O PREDSTAVI
Komentari posetilaca
KOMENTARI - USPAVANKA ZA VUKA NIČIJEG
jex | 18.12.2015 | 22:57h | 93.87.12*.* | #19261
Viktora nisam imala prilike do sada da gledam u pozoristu, samim tim lepo je videti novo lice na sceni.Predstava je nepretenciozna, lagana (i pored teme koja svakako nije lagana).
Ksenijine knjige sam procitala, nema tu nekih specijalnih dijaloga i nekog specijalnog teksta, ali ceo utisak predstave je i pored toga pozitivan.
Ni tema, ni tekst nisu nista novo i uzviseno, vise je akcenat na toj nekoj emociji, osecaju.
Moja preporuka.
Ksenijine knjige sam procitala, nema tu nekih specijalnih dijaloga i nekog specijalnog teksta, ali ceo utisak predstave je i pored toga pozitivan.
Ni tema, ni tekst nisu nista novo i uzviseno, vise je akcenat na toj nekoj emociji, osecaju.
Moja preporuka.
lidija | 15.12.2015 | 23:43h | 37.19.10*.* | #19234
Predivna predstava. Odlicna gluma i scenski nastup. Savic fenomenalan kao i Krivokapic. Sve pohvale.
Dušica | 09.12.2015 | 13:02h | 80.93.22*.* | #19194
Na vašoj stranici piše da je u pitanju komedija, a predstava je sve osim komedije! Gledala sam predstavu, baš teška tema. Drama je u pitanju.
Cica | 10.06.2015 | 07:57h | 109.206.9*.* | #18776
odlično!!!tema emotivna,dirljiva ,glumci odlični,svako na svoj način,u skladu sa ulogom.izneli su ovu dirljivu temu na jako dobar i efektan način
vera | 10.06.2015 | 07:51h | 109.206.9*.* | #18775
Sinoć sam gledala spavanku za vuka ničijega...divna gluma,emotivna priča koja ne ostavlja ravnodušnim.Bravo za celu ekipu koji su u skromnoj scenografiji dočarali ambijente i okruženja događanja,vremena.....Preporučujem ,,treba i vredi pogledati ovu mladu i dobru ekipu.bravo!!!
Jelena | 09.06.2015 | 23:18h | 10.129.4*.* | #18774
Odlicna predstava, odlicni glumci, svaka cast.
Aleks | 11.02.2015 | 22:47h | 94.189.17*.* | #18272
Potresna prica jako, prejako.Bojanu ova uloga legla kao kec na desetku za razliku od Vickovicke gde sam sama sebi dosadila al ne prestajem da se pitam kako je ona upisala FDU!Svakako treba pogledati
ja | 26.10.2014 | 01:30h | 92.244.15*.* | #17815
veceras gledala, svidja mi se. Krivokapic junior, odlican, on bas ima facu za te dziberske uloge, nije lep, ali ima to nesto i ima sjajn dubok glas. Viktor me je iznenadio, dobar , posto je on obicno bled
Milena | 18.06.2014 | 09:17h | 94.189.17*.* | #17654
Jako loš tekst.
Mirna | 23.02.2014 | 11:10h | 213.149.10*.* | #17070
Odlična tema, odlična gluma. Predstava je dobra, ali šteta što nije sjajna, a to je krivica loših replika. Počinje dosta britko, ali vrlo brzo pada na nivo španskih serija. Posebno naivni ljubavni dijalozi. Dramaturg očigledno nedorastao zadatku dramatizacije književnih dela.
Maja | 23.02.2014 | 01:32h | 94.189.22*.* | #17069
Jako dobra teme predstave,slika i prilika zemlje u kojoj zivimo,glumci su odlicni,ipak Krivokapic neprevazidjen !
Ana | 22.02.2014 | 23:23h | 178.148.15*.* | #17068
odlicna predstava,glumci su sjajni,sve pohvale!
Natalija | 13.02.2014 | 14:38h | 178.148.16*.* | #17034
Sinoc sam gledala predstavu i potpuni utisak imam danas a to je da je dozivljaj bio potpun i da cu je rado pogledati opet.
Nikoga ne bih izdvojila od glumaca jer da svi oni nisu pojedinacno sjajni rezultat ne bi bio ovakav.
