili mozda povrsni utisci o delu napravili ovu katastrofu. Glavni lik dela nije zao, vec jedna usamljena, neprilagodjena licnost, koja se bori sa svojim kompleksima i okolinom. U predstavi je predstavljen kao silovatelj, kojim na kraju preovladjuju necista osecanja i ravnodusnost. Potpuno promasena tema, povrsno...glumcima svaka cast cupali su se koliko su mogli.
Miša | 26.02.2016 | 17:15h | 147.91.*.* | #19591
Ne bih se složio da je loše urađeno. Dramatizacija romana uvek predstavlja problem, šta odbaciti, a šta ostaviti, šta dodati, naglasiti. U ovoj predstavi su svi dobro uradili svoj posao, izbor scena lepo prati razvoj glavnog junaka, koji u romanu \"piše\", kao i Ahmed Nurudin, što predstavlja dodatni izazov. Ovako je svakako interesantnije, nego da smo gledali i slušali ispovest Timarova, koji je odlično odradio posao. Ne bih rekao da je izgledao retardirano, već kao osoba koja se ne uklapa ni fizički u obrasce ponašanja, koliko ima problem sa okolinom, toliko i sobom. Možda mu na momente lik izmiče, ali su to samo nijanse. Svakako za preporuku.
kriticar | 31.01.2016 | 23:29h | 87.116.17*.* | #19434
Izuzetno lose uradjeno. Timarov nije dorastao ovom liku. Inace se radi o jednom od naslozenijih likova u knjizevnosti, a posao je dodatno otezan jer su izbaceni svi monolozi iz scenarija. Ili je rediteljka bila povrsna u tumacenju dela ili je vise ocekivala od Timarova koji ipak nije mogao cutanjem da docara ovu slozenu licnost. Neki koji nisu citali knjigu su pomislili da se radi o retardiranoj osobi. Toliko je Timarov promasio temu. Bez promene raspolozenja, bez kulminacije, bez udubljivanja. Povrsno od pocetka do kraja. Igranje iz treceg ugla ili kako mali Perica zamislja socijalnu anksioznost. Lose, lose, lose.
Ratri | 19.11.2015 | 14:42h | 213.137.10*.* | #19084
Već sam pročitala ovde i slažem se, ovo je zaista predstava za ljubitelje pozorišta. Siromaštvo, beda, neuspeh, usled doslednosti moralnim principima glavnog glumca(odličnog Srđana Timorova)on postaje asocijalna osoba, trunkom svesti i zdravog razuma on
pokušava da se uklopi u društveni svet, ali što su ljudi manje obrazovani i inteligentni oni su suroviji i siroviji i njihovo odbacivanje, njega vodi u jednu sebičnu, sujetnu i bezosećajnu osobu. Odlična predstava, teška priča i na žalost toliko sveprisutna i oko nas, samo što nije toliko hladno kao u Rusiji.
pokušava da se uklopi u društveni svet, ali što su ljudi manje obrazovani i inteligentni oni su suroviji i siroviji i njihovo odbacivanje, njega vodi u jednu sebičnu, sujetnu i bezosećajnu osobu. Odlična predstava, teška priča i na žalost toliko sveprisutna i oko nas, samo što nije toliko hladno kao u Rusiji.
Sandra | 25.06.2015 | 00:22h | 178.223.4*.* | #18817
Dobra predstava. Svi glumci su fantasticni, ali Srdjan dominira. Jedno veliko bravo za njega!
Jovana | 13.05.2015 | 23:36h | 109.92.1*.* | #18687
Predstava je dobra,Srdjan se super snasao u ovoj glavnoj ulozi,jos da je i publika bila kako treba bilo bi jos bolje.
Ana | 20.04.2015 | 14:12h | 192.168.1*.* | #18582
Odlična predstava! Srđan je fenomenalan! Preporuka!
