O PREDSTAVI
Komentari posetilaca
KOMENTARI - STAKLENA MENAŽERIJA
Biljana Josic | 23.02.2017 | 10:20h | 77.243.2*.* | #20413
Aleksandar Djurica odlican,Olga prosecna,a Bojana Stefanovic katastrofa.Ne znam da li ona i ume da odglumi odglumi nesto.
K. | 26.11.2015 | 12:57h | 93.87.8*.* | #19120
Olga Odanović je, prema mom mišljenju, upropastila predstavu, makar u izvođenju koje sam ja gledala. Toliko je išla u komediju tamo gdje komediji nije bilo mjesta, da je učinila da suština komada potpuno isklizne iz kolosjeka. U trenutku u kojem se jednoj nesrećnoj ženi život raspada, u kojima joj kroz prste klizi sve ono što je toliko nastojala da sagradi, i u kojem se ta nesrećna žena brani lupetanjem - "najavili su vrućine", ili tako nešto - publika treba da plače, da se pocijepa, a ovdje se publika grohotom smijala.
Pri tom, Tenesi Vilijams je za mene najbolji dramski pisac svih vremena. Naravno, to je stvar ukusa, ali vjerujem da ćemo se lako usaglasiti da su njegovi komadi strašno jasni i tačni, tako da mi nije jasno kako se moglo ovako promašiti.
Meni je Bojana Stefanović bila jako dobra, kao i trenuci između nje i Mihaila Lađevca.
Kostimi jako dobri.
Scenografija negledljiva!
Pri tom, Tenesi Vilijams je za mene najbolji dramski pisac svih vremena. Naravno, to je stvar ukusa, ali vjerujem da ćemo se lako usaglasiti da su njegovi komadi strašno jasni i tačni, tako da mi nije jasno kako se moglo ovako promašiti.
Meni je Bojana Stefanović bila jako dobra, kao i trenuci između nje i Mihaila Lađevca.
Kostimi jako dobri.
Scenografija negledljiva!
taca | 06.04.2015 | 09:42h | 77.243.2*.* | #18528
Sinoć sam gledala predstavu i veoma mi se dopala. Veoma emotivna i puna humora. Svi glumci su mi se dopali, a i Bojana Stefanović. Malo sam zaplakala na kraju, a primetila sam i par muškaraca koji su isto reagovali.Preporučujem.
jovaana | 07.05.2014 | 20:39h | 93.86.1*.* | #17472
Sinoc sam gledala predstavu, u postavi drugacijoj nego sto je navedeno. Prijatno sam iznenađena talentom koji je pokazala glumica u ulozi Lore(to nije bila Bojana Stefanović, hvala bogu!), ali na žalost ne znam njeno ime. Moram da se osvrnem na izvedbu Olge Odanović, koja svojim preteranim karikiranjem možda navodi publiku na grohotan smeh (!?), ali isto tako srozava napore kolega, koji su se sasvim pristojno pokazali. Što je najgore, srozava sam, veoma vredan komad, pa će neupućena publika jedva čekati da se i u raspletu dogodi još nešto smešno. Ovaj manir valjalo bi zauzdati, jer se sasvim pristojna izvedba ansambla mestimično svodi na lakrdiju. Vredi pogledati, pre svega zbog teksta T. Vilijamsa.Đurica, takođe dorastao zadatku.
zvonko | 30.03.2014 | 22:46h | 178.148.7*.* | #17283
Svi komentari su iz 2012 god. i po običaju oprečni. Po meni korektno izvedena predstava .
marina despotovic | 04.01.2013 | 21:39h | 109.207.4*.* | #15227
bas dobra predstava
Mira | 11.12.2012 | 01:13h | 188.246.5*.* | #15164
Predstavu nisam gledala, ali sam cula za nju. Nazalost, ovde je vise komentara o pusenju nego o predstavi.... Ja kad idem gledati predstavu, ne primecujem druge stvari... npr.pusenje.... to stvarno nema veze sa predstavom i pustite ljude da puse i zive svoj zivot... Razocarenje u vezi komentara koji nemaju vezu sa pusenjem. U komentare sam usla da bih nesto saznala o predstavi, posto zelim da je pogledam.... a ne o pusenju....