Od mene samo reci hvale.
Moje preporuke!
Obavezno pogledati!
Nikoga ne bih izdvojila od glumaca jer da svi oni nisu pojedinacno sjajni rezultat ne bi bio ovakav.
Od mene samo reci hvale.
Moje preporuke!
Obavezno pogledati!
maja | 15.01.2014 | 21:45h | 109.92.24*.* | #16860
ljudi, viktor savic sjajan! marija jao dobra u delovima mada njena boja glasa i to otpevavanje krajeva recenica stvarno ponekad predje u smiranje ali ozbiljan rad mladih glumaca. jedino sto malo prica nema poentu ulu je ja nisam shvatila ali ok. Vanja ima debele listove. to mi je najupecatljivije :D. mada stvarno par puta se rasplaces...
alan ford | 10.12.2013 | 13:59h | 46.161.8*.* | #16732
Predstava ima dva dobra elementa: osnovnu pricu i glumu. Za osnovnu pricu je zasluzan roman. Za glumu su zasluzni Viktor Savic i Bojan Krivokapic. Smatram da je vredi pogledati.
Ogromni problem predstave je dramatizacija. Uopste mi nije jasno zasto su to uopste tako nazvali , to nije dramatizacija. To je drama nekog tamo dramaturga po motivima iz romana Ksenije Popovic. Ovde je dramaturg hteo da bude svoj po svaku cenu, i to na ocigledni ustrb kvaliteta, jer ocito nije dorastao zadatku. Potpuno mi je jasno zasto se autorka romana javno ogradjuje od teksta drame i naglasava da nijedna replika nije uzeta iz njene knjige.
Ono sto mene cudi je da niko nije pomenuo kostime, jer sam 100 posto siguran da nikad u zivotu nisam video gore.
Ogromni problem predstave je dramatizacija. Uopste mi nije jasno zasto su to uopste tako nazvali , to nije dramatizacija. To je drama nekog tamo dramaturga po motivima iz romana Ksenije Popovic. Ovde je dramaturg hteo da bude svoj po svaku cenu, i to na ocigledni ustrb kvaliteta, jer ocito nije dorastao zadatku. Potpuno mi je jasno zasto se autorka romana javno ogradjuje od teksta drame i naglasava da nijedna replika nije uzeta iz njene knjige.
Ono sto mene cudi je da niko nije pomenuo kostime, jer sam 100 posto siguran da nikad u zivotu nisam video gore.
C.T. | 09.12.2013 | 00:36h | 89.110.23*.* | #16722
Hvala na pozivu i poverenju, ali...ono što meni valja, možda nekom drugom ne valja, i obrnuto...ako budem gledao, napisaću šta mislim...
ime prezime | 01.12.2013 | 08:47h | 91.148.8*.* | #16686
Javi se Crni Tigre, razresi misteriju-valja il' ne valja.
Jovan | 17.11.2013 | 10:20h | 91.187.15*.* | #16608
Gluma je zaista bila odlična, a tekst ne skaradan. Mada, kad se setim \"Lasica\" iste autorke, ne iznenađuje me toliko loš kvalitet dramatizacije.
Autorka romana | 17.11.2013 | 09:23h | 95.155.3*.* | #16607
Predstava i roman nijesu uporedivi po prirodi stvari, jer su dva različita medija. Predstava nikad ne može da ima prostor koji ja imam u romanu da razvijem likove, situacije i emocije, već se stvari moraju pojednostaviti, skratiti, prilagoditi potrebama scene. Predstava ima i mnogo više ograničenja u odnosu na film. Znam, jer sam ja bezuspješno pokušavala da dramatizujem svoj roman prije nego što smo to prepustili profesionalnom dramaturgu, da bih zatim uspješno napisala scenario za film. Hoću da kažem da sam se na svojoj koži uvjerila koliko je to teško.
Na ovoj predstavi je vrijedno radio izuzetan tim ozbiljnih ljudi, od rediteljke i glumaca, pa do tehničke ekipe, i vjerujem da je taj rad rezultirao nečim drugačijim od uobičajenog - nečim što je publiku tjeralo na smijeh, plač i ovacije i što zaslužuje pažnju buduće publike.