Dragan | 21.03.2015 | 11:18h | 95.180.2*.* | #18437
Izuzetna predstava, pomalo hermeticna i kamerna, ali odlicno prati pokusaj jednog coveka da prevazidje svoju sustinu, svoje JA, a nailazi na bezizlaznost, muku, zakopavanje sebe zivog. Scenografija i svetlo su minimalisticki i simbolizuju skucenost duse i sukob sa sobom. Iako slojevita i kompleksna u psiholoskom bojenju likova, predstava je pitka.Timarov je fenomenalno izneo ovaj lik, a ostali su se veoma dobro snasli i upotpunili ovu predstavu. Sve preporuke!
Jovanka | 21.03.2015 | 00:36h | 24.135.21*.* | #18436
Genijalna predstava. Uživanje punim plućima što je nesporno dokazao aplauz i pun sala. Glumci sjajni, tekst odličan izvodjenje sjajno.
Svaka preporuka svima!
Svaka preporuka svima!
Miroslav | 07.02.2015 | 19:48h | 95.180.9*.* | #18245
Odlicna predstava, dobro citanje Dostojevskog. Glumci, takođe, odlični. Marko Baćović maestralan kao i uvek, odlični Timarov i Jelena.
Срна | 06.02.2015 | 23:25h | 24.135.20*.* | #18242
Фантастична представа!
"Ко није читао и не чита руске класике,живи једноличан живот,без дубине"
-Вида Огњеновић
"Ко није читао и не чита руске класике,живи једноличан живот,без дубине"
-Вида Огњеновић
sanja | 20.02.2014 | 12:52h | 79.175.7*.* | #17057
Predstava je za prave ljubitelje pozorista. Srdjan Timarov odlican. Neka moja ukupna ocena kada bi se ocenjivalo od 1-5, bila bi 4.
d-mol | 25.01.2014 | 01:09h | 178.148.18*.* | #16908
Predstava je odlicna. Od svih ovdasnjih dramatizacija Dostojevskog, ova je, po mom misljenju, najuspelija. Ovde bas "ima Dostojevskog". Iako su mi nedostajale neke replike iz originalnog dela, koje nisu usle u scenario, predstavi nema slabog mesta.
Svi glumci su bili odlicni. Najupecatljivija je bila Jelena (u ulozi Lize). Veoma dobar i uverljiv mi je bio i g. Bacovic. On na najbolji moguci nacin docarava tradicionalni lik ruskog sluge (pocev od Gogoljevog Selifana i Goncarovljevog Zahara pa na dalje), koji je, u izvesnoj meri, postao pronicljiv psiholog i filozof te vrlo precizno formulise svoja zapazanja.
Mozda nekoga zanima i ovaj detalj: Marinko Madzgalj je bio sjajan, kao i obicno, a nakon zavrsetka predstave se, zajedno sa kolegama, bar 6-7 puta vrlo uctivo poklonio zadovoljnoj publici.
Predstavu najtoplije preporucujem svim ljubiteljima velike knjizevnosti i "ozbiljnog" pozorista.
Svi glumci su bili odlicni. Najupecatljivija je bila Jelena (u ulozi Lize). Veoma dobar i uverljiv mi je bio i g. Bacovic. On na najbolji moguci nacin docarava tradicionalni lik ruskog sluge (pocev od Gogoljevog Selifana i Goncarovljevog Zahara pa na dalje), koji je, u izvesnoj meri, postao pronicljiv psiholog i filozof te vrlo precizno formulise svoja zapazanja.
Mozda nekoga zanima i ovaj detalj: Marinko Madzgalj je bio sjajan, kao i obicno, a nakon zavrsetka predstave se, zajedno sa kolegama, bar 6-7 puta vrlo uctivo poklonio zadovoljnoj publici.
Predstavu najtoplije preporucujem svim ljubiteljima velike knjizevnosti i "ozbiljnog" pozorista.
Vuk | 27.12.2013 | 02:20h | 109.121.9*.* | #16824
Kada sam sinoc krenuo da pogledam ovu predstavu, potpuno sam smeo s uma da se radi o dramatizaciji Dostojevskog i sta tu covek moze da ocekuje. Vrlo brzo sam se prisetio gde sam jer ko bolje ume da oslika pad i bedu ljudskog roda nego dragi Fjodor.