Ljudi, uzivajte u pozoristu u predstavi i ne obracajte paznju na druge stvari vise nego na predstavu.
Ljudi, uzivajte u pozoristu u predstavi i ne obracajte paznju na druge stvari vise nego na predstavu.
Filip | 22.11.2012 | 15:05h | 77.243.2*.* | #15063
\"Bojana Stefanović nije dorasla ovoj ulozi. Lik povučene i preplašene devojke uopšte nije odigrala uverljivo. Scena njenog gušenja zbog upoznavanja s mogućim udvaračem ravna je običnom glumatanju. A upravo je njen lik taj koji bi trebalo da dâ težinu celom komadu!\"
Branislav | 14.11.2012 | 18:59h | 147.91.7*.* | #14838
Koliko li samo komentara o jednoj predstavi koja je, ruku na srce, osrednje odrađena? Knjigu nisam pročitao ali verujem da je mnogo bolja (to nije teško očekivati). Priča nameće neka ozbiljna pitanja ali to pada u vodu zbog ove glumacke podele koju ne razumem. Đurica je vrlo dobar a ostali bi trebali da se zabrinu. Pretpostavljam da će predstava uskoro biti skinuta sa repertoara i (verovatno) neće nikom nedostajati. A mi koji smo je gledali brzo ćemo je zaboraviti i čekaćemo neko bolje izvođenje.
I da- čemu pauza???
I da- čemu pauza???
zinovjev | 02.11.2012 | 00:07h | 94.189.13*.* | #14700
neozbiljno. takav tekst...
rezija kriminalna
rezija kriminalna
Александар | 22.10.2012 | 14:11h | 178.148.18*.* | #14641
Синоћ сам први пут погледао представу. Кастинг је могао бити бољи, од четворо глумаца једино ми се допало како је Александар Ђурица одрадио Тома. Олга Одановић је презаситила представу непотребном унесрећеношћу, уопште не оставља утисак жене која је southern belle, својим нарицањем пре оставља дојам некога ко је изашао из Петријиног венца. Неки битни детаљи из књиге су избачени, нпр. Аманда помиње књигу коју Том чита, али не каже да је то Лоренсова Sons and Lovers, што је битна информација. Други део представе, након паузе, је ужасно развучен, на моменте и досадан, а у књизи није тако, требало би дужински преполовити тај други део предтаве и припојити га првом делу, да не буде паузе. Е, да, и слика Амандиног мужа би требало да се стави на видљивије место, на оном столу га не види добар део сале, а он је јако битан, малтене је пети лик у представи око кога се врти добар део радње.
Maja | 01.10.2012 | 12:14h | 195.28.*.* | #13795
Otišla sam na pauzi. Toliko...
beba | 13.09.2012 | 11:03h | 94.189.18*.* | #12819
Sjajna predstava. Nikad mi se nije desilo da se rasplačem na kraju. Obavezno pogledati.
Irena | 07.06.2012 | 13:40h | 77.243.2*.* | #10422
Očekivala sam mnogo više od predstave!Bojana Stefanović se napinjala da iskaže mučne emocije i probleme lika kojeg glumi. Predstava nije loše postavljena ali ja je ne bih preporučila za gledanje!
Milena | 02.06.2012 | 12:03h | 92.244.14*.* | #10376
Predstava je lepa, tacno je da je malo spora, ali je prepuna emocija.. Bojana Stefanovic odlicna, nikad bolja, vrlo uverljiva i tacna..Olga Odanovic je dobra takodje, dok je muski deo ekipe mnogo slabiji i kvare mi celokupan utisak o predstavi.. Ali treba pogledati.
Tanja | 10.05.2012 | 18:57h | 178.148.22*.* | #9478
Sta se sinoc desilo sa Bojanom Stefanovic na poklonu? Imala sam utisak da ce brizuti u plac svakog momenta. Dobro izvedena Tenesijava drama, vredi pogledati...
CRNI TIGAR | 10.05.2012 | 00:34h | 89.110.23*.* | #9475
Meni je i dalje žao što Pozorište na Terazijama ne sarađuje sa Klubom...