Ja se u IP adrese ne razumijem previše i zahvalna sam svakome ko misli da je moj roman dobar - ali ako je stvarno ista osoba pisala pod nekoliko različitih imena, nikome nije učinila uslugu, a ponajmanje meni. Ovo je, valjda, mjesto za razmjenu utisaka, a ne provokacija.
Na ovoj predstavi je vrijedno radio izuzetan tim ozbiljnih ljudi, od rediteljke i glumaca, pa do tehničke ekipe, i vjerujem da je taj rad rezultirao nečim drugačijim od uobičajenog - nečim što je publiku tjeralo na smijeh, plač i ovacije i što zaslužuje pažnju buduće publike.
Ja se u IP adrese ne razumijem previše i zahvalna sam svakome ko misli da je moj roman dobar - ali ako je stvarno ista osoba pisala pod nekoliko različitih imena, nikome nije učinila uslugu, a ponajmanje meni. Ovo je, valjda, mjesto za razmjenu utisaka, a ne provokacija.
smart_fox | 15.11.2013 | 14:52h | 24.135.5*.* | #16603
neko nam je informaticki nepismen :) a i corav, rekla bih. u IP adresi su nam sakrivene tri cifre zvezdicom. tako da optuzba da smo svi mi jedna ista osoba padaju u vodu :)
p.s. molim klub da izbrise sve ove komentare koji nemaju veze sa predstavom.
p.s. molim klub da izbrise sve ove komentare koji nemaju veze sa predstavom.
lilly | 15.11.2013 | 13:14h | 213.149.10*.* | #16602
Ja pišem sa mobilnog telefona, u ip adrese se ne razumem.
Glupost | 15.11.2013 | 10:53h | 178.148.2*.* | #16600
lily,marija, mila sve komentari sa istog kompa...takodje Vesna i smart fox...ne kapiram zasto neki ljudi imaju potrebu da pisu o nekoj predstavi vise puta pa vidi se sve sa koje ip adrese je poslato...to nije poenta
lilly | 15.11.2013 | 07:11h | 37.122.16*.* | #16599
Ja se ponovo javljam nakon neprespavane noći. Juče popodne sam uzela roman i malopre sam završila i morala sam da dođem ovde i dodam komentar. Potpuno sam van sebe, ne mogu se setiti kada sam probdela noć nad knjigom i toliko se isplakala! Sada potpuno razumem kritike od strane ljudi koji su čitali! Da sam na mestu autorke romana, streljala bih dramaturga!!!
Sada sam toliko pod utiskom da potpuno drugačije gledam na predstavu. I dalje mislim da je odlična, ali isključivo zahvaljujući perfektnoj glumi i onom delu priče koja je uzeta iz romana. Sve što je potresno i tužno, došlo je iz romana. Pokvarili su sve u čemu su odstupali. U pravu su ljudi da je to moglo i moralo mnogo dublje. I u pravu su da je Klara promašen lik, samo što ja previše poštujem mariju vicković kao glumicu da bih poverovala da je ona za to kriva. Ćora najverniji romanu, bojan krivokapić zvezda predstave.
I da znate da ste me bacili u razmišljanje pričom o otaševiću. Nisam znala da je uloga vuka bila njegova. Gledala sam ga u antigoni u narodnom, dečku bi trebalo zabraniti da glumi u serijama. Perfektan je u pozorištu i bio bi perfektan vuk, čime ne želim ništa da oduzmem saviću koji je odradio odličan posao.
Sada sam toliko pod utiskom da potpuno drugačije gledam na predstavu. I dalje mislim da je odlična, ali isključivo zahvaljujući perfektnoj glumi i onom delu priče koja je uzeta iz romana. Sve što je potresno i tužno, došlo je iz romana. Pokvarili su sve u čemu su odstupali. U pravu su ljudi da je to moglo i moralo mnogo dublje. I u pravu su da je Klara promašen lik, samo što ja previše poštujem mariju vicković kao glumicu da bih poverovala da je ona za to kriva. Ćora najverniji romanu, bojan krivokapić zvezda predstave.