Rekao bih da je dramatizacija veoma uspela, a posebno kod preokreta koji nastaje kada na scenu stupa Liza i koja od tog trenutka pa do samog kraja nosi tragicnost ove predstave. Odlicno je oslikana i moralna osiromasenost lika Covek cije stavove svesrdno podrzavamo sve dok ne uvidimo kako, kada je stavljen na probu, te iste stavove ne caseci casa baci pod noge i zgazi.
A opet ona od koje se to najmanje ocekuje svetli kao zizak nade u spas ljudskog roda. To je i ono sto je najpotresnije u predstavi i ono sto je na mene ostavilo najjaci utisak. Nacin na koji Jelena Trkulja igra lik Lize prosto ostavlja bez daha. Sledeci zlatno pravilo “less is more” ona, i kada ne govori, nastavlja neumitno da nam prica svoju pricu, tragediju svoju i nasu, tragediju svih onih kojima je oduzeto pravo na sazaljenje i spas.
Rekao bih da je dramatizacija veoma uspela, a posebno kod preokreta koji nastaje kada na scenu stupa Liza i koja od tog trenutka pa do samog kraja nosi tragicnost ove predstave. Odlicno je oslikana i moralna osiromasenost lika Covek cije stavove svesrdno podrzavamo sve dok ne uvidimo kako, kada je stavljen na probu, te iste stavove ne caseci casa baci pod noge i zgazi.
A opet ona od koje se to najmanje ocekuje svetli kao zizak nade u spas ljudskog roda. To je i ono sto je najpotresnije u predstavi i ono sto je na mene ostavilo najjaci utisak. Nacin na koji Jelena Trkulja igra lik Lize prosto ostavlja bez daha. Sledeci zlatno pravilo “less is more” ona, i kada ne govori, nastavlja neumitno da nam prica svoju pricu, tragediju svoju i nasu, tragediju svih onih kojima je oduzeto pravo na sazaljenje i spas.
C.T. | 26.12.2013 | 15:37h | 89.110.23*.* | #16817
Miki, ja to ne znam, ali, možda mogu da ti pomognem da rešiš nedoumicu - poznati su mi neki slični slučajevi, dakle...
Glumci ne izlaze na poklon obično ako ima puno vremena od njihove poslednje scene, pa do kraja predstave (mrzi ih da toliko dugo čekaju na poklon a da u međuvremenu nemaju ništa konkretno da rade)...ili...
...ponekad žure na snimanje neke serije, Tv-emisije, filma, pa ,,odrade,, to što je bitno u predstavi te odu na neki drugi posao (poklon se, nažalost, često smatra manje bitnim delom predstave)...ili...
...mogu imati i neki drugi razlog - na primer: nije im dobro, povređeni su, umorni, ljuti, ili, recimo, ne čuju inspicijenta koji ih je pozvao na poklon, pa ga, usled toga ,,omaše,,...
(Ne znam konkretno nikoga ko se zbog nečeg naljutio pa nije izašao na poklon, ali ovi drugi slučajevi su mi uglavnom poznati...)
Glumci ne izlaze na poklon obično ako ima puno vremena od njihove poslednje scene, pa do kraja predstave (mrzi ih da toliko dugo čekaju na poklon a da u međuvremenu nemaju ništa konkretno da rade)...ili...
...ponekad žure na snimanje neke serije, Tv-emisije, filma, pa ,,odrade,, to što je bitno u predstavi te odu na neki drugi posao (poklon se, nažalost, često smatra manje bitnim delom predstave)...ili...
...mogu imati i neki drugi razlog - na primer: nije im dobro, povređeni su, umorni, ljuti, ili, recimo, ne čuju inspicijenta koji ih je pozvao na poklon, pa ga, usled toga ,,omaše,,...