Eto, za ljubitelje Bojane Stefanović, tek da kažem da ona tamo igra u mjuziklu ,,Neki to vole vruće,,...
Eto, za ljubitelje Bojane Stefanović, tek da kažem da ona tamo igra u mjuziklu ,,Neki to vole vruće,,...
Lela | 09.05.2012 | 23:34h | 178.223.1*.* | #9473
Olga Odanovic je katastrofa, kao i uvek. U ovoj predstavi je ista kao i Fema, koju glumi u Pokondirenoj tikvi. Uzas. Bojana Stefanovic je sjajna.
Stefan | 25.04.2012 | 15:26h | 77.243.2*.* | #9380
Ha-ha! Vlado, slatko si me nasmejao! Da li si ti uopste gledao predstavu!?
vlada | 24.04.2012 | 19:52h | 95.180.10*.* | #9374
Bojana je super.
Devojka je perspektivna, darovita, mlada glumica. Molim da iskompleksirane i isfrustrirane osobe , koje u svom praznom zivotu nista nisu uradile, niti će, ne pljuju vise po ovoj talentovanoj mladoj glumici.
Devojka je perspektivna, darovita, mlada glumica. Molim da iskompleksirane i isfrustrirane osobe , koje u svom praznom zivotu nista nisu uradile, niti će, ne pljuju vise po ovoj talentovanoj mladoj glumici.
Vuk | 24.04.2012 | 14:59h | 77.243.2*.* | #9373
Da li je moguce da jedna od glavnih uloga pripadne nekome ko nema veze sa glumom!? Pritom mislim na gospođu Stefanovic koja je zaista losa.
Sara | 22.04.2012 | 18:49h | 95.180.1*.* | #9352
ljudi, morate da gledate ovu predstavu! Bojana Stefanovic u glavnoj ulozi. pokidacete se od smeha. ljudi, salim se. ono je jezivo zalosno. Boki, duso, pocni da prodajes sladoled, pocela je sezona. ostali, onako, djurica - VRH!
Stefan | 15.04.2012 | 23:39h | 77.243.2*.* | #9146
Šta reći o glumi Bojane Stefanovic osim da je neuverljiva i neprirodna! Bilo je žalosno gledati je kako igra sa vidnim naporom. Pokidala se lomeći ruke! Prilično neuravnotežena gluma koja je trebalo da stavi u prvi plan Lorinu introvertnost a ne njen hendikep!
Goran | 10.04.2012 | 08:26h | 147.91.*.* | #8365
Ne bih zeleo da gledam Bojanu Stefanovic u ulozi u kojoj sam pre 20 godina gledao fenomenalnu Merimu Isakovic u istoimenoj vrhunskoj predstavi BDP-a. Ne zelim da kvarim utisak jer Bojanina gluma ne zavredjuje paznju.
Suflerka | 10.04.2012 | 01:06h | 89.110.23*.* | #8363
Bojane, pogodio si u suštinu :)
Bojan | 07.04.2012 | 15:30h | 95.180.1*.* | #8329
Ljudi, ja sam glumac ali u zivotu svom, ni na fakultetu ni van njega nisam video slican nacin glume ovom Bojaninom! GDE je ona ovo videla, kako je dobila diplomu, sta joj znaci onaj tonalitet deteta koje recituje Bio jednom jedan lav u drugom Osnovne? Majke mi, ne kapiram KAKO ona igra u ovakvoj predstavi? Uzas! Olga bi mogla da smanji malo svoju smiru, Ladjevca malo i mrzi da glumi ali zato sve pohvale mogu da uputim Djurici, bez njega nema niceg. Ne razumem cemu pauza...Sve u svemu, opet moam da pomenem, jer mi se ceo utisak svodi na to, bez ove Bojane bila mi mnogo kvalitetnija predstava: Draga moja, ne verujem ti ni rec! Ne glumataj, vidi se. Nije ni kasno da promenis profesiju...
sergio | 06.04.2012 | 15:37h | 78.30.18*.* | #8324
predstava zasluzuje paznju i treba je pogledati.