I da znate da ste me bacili u razmišljanje pričom o otaševiću. Nisam znala da je uloga vuka bila njegova. Gledala sam ga u antigoni u narodnom, dečku bi trebalo zabraniti da glumi u serijama. Perfektan je u pozorištu i bio bi perfektan vuk, čime ne želim ništa da oduzmem saviću koji je odradio odličan posao.
maja | 14.11.2013 | 16:11h | 10.4.4*.* | #16596
Prosto iznenadjujuće brilijantna. Pravi odabir glumaca, mada bih volela da sam videla Otaševića u pozorištu,režija odlična. Izneli su težinu komada kao da glume 30godina. Slažem se da su dijalozi u jednom delu plitki, ali nisam čitala knjigu pa ne mogu reći kako to izgleda u istoj... Mislim da će teško nekoga ostaviti ravnodušnim, a verovatnije je da ćete se oduševiti( a možda i rasplakati)....
Nataša | 14.11.2013 | 15:38h | 93.86.14*.* | #16595
Odlično! Brilijantno! Fenomenalno!
Svaka čast Vickovićevoj, Jeriniću, Saviću i Krivokapiću!
Svaka čast Vickovićevoj, Jeriniću, Saviću i Krivokapiću!
lilly | 14.11.2013 | 13:59h | 37.122.16*.* | #16594
I meni su dijalozi kao u serijama ali priča me je ubila, isplakala sam se za vukom kao malo dete. Viktor divan. Ćora odličan, najbolji, dečku je perfektno legla uloga. Vickovićka je odlična glumica, ali me je lik Klare iritirao. Baš me zanima kako sve to izgleda u romanu.
Vesna | 13.11.2013 | 23:46h | 24.135.5*.* | #16590
Predstava koju toplo preporucujem ljubuteljima drame.Dirljiva,potresna prica o napustenoj deci,
koja odrastaju u domu za sirocad.Cestitke celoj
glumackoj ekipi!
koja odrastaju u domu za sirocad.Cestitke celoj
glumackoj ekipi!
smart_fox | 13.11.2013 | 23:10h | 24.135.5*.* | #16588
Izasla sam odusevljena. Cora je smekerski i zanimljivo izneo ulogu. Vickoviceva u ulozi Klare odlicna, kao i uvek. Davidov lik nije previse obradjen, ali opet vrlo jasan. Viktor je takodje bio dobar. Direktorka na momente neubedljiva. Predstava je rediteljski odlicno uklopljena, nema koketiranja sa sapunicama, nema patetike, ni suvisnih detalja.
Traje kratko, oko 1h i 15min, kad oduzmemo kasnjenje i dug aplauz.
Od jedan do deset, ovo bih ocenila sa 9. Preporuka!
Traje kratko, oko 1h i 15min, kad oduzmemo kasnjenje i dug aplauz.
Od jedan do deset, ovo bih ocenila sa 9. Preporuka!
marija | 12.11.2013 | 06:48h | 37.122.16*.* | #16584
Slucajno kliknuh na komentare i ne mogu da odolim da se i ja ne ukljucim.
Ne razumijem se u ove stvari o kojima pricaju ostali komentatori i cini mi se da su malo prestrogi.
Ja obozavam roman i ljetos sam namjenski isla iz Niksica u Budvu da bi gledala predtsavu. Jedva sam cekala da izadje i ovdje da bih isla opet da je gledam jer me ljetos nervirala muzika iz kafica u starom gradu.
Meni je predsstava bila odlicna! Mome momku isto, a on nije citao roman. Kad nadju Vuka oboje smo bili jednako potreseni, on je bio sokiran jer uopste nije znao sto ce da se desi. Cijela publika je plakala, makar ovaj zenski dio i ja sam bila pod utiskom danima i otisla zaljubljena u Cora.
Bile su mi malo glupe fore i neke izjave. Popovicka pise vrhunske dijaloge, tako da ne znam zasto su to mijenjali,ali dogadjaji iz romana su ostali i to je ono sto je meni bilo najvaznije.
Jedino s cim se slazem je da je i meni Klara promasena, potpuno je drugacija kao licnost i ona iz knjige mi je puno bolja.Za Vuka sam bila razocarana kad sam cula da Momo Otasevic vise ne glumi ali slazem se sa prvom komentatorkom da je Viktor Savic bio odlican. Coro svakako najbolji.
Sve u svemu, ja preporucujem ovu predstavu. Nema sanse da ikoga ostavi ravnodusnim.
Ne razumijem se u ove stvari o kojima pricaju ostali komentatori i cini mi se da su malo prestrogi.