(Ne znam konkretno nikoga ko se zbog nečeg naljutio pa nije izašao na poklon, ali ovi drugi slučajevi su mi uglavnom poznati...)
miki | 26.12.2013 | 11:06h | 24.135.5*.* | #16815
Da li neko zna zasto Madzgalj ne izlazi da se pokloni?
aleks | 25.12.2013 | 23:23h | 94.189.18*.* | #16813
Ova predstava zaista jeste za prave ljubitelje pozorista.Svi glumci su na visini zadatka.
jasmina | 24.10.2013 | 08:35h | 89.110.22*.* | #16469
predstava je odlicna. odlazeci do jdp-a moj najveci strah je bio da ce predstava biti teska i dosadna, ali je upravo bilo suprotno. prilicno je pitka i na momente cak uspeva da vam izmami osmeh. onaj osmeh koji imate kad gledate ko to tamo peva i druge dusanove drame.
Radmila Đurić | 27.06.2013 | 16:20h | 192.168.*.* | #16307
Sinoć sam gledala predstavu.Preporučujem je.Odlična je.Čudile su me jako dve devojke koje su se smejale povremeno, a meni se jako plakalo.Timarov je odlično odigrao ulogu.Dobri i ostali glumci.Niko kao Dostojevski ne dotiče najmračnije čovekove strane, samo dno čovekovo.Sinoć sam shvatila da pozorište i postoji ne da zabavi čoveka nego da ga natera da se preispita, da se suoči sam sa sobom, jer je ispod šminke često rugoba...Stid me je bilo sinoć i pritiska mi dušu danas i potrajaće to, ali to i jeste svrha - pročišćenje, nadam se.
Marko | 16.04.2013 | 00:26h | 24.135.20*.* | #15888
Citajuci prethodne komentare vidim da se Marinko Madzgalj nije poklonio publici i da to nije slucajnost, posto to ni veceras nije uradio!
Volim Dostojevskog (Zli dusi u NP su me odusevili) i volim rediteljku Anu Djordjevic (odlicna Svabica u JDP-u), ali ova predstava nije ostavila jaci utisak na mene. Nekako je ravna emocija tokom cele predstave. Glumacka ekipa mi je nekako neujednacena. Sve pohvale Marku Bacovic, dobra Jelena Trkulja i standardan Timarov, ostatak ekipe nezanimljiv, bar meni.
Roman je veoma tezak i mislim da se emocija nije prenela i u predstavi, poslednjih 15ak minuta predstave poboljsava utisak, ali nedovoljno da izvuce celu predstavu.
Scenografija, kostimografija i cela vizuelizacija predstave me nisu dodatno dojmili, ugodjaj je popravila muzika (zvuci) i dobro reseno svetlo.
Sve u svemu vise sam ocekivao i nadam se da ce Zlocin i kazna popraviti utisak!
Volim Dostojevskog (Zli dusi u NP su me odusevili) i volim rediteljku Anu Djordjevic (odlicna Svabica u JDP-u), ali ova predstava nije ostavila jaci utisak na mene. Nekako je ravna emocija tokom cele predstave. Glumacka ekipa mi je nekako neujednacena. Sve pohvale Marku Bacovic, dobra Jelena Trkulja i standardan Timarov, ostatak ekipe nezanimljiv, bar meni.
Roman je veoma tezak i mislim da se emocija nije prenela i u predstavi, poslednjih 15ak minuta predstave poboljsava utisak, ali nedovoljno da izvuce celu predstavu.
Scenografija, kostimografija i cela vizuelizacija predstave me nisu dodatno dojmili, ugodjaj je popravila muzika (zvuci) i dobro reseno svetlo.
Sve u svemu vise sam ocekivao i nadam se da ce Zlocin i kazna popraviti utisak!
Emil | 11.04.2013 | 00:01h | 178.223.3*.* | #15858
Teska i izvanredna. Odlicni glumci.
Dusan | 30.03.2013 | 14:23h | 178.222.*.* | #15770
Ozbiljna predstava. Aplauz je dugo trajao. Zasluzeno.
Darija | 22.03.2013 | 13:32h | 95.180.12*.* | #15693
Bilo bi fino kada bi predstave komentarisali oni koji su čitali knjigu, oni su najobjektivniji.
Ja idem da je gledam, nadam se, u aprilu.
Ne znam šta ljudi koji nisu čitali Dostojevskog, uopšte, očekuju.....
Ja idem da je gledam, nadam se, u aprilu.
Ne znam šta ljudi koji nisu čitali Dostojevskog, uopšte, očekuju.....