ocena 4+
ocena 4+
Mitke | 06.04.2012 | 00:31h | 77.243.2*.* | #8318
O tekstu ne treba mnogo pricati.Lektira.Odlican je,ali kada mu se pridje na ovakav nacin,ispada povrsan,kao neka prica koja je mogla da se isprica za 2 minuta.A da se to ne bi desilo,glumci moraju malo vise da se potrude.Pre svega mislim na Bojanu Stefanovic,vrlo je slaba,jednolicna,i na Ladjevca,koga je pojeo neki nacin igre,i ima neki izvestaceni "pozorisni" ton.Njihova scena,koja je kulminacija komada je jako losa.Necemo da gledamo ljude koji kao placu,kao se smeju...Sve se vidi.Olga Odanovic je ok,daje tempo predstavi,alii ona je mogla mnogo vise da da tako dobro napisanom liku.Najvise bih pohvalio Djuricu,reaguje na stvari,i daje onoliko koliko ima,a to je mnogo bolje nego glumatanje.Sve u svemu ovakav tekst zasluzuje mnogo vise.
Romana | 01.04.2012 | 21:12h | 178.148.7*.* | #8262
Meni sad nije jasno da li si ti pogledao ovu predstavu i došao da je komentarišeš pa te nešto pomelo ili si samo svratio da nam kažeš da bi i ti umeo da pišeš kad bi imao o čemu?
Crni tigre-tigru, bas si vrag | 01.04.2012 | 13:41h | 91.148.8*.* | #8254
Vidi ovako, batice, preterujes ili sto bi rekli, smaras, ali bas. Nisi inventivan i postedi nas poeticnosti(jos ti laskam) tvojih komentara. To tvoje, ono kao nisam imao sta da radim u 7 i 15 pa reko' da se bacim do pozorista i slicno, aj iskuliraj loma. Udji u neki blog ili komentar u nekim dnevnim novinama ili casopisu(ili magazinu), tu ce ti jos i plate. Ta tvoja lezernost, da to tako nazovem, nemam nista protiv, ali radi to na drugom mestu. Stil iliti nacin koji koristis u pisanju komentara moze svako od nas(mene to ne zanima a mogao bih isto tako). Srecno u nastavku tirada.
Ja volim da odgovorim ljudima sarkasticno npr. onima koji gotive tvoje pojavljivanje ovde ili onim komentarima(zenskim naravno) tipa kad napise da je taj i taj presladak u predstavi i slicne nebuloze, ali stvarno nemam vremena i snage da idem od predstave do predstave i kuckam ponaosob ili po na osob komentare.
Ja volim da odgovorim ljudima sarkasticno npr. onima koji gotive tvoje pojavljivanje ovde ili onim komentarima(zenskim naravno) tipa kad napise da je taj i taj presladak u predstavi i slicne nebuloze, ali stvarno nemam vremena i snage da idem od predstave do predstave i kuckam ponaosob ili po na osob komentare.
Suflerka | 27.03.2012 | 23:12h | 89.110.23*.* | #8169
Tekst drame je zaista dobar, mada verujem da niko u to i nije sumnjao. Pojedine glumce koji glume u "Staklenoj menažeriji" gledala sam i u nekim drugim predstavama i žao mi je što moram da kažem da me nijednom nisu oduševili. To, naravno, ume da uprlja celokupni utisak, ali u ovom slučaju ipak nije toliko loše da bih na kraju imala negativnu emociju povodom predstave. Završni monolog Aleksandra Đurice vrlo je efektan, emotivno obojen i daje jačinu celokupnoj priči. Iako verujem da bi u nekom drugom izvođenju bila bolja predstava, nisam se pokajala što sam je pogledala.
Mia | 23.03.2012 | 15:52h | 91.148.8*.* | #8143
Predstava je odlična, kao i Tenesijeva drama. Traje 2 i po sata sa jednom pauzom. Meni se više sviđa to što je predstava duža, tj. dozirana, nego da je takva priča, sa takvim senzibilitetom sabijena, pa da mi kraća predstava dođe kao udar od koga bih se oporavljala sledeća dva sata i možda prešla pešački na crveno.
I da, podržavam različitost mišljenja i to da svako sam stvara svoje utiske. Što se mene tiče, "neka cveta hiljadu cvetova".
I da, podržavam različitost mišljenja i to da svako sam stvara svoje utiske. Što se mene tiče, "neka cveta hiljadu cvetova".