Ja obozavam roman i ljetos sam namjenski isla iz Niksica u Budvu da bi gledala predtsavu. Jedva sam cekala da izadje i ovdje da bih isla opet da je gledam jer me ljetos nervirala muzika iz kafica u starom gradu.
Meni je predsstava bila odlicna! Mome momku isto, a on nije citao roman. Kad nadju Vuka oboje smo bili jednako potreseni, on je bio sokiran jer uopste nije znao sto ce da se desi. Cijela publika je plakala, makar ovaj zenski dio i ja sam bila pod utiskom danima i otisla zaljubljena u Cora.
Bile su mi malo glupe fore i neke izjave. Popovicka pise vrhunske dijaloge, tako da ne znam zasto su to mijenjali,ali dogadjaji iz romana su ostali i to je ono sto je meni bilo najvaznije.
Jedino s cim se slazem je da je i meni Klara promasena, potpuno je drugacija kao licnost i ona iz knjige mi je puno bolja.Za Vuka sam bila razocarana kad sam cula da Momo Otasevic vise ne glumi ali slazem se sa prvom komentatorkom da je Viktor Savic bio odlican. Coro svakako najbolji.
Sve u svemu, ja preporucujem ovu predstavu. Nema sanse da ikoga ostavi ravnodusnim.
Mladena | 11.11.2013 | 22:38h | 109.228.9*.* | #16582
Ja sam imala tu srecu da pre nego sto cu odgledati predstavu procitam roman. Da to nisam uradila, tesko da bih shvatila dubinu teme kojim se ova predstava (trebala) bavi(ti). Početak predstave je obaćavao, dijalozi britki, situacija postavljena, gluma prilično dobra, rediteljsko rešenje razdvajanja prošlosti i sadašnjosti na fizičke nivoe scene - odlično. Međutim, već u prvoj trećini sve kreće nizbrdo - replike postaju patetične, isprazne "španskoserijaste" izjave, režija zadržava stanja i emocije glumaca na površini, ne dozvoljavajući im da se otvore do kraja i na taj način onemogućavajući im da dopru do nas. Ono što najviše nervira je činjenica da su se svi slojevi iz romana samo zagrebli, dotakli, a ni jedan nije doveden do kraja. Kao rezultat toga nakana reditelja i dramaturga ostaje nejasna.
Mila | 10.11.2013 | 08:47h | 37.122.16*.* | #16577
Odgledala sam predstavu i nešto mi nije štimalo. Užasno mnogo neiskorištenog potencijala. Neverovatno potresna priča koja je u predstavi ispričana površno. Kao da je rediteljka bežala od silnih emocija i problema koje priča treba da istraži. Nije mi đavo dao mira i pošla sam da kupim roman. Neuporedivo dublji, inteligentniji. Dijalozi u romanu sjajni, u predstavi nekad naivni, nekad imbecilni. Klara promašena kao lik, ponaša se kao vesela devojka iz normalne kuće umesto da bude nesigurna i nsrećna devojka iz doma. David u romanu jjedan od najboljih likova, u predstavi nevidljiv i nedovršen. Direktorka nedovršen lik. Krivokapić našao ulogu prekretnicu u karijeri. Viktoru Saviću bi ovo mogla da bude prekretnica kad bi se malo više potrudio, jer može i ume.
ceda | 09.11.2013 | 16:47h | 212.200.5*.* | #16576
Predstava za onog ko ima želudac za problematiku odrastanja dece u sirotištu mislim da ima mnogo zamornih scena i da je predstava koncepirana kao edukativni deo za mlađu generaciju ...ko je želeo da se opusti u pozorištu i oseća lepo .....mršava 3 u rasponu od 1 do 5
Nikolina | 08.11.2013 | 10:52h | 109.121.2*.* | #16570
Predivna, carobna i dirljiva predstava! Sve pohvale za Pavla Jerinica i Bojana Krivokapica, a posebno za dirljivu i neznu igru Viktora Savica. Drago mi je da je Narodno na svoj repertoar uvrstilo ovako dobru predstavu. Jos jedan dokaz da su nasem pozoristu potrebni (neophodni!) mladi ljudi.
UNESITE VAŠ KOMENTAR - USPAVANKA ZA VUKA NIČIJEG