Milorad | 20.03.2013 | 01:57h | 77.46.24*.* | #15683
Odlična predstava, za preporuku.
casarius | 22.02.2013 | 20:25h | 213.198.19*.* | #15526
Ne moze se reci da je ovo losa predstava, ali ni da mi se previse dopala.
Tema je turobna - ipak je to Dostojevski a i
Timarov mi nije za glavnu ulogu.
Cak sam tokom predstave zamisljao ko bi bolje i drugacije odigrao od njega.
Toliko je drzala paznju.
Pohvale za glumicu - jedina je unela malo topline u predstavu.
Tema je turobna - ipak je to Dostojevski a i
Timarov mi nije za glavnu ulogu.
Cak sam tokom predstave zamisljao ko bi bolje i drugacije odigrao od njega.
Toliko je drzala paznju.
Pohvale za glumicu - jedina je unela malo topline u predstavu.
Romana | 20.01.2013 | 18:49h | 178.148.7*.* | #15282
Sinoć po drugi put gledala ovu odličnu predstavu. Sat i po glume i režije bez zamerke. Duboko i potresno. Ali, dođavola, mogu li se ti mobilni telefoni UGASITI, ne samo staviti u SILENT MODE. Stalno su štektali na zvučnicima oko pozornice i vibrirali na primljene SMS poruke. Nije fer prema nama koji zaista možemo i želimo da se isključimo iz sveta kad smo u pozorištu, želim da utonem u predstavu. Ima li zaista toliki broj važnih faca u gledalištu, bez kojih svet ne funkcioniše? Ako čita ovo neko od vas, važnih, još jednom vas molim, ostanite napolju, da možete reagovati ako planeta stane, da se možete javiti ako vas pozove Predsednik Univerzuma, ako mora presuše i ako nas zapljusne cunami. Ostavite nam mir pozorišta, neka bar to malo prostora bude oaza mira u svetu tih idiotskih sokoćala. Molim vas.
Aleksandra | 28.06.2012 | 11:53h | 192.162.5*.* | #10533
ja se ne pitam kakva je to predstava koju neko okarakteriše kao ODVRATNU, već kakav je taj neko ko je potpisao takav komentar?
Romana | 27.06.2012 | 22:09h | 178.148.8*.* | #10529
Predstava može biti odlična, dobra, osrednja ili loša. Šta li je to odvratna predstava pitam se ja?
marina | 27.06.2012 | 15:30h | 93.87.5*.* | #10528
ljudi ne gledajte ovu prestavu,ODVRATNA JE!!!u svakom pogledu,ne mogu da verujem da dole navedeni hvale ovu bolest fuj!
Liza | 27.06.2012 | 10:08h | 178.148.13*.* | #10524
Eto zašto je Dostojevski bio majstor! Likovi su do detalja razvijeni, slojeviti, a tako ljudski. Glumačka ekipa je fenomenalno iznela predstavu, Srđan Timarov i Marko Baćović (pa čak i Madžgalj kojeg nešto "ne mirišem") su briljantni, gledali smo ih u Kandidu, ali kakva je ovo transformacija! Sve pohvale za režiju, izašli smo puni utisaka i baš lepo što smo ovom predstavom zatvorili sezonu, imali smo konačno osećaj da je to ono što pozorište treba da pruži.
milan bulatović | 09.04.2012 | 09:32h | 213.198.23*.* | #8355
Odlicna predstava koja te tera na razmisljanje; za ozbiljnu pozorisnu publiku; koje je izgleda sve manje, posto je sala bila poluprazna. Sve pohvale reziji i glumcima, posebno fenomenalnom Srdjanu Timarovu.
Romana | 07.04.2012 | 20:23h | 178.148.7*.* | #8330
To je jedina predstava koju sam gledala ove sezone za koju sam sigurna da ću je još jednom pogledati. Po efektu koji je na mene ostavila podseća me na Bedne ljude iz podruma Ateljea. Gluma nalik Srđanovoj i Jeleninoj nasamo, e to ja želim da gledam kad odem u pozorište.