CRNI TIGAR | 22.03.2012 | 13:24h | 89.110.23*.* | #8137
@Jovana,
Slažem se da moje lično viđenje predstave, ponekad ode u ,,lični dnevnik,, i da bih trebao da se držim suštine...
Izvinjavam se svakome koga time smaram.
Ali, šta je to zapravo suština bilo čega (pa tako i komentara o nekoj predstavi), i kako se ona pravilno može iskazati?
Jednom rečju, jednom rečenicom, ili možda čak i kretanjem od Kulina bana?
Kako kad, i kako za koga, verovatno.
Kakve veze ima zakon o pušenju sa predstavom?
Ima, jer se predstava odigrava u pozorištu, a pozorište se (otvaranjem pušačkih prostora u sebi) ne drži zakona, ako poštujem i prihvatam to što može da se puši u kafićima, kafanama, restoranima, klubovima, voleo bih da se poštuje i moje pravo da želim apsolutno neduvanski vazduh u bolnicama, bibliotekama, muzejima i pozorištima...jer je takav zakon donet.
A pošto u ovoj zemlji zakon (u raznoraznim oblastima) nije isti za sve, pošto mi ,,obični građani,, nemamo baš ista prava kao političari, funkcioneri, bogataši, tajkuni, jedino što mi preostaje je poneki komentar, pa makar bilo gde napisan...
@Marko,
nemoj sad da zbog moje borbe za pravo na čist vazduh ne odeš na predstavu: puši se samo na pauzi, u odvojenom delu ,,kluba,, a imaš i prostor za nepušače...
Sad, što po zakonima fizike dim neće da ostane samo u delu za pušače, šta da se radi...
Još jednom, o predstavi:
Previše smo mi i naše porodice toga preživeli i preživljavamo, previše problema i nemaština imali i imamo, previše smo zla, nesreća i nepravdi videli, da bi tek tako, (otprilike) 2 sata, gledali priču o jednoj porodici, koju je otac napustio, i u kojoj se ćerka možda (verovatno) nikad neće udati...
Saosećamo sa nesrećnom devojkom (i time što ona ima određen hendikep), razmišljam o predstavi i Tenesijevom textu i dan posle, odajem priznanje glumcima/glumicama i za trud i za ostvarenja, ali -
previše je to sporo, i pomalo razvučeno da bih bio oduševljen...
A pušenje glumaca na sceni je opravdano, jer se drama odigrava u Americi tridesetih godina prošlog veka, a tada, i tamo, je uobičajeno bilo, da se - puši...
I zakonom je dozvoljeno to raditi na sceni, kao element pozorišne režije, ili čega već...
Slažem se da moje lično viđenje predstave, ponekad ode u ,,lični dnevnik,, i da bih trebao da se držim suštine...
Izvinjavam se svakome koga time smaram.
Ali, šta je to zapravo suština bilo čega (pa tako i komentara o nekoj predstavi), i kako se ona pravilno može iskazati?
Jednom rečju, jednom rečenicom, ili možda čak i kretanjem od Kulina bana?
Kako kad, i kako za koga, verovatno.
Kakve veze ima zakon o pušenju sa predstavom?
Ima, jer se predstava odigrava u pozorištu, a pozorište se (otvaranjem pušačkih prostora u sebi) ne drži zakona, ako poštujem i prihvatam to što može da se puši u kafićima, kafanama, restoranima, klubovima, voleo bih da se poštuje i moje pravo da želim apsolutno neduvanski vazduh u bolnicama, bibliotekama, muzejima i pozorištima...jer je takav zakon donet.
A pošto u ovoj zemlji zakon (u raznoraznim oblastima) nije isti za sve, pošto mi ,,obični građani,, nemamo baš ista prava kao političari, funkcioneri, bogataši, tajkuni, jedino što mi preostaje je poneki komentar, pa makar bilo gde napisan...
@Marko,
nemoj sad da zbog moje borbe za pravo na čist vazduh ne odeš na predstavu: puši se samo na pauzi, u odvojenom delu ,,kluba,, a imaš i prostor za nepušače...
Sad, što po zakonima fizike dim neće da ostane samo u delu za pušače, šta da se radi...
Još jednom, o predstavi:
Previše smo mi i naše porodice toga preživeli i preživljavamo, previše problema i nemaština imali i imamo, previše smo zla, nesreća i nepravdi videli, da bi tek tako, (otprilike) 2 sata, gledali priču o jednoj porodici, koju je otac napustio, i u kojoj se ćerka možda (verovatno) nikad neće udati...
Saosećamo sa nesrećnom devojkom (i time što ona ima određen hendikep), razmišljam o predstavi i Tenesijevom textu i dan posle, odajem priznanje glumcima/glumicama i za trud i za ostvarenja, ali -
previše je to sporo, i pomalo razvučeno da bih bio oduševljen...
A pušenje glumaca na sceni je opravdano, jer se drama odigrava u Americi tridesetih godina prošlog veka, a tada, i tamo, je uobičajeno bilo, da se - puši...
I zakonom je dozvoljeno to raditi na sceni, kao element pozorišne režije, ili čega već...
Marko | 22.03.2012 | 13:09h | 178.148.10*.* | #8136
@MilanBulavovic
Nista licno protiv dijalekta, vec da je cudno da to niko u komentarima nije pomenuo. Bio mi je veliki faktor iznenadjenja.
Npr. za Ribarske svadje svaki drugi komentar se odnosio na dalmatinski dijalekt.
Ja kupujem karte za drustvo i takve cinjenice su bitne, mozda neko ne bi gledao predstavu iz nekog razloga. Kao npr. kome smeta dim cigareta i ode na predstavu, sedne u 1.red, a glumci puse na sceni...
Nista licno protiv dijalekta, vec da je cudno da to niko u komentarima nije pomenuo. Bio mi je veliki faktor iznenadjenja.
Npr. za Ribarske svadje svaki drugi komentar se odnosio na dalmatinski dijalekt.
Ja kupujem karte za drustvo i takve cinjenice su bitne, mozda neko ne bi gledao predstavu iz nekog razloga. Kao npr. kome smeta dim cigareta i ode na predstavu, sedne u 1.red, a glumci puse na sceni...
olga | 21.03.2012 | 22:27h | 213.198.21*.* | #8130
komentari crnog tigra su dragoceni
olga | 21.03.2012 | 22:25h | 213.198.21*.* | #8129
Citala sam ovu dramu i ..nije mi se svidela,retro psihologija, sporost na ustrb drame, ali dok ne vidim predstavu ..dajem joj sansu
Miroslav | 21.03.2012 | 20:31h | 95.180.9*.* | #8127
Razlicitost i pravo na sopstveno misljenje treba dopustiti svakome. To je valjda glavna tekovina savremenog doba. Razumem da su komentari "Crnog tigra" nekome smaracki i nezanimljivi, ali meni nisu. Meni su veoma interesantni. Sa nekima se slazem, sa nekima ne, ali ih uvek sa interesovanjem procitam. Preko 20 godina redovno posecujem pozoriste i najveci utisak na mene ostavljaju nekomercijalni i avangardni komadi kojih je danas sve manje (u tome je uvek JDP bio na prvom mestu). Sto se tice staklene menazerije nisam je gledao, ali se uvek rado setim postavke u BDP pocetkom devedesetih, gde su Ljiljana Krstic na prvom mestu, a potom Merima Isakovic i Zarko Lausevic bili maestralni. Bila je to predstava za pamcenje.
milan bulatović | 21.03.2012 | 16:02h | 213.198.23*.* | #8126
@Marko,
Ne razumem šta si hteo da kažeš u vezi sa dijalektom u predstavi koju pominješ?
Don Krsto je rodjen u Budvi,gde je i živeo do 25 godine. Zašto ti smeta ijekavica? To je dijalekt Srpskog jezika.
Krajnje je vreme da se krene sa eliminacijom ovako glupih komentara.
Ovde može da piše čovek šta mu na pamet padne.
Ne razumem šta si hteo da kažeš u vezi sa dijalektom u predstavi koju pominješ?
Don Krsto je rodjen u Budvi,gde je i živeo do 25 godine. Zašto ti smeta ijekavica? To je dijalekt Srpskog jezika.