CRNI TIGAR | 07.04.2012 | 00:12h | 89.110.23*.* | #8327
U početku malo sporija, laganija, onda onako srednje, ali od trenutka kad glavni lik komada (igra ga FANTASTIČNI Srđan Timarov!), nesrećni, neuspešni, preosetljivi, siromašni muškarac okrenut knjigama i nekom svom ,,unutrašnjem svetu,, (iako bi i on želeo da doživi neko prijateljstvo i neki uspeh), sreće jedini ženski lik ove predstave (Jelena Trkulja), predstava postaje BRILJANTNA, ali istovremeno i veoma tragična, vrlo teška...
Pa, kako bi rediteljka bolje opisala taj ,,prelomni trenutak,, predstave, ako ne nekim malo ,,jačim,, simbolom, kao što je to, recimo, nago žensko telo (koje se, inače, na sceni vidi tek nekoliko sekundi, i, potpuno je u funkciji predstave, potpuno u karakteru lika - Jelena igra prostitutku...)
Očigledno je da ova rediteljka itekako zna svoj posao (jer sam bio oduševljen i njenom ,,Švabicom,,), a Jeleni kao glumici, mogu samo da kažem: OPROSTI što sam uopšte bilo šta komentarisao pre nego što sam pogledao predstavu, i puno ti HVALA za tvoju, ovako dirljivu glumu, koju sam večeras video...
BRAVO za Jelenu,BRAVO za Srđana, BRAVO za gospodina (koji igra slugu), i ostali, dobri...
Puno pametnih misli, reči i rečenica u ovoj predstavi, siromašni, pametni, preosetljivi, nesrećni, poniženi i uvređeni mogu se ,,pronaći,, u njoj, ali, ovde nema ,,lake,, zabave ni ,,plitkih,, reči, nećete u njoj naći puno mesta na kojima ćete moći da se ,,cerekate,, (mada je neka devojka u publici, večeras, čak i u vrlo tragičnom, tužnom momentu predstave uspela da se kikoće) - naravno, zato je i sala bila poluprazna, i, aplauz nije trajao onoliko koliko bi trebao da traje...
Naši ljudi (prosek) više vole da ih pozorište zabavi, a za ozbiljne pozorišne ,,znalce,, - preporučujem...
Pa, kako bi rediteljka bolje opisala taj ,,prelomni trenutak,, predstave, ako ne nekim malo ,,jačim,, simbolom, kao što je to, recimo, nago žensko telo (koje se, inače, na sceni vidi tek nekoliko sekundi, i, potpuno je u funkciji predstave, potpuno u karakteru lika - Jelena igra prostitutku...)
Očigledno je da ova rediteljka itekako zna svoj posao (jer sam bio oduševljen i njenom ,,Švabicom,,), a Jeleni kao glumici, mogu samo da kažem: OPROSTI što sam uopšte bilo šta komentarisao pre nego što sam pogledao predstavu, i puno ti HVALA za tvoju, ovako dirljivu glumu, koju sam večeras video...
BRAVO za Jelenu,BRAVO za Srđana, BRAVO za gospodina (koji igra slugu), i ostali, dobri...
Puno pametnih misli, reči i rečenica u ovoj predstavi, siromašni, pametni, preosetljivi, nesrećni, poniženi i uvređeni mogu se ,,pronaći,, u njoj, ali, ovde nema ,,lake,, zabave ni ,,plitkih,, reči, nećete u njoj naći puno mesta na kojima ćete moći da se ,,cerekate,, (mada je neka devojka u publici, večeras, čak i u vrlo tragičnom, tužnom momentu predstave uspela da se kikoće) - naravno, zato je i sala bila poluprazna, i, aplauz nije trajao onoliko koliko bi trebao da traje...
Naši ljudi (prosek) više vole da ih pozorište zabavi, a za ozbiljne pozorišne ,,znalce,, - preporučujem...
CRNI TIGAR | 21.03.2012 | 00:00h | 213.137.12*.* | #8118
Vidi, vidi, većina komentariše to što se Jelena skinula u predstavi!
Pa?!