Krajnje je vreme da se krene sa eliminacijom ovako glupih komentara.
Ovde može da piše čovek šta mu na pamet padne.
Marko | 21.03.2012 | 11:41h | 178.148.13*.* | #8125
@crni tigar:
Volim da procitam Vase utiske o predstavama i prava su mi smernica da li neku predstavu da pogledam ili ne. Nikako mi ne smeta preopsirnost kritika.
I mene su u jednom trenutku kritikovali za nekompetentnost i negativnost, ali svako ima pravo da iznese svoj licni stav, kao i nacin na koji to radi.
Mene na primer bas zanima taj detalj o pusenju, pa sada predstavu svakako necu ici da gledam, taj detalj je npr. za mene je presudan.
Kao sto sam odgledao Don Krsta i posle ogromnog broja komentara niko ni da pomene da je cela predstava na crnogorskom dijalektu...
Tako da...ko ne zeli, neka preskoci Vase komentare, ima onih koji vole da ih citaju!
Volim da procitam Vase utiske o predstavama i prava su mi smernica da li neku predstavu da pogledam ili ne. Nikako mi ne smeta preopsirnost kritika.
I mene su u jednom trenutku kritikovali za nekompetentnost i negativnost, ali svako ima pravo da iznese svoj licni stav, kao i nacin na koji to radi.
Mene na primer bas zanima taj detalj o pusenju, pa sada predstavu svakako necu ici da gledam, taj detalj je npr. za mene je presudan.
Kao sto sam odgledao Don Krsta i posle ogromnog broja komentara niko ni da pomene da je cela predstava na crnogorskom dijalektu...
Tako da...ko ne zeli, neka preskoci Vase komentare, ima onih koji vole da ih citaju!
Jovana | 21.03.2012 | 10:15h | 178.148.23*.* | #8122
@crni tigar; uz duzno postovanje, vidim da intenzivno pisete na sajtu i skrenula bih paznju da ovo nije mesto za ispovedanja licnog tipa. Kao da ovaj sajt dozivljavate kao svoj dnevnik. Naravno, uvek mozemo preskociti komentare koji nam se ne citaju, ali mislim da bi bilo fer prema ostalima da se drzite sustine i ne krecete od kulina bana. Batalite to sto vi niste imali sta da radite u 7 i 15, zakon o pusenju i ostale stvari koje nemaju veze sa predstavom, jer bespotrebno opterecuje.
Ova predstava je majstorski uradjena i obavezno je treba pogledati. Jedna od kvalitetnijih drama na nasem repertoaru!!!
Ova predstava je majstorski uradjena i obavezno je treba pogledati. Jedna od kvalitetnijih drama na nasem repertoaru!!!
Marija | 21.03.2012 | 09:08h | 178.222.5*.* | #8120
Odlicna gluma, interesantna prica, ali razvuceno do besvesti, posebno drugi deo.
CRNI TIGAR | 21.03.2012 | 00:25h | 213.137.12*.* | #8119
Dobar pisac, dobra gluma, ali...
Prvi deo, (do pauze) spor...
Na pauzi se može uživati (ili ,,uživati,, , kako ko) u duvanskom dimu koji dolazi iz onog ,,priručnog kafića,, u foajeu, iako je ZAKONOM ZABRANJENO da se u pozorištima BILO GDE puši, a taj dim se oseća i dole, u sali...
Ali, koga je briga, u ovoj varvarskoj zemlji, za nas, manjinu nepušača, najbolje bi bilo da nas sve ubiju da se ne bunimo, zato što se gušimo, i time smetamo nikotinskim zavisnicima da na miru uživaju u svojoj zavisnosti...
Posle pauze:
Za očekivati je da će drugi deo predstave da se malo ,,ubrza,, da će radnja da se ,,zaoštri,, - da, tako je i bilo, ali...opet dolazi do ,,usporenja,, - svejedno što je to drama, što je to nabijeno emocijama, patnjom, tugom, tišinama, pauzama...
Mislim da će većini današnjeg gledališta to biti - sporo...razvučeno...
Neće im se dopasti...
Ni ja nisam fasciniran...jednostavno, ovo je 21.vek, ne možemo tek tako uživati u predstavama tako ,,starinske brzine,, odigravanja...
I film se promenio (ubrzao), jes, za razliku od filma, pozorište traje hiljadama godina, ali...nije isto kao pre hiljade godina, ne treba ni da bude isto kao pre xy godina...Mora malo da se menja, mora malo da se ,,ubrza,, , ,,osveži,, , ,,osnaži,,...
p.s.
I glumci, u predstavi, na sceni puše cigare, ali to je dramski, manje ili više opravdano...
Inače, pouzdano znam da, dok je, jedno kratko vreme (gle čuda?!) STVARNO (???) na ,,snazi,, bila zabrana pušenja u pozorištima, većina nikotinskih glumaca, jedva čekala da u predstavi dođe na red scena u kojoj se puši...
Cigare bi palili mnogo ranije, na sceni duvanili i više nego što je to režirano, a i posle nastavljali...
Greota da se cigarčina baci, nepopušena...
Užas.
Prvi deo, (do pauze) spor...
Na pauzi se može uživati (ili ,,uživati,, , kako ko) u duvanskom dimu koji dolazi iz onog ,,priručnog kafića,, u foajeu, iako je ZAKONOM ZABRANJENO da se u pozorištima BILO GDE puši, a taj dim se oseća i dole, u sali...
Ali, koga je briga, u ovoj varvarskoj zemlji, za nas, manjinu nepušača, najbolje bi bilo da nas sve ubiju da se ne bunimo, zato što se gušimo, i time smetamo nikotinskim zavisnicima da na miru uživaju u svojoj zavisnosti...
Posle pauze:
Za očekivati je da će drugi deo predstave da se malo ,,ubrza,, da će radnja da se ,,zaoštri,, - da, tako je i bilo, ali...opet dolazi do ,,usporenja,, - svejedno što je to drama, što je to nabijeno emocijama, patnjom, tugom, tišinama, pauzama...
Mislim da će većini današnjeg gledališta to biti - sporo...razvučeno...
Neće im se dopasti...
Ni ja nisam fasciniran...jednostavno, ovo je 21.vek, ne možemo tek tako uživati u predstavama tako ,,starinske brzine,, odigravanja...
I film se promenio (ubrzao), jes, za razliku od filma, pozorište traje hiljadama godina, ali...nije isto kao pre hiljade godina, ne treba ni da bude isto kao pre xy godina...Mora malo da se menja, mora malo da se ,,ubrza,, , ,,osveži,, , ,,osnaži,,...
p.s.
I glumci, u predstavi, na sceni puše cigare, ali to je dramski, manje ili više opravdano...
Inače, pouzdano znam da, dok je, jedno kratko vreme (gle čuda?!) STVARNO (???) na ,,snazi,, bila zabrana pušenja u pozorištima, većina nikotinskih glumaca, jedva čekala da u predstavi dođe na red scena u kojoj se puši...
Cigare bi palili mnogo ranije, na sceni duvanili i više nego što je to režirano, a i posle nastavljali...
Greota da se cigarčina baci, nepopušena...
Užas.
Jovana | 20.03.2012 | 23:46h | 178.148.23*.* | #8117
Sjajno!! Glumci fantasticni. Nemojte propustiti dramskog virtuoza kakav je bio Tenesi. Reditelj je na nivou zadatka! Cista desetka!!
milan bulatović | 19.03.2012 | 09:53h | 213.198.23*.* | #8100
Odlična predstava.
Pohvale reditelju Radoslavu Milenkoviću i glumcima Olgi Odanović,Bojani Stefanović,Đurici i Lađevcu. Svi su odigrali svoje uloge vrhunski. Zahvalan sam Narodnom pozorištu što je postavilo na scenu delo jednog od najvećih Američkih dramskih pisaca.
Pohvale reditelju Radoslavu Milenkoviću i glumcima Olgi Odanović,Bojani Stefanović,Đurici i Lađevcu. Svi su odigrali svoje uloge vrhunski. Zahvalan sam Narodnom pozorištu što je postavilo na scenu delo jednog od najvećih Američkih dramskih pisaca.
UNESITE VAŠ KOMENTAR - STAKLENA MENAŽERIJA