Gledao sam je, ranije (i posle, kasnije) na sceni (ali ne u ovoj predstavi), gledao sam je u filmu, ima talenta, šarma, ne znam dokle sve može da svojom glumom ,,dosegne,,...
Svakom pravom muškaracu sigurno prija da vidi nagu, mladu, lepuškastu, žensku osobu, svakako, čak i ako je to samo na pozorišnoj sceni - ko drukčije kaže (moguće je) - laže!
Jedva čekam da vidim ovu predstavu!
Dok je ne vidim ne mogu da ,,sudim,, ima li ,,opravdanja,, za nago telo na sceni, ili ne...ili koliko je to dobro ili loše rediteljsko rešenje!
Ali, kako bilo da bilo, kako god, u svakom slučaju, sigurno je da ima mnogo dosadnijih i glupljih rediteljskih rešenja u ,,moru,, BGD predstava...
Jeco, Jelo, Jelena, ja sam u svakom slučaju, bezrezervno, uz tebe!
Da je sramota biti go, ljudi bi se rađali obučeni!
Pa?!
Gledao sam je, ranije (i posle, kasnije) na sceni (ali ne u ovoj predstavi), gledao sam je u filmu, ima talenta, šarma, ne znam dokle sve može da svojom glumom ,,dosegne,,...
Svakom pravom muškaracu sigurno prija da vidi nagu, mladu, lepuškastu, žensku osobu, svakako, čak i ako je to samo na pozorišnoj sceni - ko drukčije kaže (moguće je) - laže!
Jedva čekam da vidim ovu predstavu!
Dok je ne vidim ne mogu da ,,sudim,, ima li ,,opravdanja,, za nago telo na sceni, ili ne...ili koliko je to dobro ili loše rediteljsko rešenje!
Ali, kako bilo da bilo, kako god, u svakom slučaju, sigurno je da ima mnogo dosadnijih i glupljih rediteljskih rešenja u ,,moru,, BGD predstava...
Jeco, Jelo, Jelena, ja sam u svakom slučaju, bezrezervno, uz tebe!
Da je sramota biti go, ljudi bi se rađali obučeni!
Nikola | 20.03.2012 | 11:05h | 79.175.10*.* | #8110
Jedna od lošijih predstava koje sam odgledao. O kvalitetu predstave najbolje govori skidanje glumice u jednoj sceni. Glumica se skida potpuno gola, bez ikakvog opravdanog razloga. Čini mi se da je to čin potkupljivanja publike, jer režija ne nudi mnogo. Zato i ne krivim mladu glumicu za lošu ulogu već rediteljku koja nije našla bolje i efektnije rešenje. Celom utisku, kao šlag na torti doprineo je i Marinko Madžgalj, koji nije izašao da se pokloni publici na kraju predstave, a to gledam kao vrhunski neprofesionalizam! Sve u svemu, slabo za Dostojevskog.
Ne preporučujem.
Ne preporučujem.
Ana | 19.03.2012 | 14:11h | 109.121.8*.* | #8105
Odlican Srdjan Timarov.
Predstava...? Odgledana. Bez posebne upecatljivosti. Cak ni obnazivanje jedine glumice nije izazvalo ikakvo "emotivno pomeranje". Pitam se da li je i bilo potrebno. Publika...? Ocito da je dobar deo publike u stanju da percipira samo simpaticne verbalno-gestovne informacije i da se tome nasmeje. Bi mi zao Dostojevskog u tim trenucima.
Predstava...? Odgledana. Bez posebne upecatljivosti. Cak ni obnazivanje jedine glumice nije izazvalo ikakvo "emotivno pomeranje". Pitam se da li je i bilo potrebno. Publika...? Ocito da je dobar deo publike u stanju da percipira samo simpaticne verbalno-gestovne informacije i da se tome nasmeje. Bi mi zao Dostojevskog u tim trenucima.
ona | 16.03.2012 | 23:22h | 178.222.9*.* | #8077
Savrsentvo, jedva cekam opet!
Romana Masnikosa | 27.02.2012 | 15:51h | 213.198.23*.* | #7738
Predstava o kojoj sam mislila i naredno jutro. I naredni dan. Ostavila je utisak na mene. Bez preglumljenih scena i afekata. Devojka nema harizmu niti šarma, reče neko, a ja mislim da ni ne treba da je ima. Ona je ovde jedna od mnogih jadnica, naivnih devojaka koje tragično završavaju u belom svetu. Njena neupadljivost i lepuškastost su, po meni, u službi uloge. Meni je nje toliko bilo žao da me je stomak boleo. Scene u kojima je razgolićena ne naglašavaju njen sex appeal, naprotiv, naglašavaju tu njenu ranjivost, izloženost hladnoći, bolesti, pokvarenosti i zlu). I na kraju, nagla promena mojih osećanja spram glavnog lika tokom predstave me je pomerila. Prvo sam odobravala njegovu kritiku lakomislenosti prijatelja, a kasnije on postaje mnogo gori i zloćudniji od svih zajedno. Preporučila bih je mislećim osobama i onima sa razvijenom empatijom. Za one kojima lako postane dosadno, važno obaveštenje, NIJE DUGA.
Jovana | 22.02.2012 | 22:42h | 178.148.22*.* | #7687
Ja, pre svega, moram prvo da pohvalim rediteljku Anu Djordjevic. Mislim da su svi odlicno odlumili. Doticna "naga osoba" se zove Jelena Trkulja. Glumi ovde i u Elijahovoj stolici. Ne znam koliko je pametno za njenu dalju karijeru da se skida dok je u sporednoj ulozi. Ali dobro, ako zanemarimo skidanje, mislim da je sve sto je ona odglumila "glumacki tacno". Devojci samo nedostaje harizme, sarma. To bas fali. Ali ce to mozda godinama izgraditi kod sebe.
Preporucujem toplo ovu predstavu pozorisnim sladokuscima!
Preporucujem toplo ovu predstavu pozorisnim sladokuscima!
maja | 04.12.2011 | 16:02h | 95.180.1*.* | #6514
ako iskljucimo personu koja se svlaci gola u ovoj predstavi, ona ima potencijala.....
Publika | 26.11.2010 | 23:18h | 109.93.12*.* | #4172
Pardon, Bacovic.
Publika | 26.11.2010 | 23:16h | 109.93.12*.* | #4171
Predstava je rediteljski odlicno postavljena. Srdjan je na jako dobrom putu da bude savrsen. Jos uvek to nije a mislim da je svestan da je glupo da propusti takvu priliku. Isakovic je fenomenalan. Svi ostali su jako dobri, sem jadne, nage, zenske osobe za koju ne znam sta da kazem. Devojko, vrati se kod pripreme prijemnog ispita. Pa ti ne znas ni lik da napravis a jos manje da ga vodis. Radnje, postupci... ali skinula si se i to u potpunosti bez pokrica. Za to zasluzujes aplauz.
Tijana | 26.11.2010 | 17:24h | 217.24.3*.* | #4169
Meni se dopala...bas sam se obradovala sto se nisam razocarala! A ne slazem se sa komentarom o podeli uloga, bas naprotiv mislim da je glavna uloga odlicno odradjena!
Zex | 23.11.2010 | 11:21h | 89.216.1*.* | #4137
predstava jako dobra...samo pre nego sto je pogledate trebalo bi da ste procitali knjigu, Dostojevskog je jako tesko preneti na scenu, i predstava vam iz tog razloga moze izgledati bezveze.
Aca | 12.11.2010 | 16:03h | 94.189.18*.* | #4041
Dobra je predstava
Tanja | 22.06.2010 | 07:57h | 178.223.5*.* | #3568
Pogrešno dodeljena glavna uloga, Srđan Timarov nije uspeo da se izbori sa kompleksnim likom, zapravo jedino je Marko Baćović bio na visini zadatka.
Čemu Dostojevski sa ovakvom podelom?
Predstavu ne preporučujem.
Čemu Dostojevski sa ovakvom podelom?
Predstavu ne preporučujem.
Vladan Maksimović | 20.06.2010 | 03:20h | 178.223.*.* | #3563
Odlično!
UNESITE VAŠ KOMENTAR - ZAPISI IZ PODZEMLJA