KOMENTARI - NIJE SMRT BICIKLO (DA TI GA UKRADU)
Paola | 21.02.2021 | 01:03h | 109.245.22*.* | #20864
Upravo sam gledala predstavu i to pošto je doba korone na tv. Za mene to je značilo u dahu. Mislim da je predstava adresirana tačnom uzrastu, oni koji inaju tinejdžere i stare roditelje. Mislim da je to jedini način da se u potpunosti oseti, jer ova se predstava mora osetiti u potpunosti. Samo tako vredi. Ko nije osetio nije razumeo i može pisati loše kritike.
Bravo
Mirjana | 19.11.2016 | 00:14h | 178.221.5*.* | #20247
Ne znam da li se još neko isplakao tokom predstave kao što sam večeras ja - žena srednjih godina, od onih koje nisu "materijal za brak", dok rasprave s kočopernim ocem, koji je uveliko prevalio osamdesetu, suviše liče na ono što sam večeras čula i videla.
Predstava u kojoj sam se savršeno našla. Hvala svima koji su učestvovali u njenom stvaranju.
K. | 26.11.2015 | 11:35h | 93.87.8*.* | #19118
Za razliku od Skakavaca, koji su mi se mnogo dopali, ova predstava mi je bila veliko razočaranje. Bilo je tu briljantnih trenutaka - između Anite Mančić i Voje Brajovića, scena u bolničkoj sobi između Voje Brajovića i maestralnog Ljubomira Bandovića, gluma Jasmine Avramović, neki od Lečićevih trenutaka, ali ti trenuci su bili biseri usred nečega što je bilo konfuzno, nezaokruženo, nesprovedeno do kraja. Niti mi se dopao tekst, niti režija.
Pri tom, kad se surovost Srbljanovićke kombinuje sa groteskom, to postaje negledljivo, što je bio slučaj sa scenama maćehe i klinke (Vesna Stanković i Ivana Vuković). One su bile mračna tačka ovog komada. Jezive. I to ne kažem u pozitivnom smislu, nego najgorem mogućem i po glumice, i po reditelja.
Gogi | 23.11.2015 | 22:41h | 93.87.21*.* | #19105
Besmisleno, prazno i nezanimljivo. Izgubljeno vreme.
nina | 12.04.2015 | 10:24h | 178.222.2*.* | #18555
Mislim da je jako ruzno komentarisati kakvi ljudi gledaju ovakvu predstavu.Svako ima svoj ukus, i normalno da se nekome nesto svidi, a isto tako i da se ne svidi.
Meni se predstava dopala, nisam odusevljena, ali smatram da je u njoj prikazan danasnje stanje ljudi, mislim na ono lose stanje. Anita Mancic i Voja Brajovic su predstavu izneli odlicno.
Ivana | 04.04.2015 | 10:10h | 94.189.22*.* | #18521
Predstava je prenaglasena u svakom svom segmentu, scene kao delovi predstave se prozimaju,ali nekako na silu. Ipak, ukusi su razliciti, pa je treba pogledati.
Jovana | 03.04.2015 | 23:47h | 109.245.*.* | #18520
Katastrofa-jednom recju!!!
jasmina | 30.03.2015 | 12:09h | 79.101.18*.* | #18492
ljudi, o cemu se radi u ovoj predstavi? ja samo pitam sta rade ovi dobri glumci u ovako losoj predstavi. ne mogu da verujem da se ovo igra od 2011 g.do dana danasnjeg. predstava nema radnju, nema poruku, jednostavno nema svrhu svog postajanja. da sam znala i ja bih dosla pijana pa bi i meni one odvratne psovke bile smesne ili bih bar zaspala, pa se ne bih mucila sa ovom dosadom.
snezana | 28.03.2015 | 17:46h | 10.110.24*.* | #18483
Mislim da da su pozitivne komentare pisali akteri ove tuzne predstave u svakom pogledu, jer u njoj nema za normalne ljude niceg dobrog ni lepog.
Dusan | 11.03.2015 | 10:23h | 185.22.14*.* | #18394
Prva asocijacija na ovu predstavu mi je film \"Bravo maestro\" Rajko Grlića. Dok si mlad i svež note ti nadiru na klozetskoj šolji, kada postaneš deo establišmenta i onaj protiv koga su ti note nekad nadirale, uz sve obezbeđene uslove i pogodnosti inspiracija je zauvek pobegla.Ne pomaže tu ni zanat, talenat, ogromno iskustvo, sve se to svodi na ceđenje suve drenovine. Nadam se samo da je zbog fantastično obezbeđenih uslova to bila usputna tezga fenomenalnog Unkovskog i da ćemo još uživati u njegovoj potvrđenoj imaginaciji. Dokle će više u ovoj zemlji sesnaestogodišnje osobe biti prikazivane kao vrišteća histerična stvorenja koja se kerebeče. Zar ni traga ne ostavi \"Buđenje proleća\". Svi se dive glumcima, gluma je timska igra i odavno toliko neujednačenosti nisam gledao, dakle solo tačke su duo ili monodrame, sve je ostalo sujeta izuzev kad ceo tim igra za besmrtnog velemajstora pa time i sebe izdigne. Sve ipak počinje od teksta koji je nedorečen ( karakteri, međusobni odnosi, dijalog, uzlazna linija, da bi sve kulminiralo cepanjem boli na dronjke intimom o smrti oca koja dramski, rediteljski ničim nije pripremljena niti opravdana ) Ovde pišu o drugoj lopti, intelketualnoj zatvorenosti koja mi se zgadila u ovoj predstavi. Paralela između patrijarha Pavla i Tita je neukusna meni lično odvratna, jer je prvi bio divan čovek a drugi?
Marina | 25.02.2015 | 13:46h | 10.1.*.* | #18325
Jedna od losijih predstava koje sam odgledala. Nikako ne preporucujem. Prazno, prazno, prazno...
Миодраг Радовановић Жижуле | 09.02.2015 | 14:51h | 195.178.3*.* | #18256
Беху "Отворена врата" и беше "Београдска трилогија". Беше ново другачије. И наста ништа, нит'ново, нит'другачије. "Бицикло..." није украдено и то му је врлина једина. Оригинална досада велика мана.
ana | 02.02.2015 | 00:24h | 178.223.*.* | #18206
Meni se predstava iskreno svidela,prica je veoma ozbiljna i treba se udubiti,usput ima i smesnih scena.Prikazuje realnost u kojoj zivimo,i podstice na razmisljanje.
Po meni svi glumci su odlicni,ali bih najvise pohvalila Anitu Mancic i Voju Brajovica.
Aleksandra | 21.12.2014 | 00:02h | 178.223.*.* | #18028
Predstava je odlična, posle dužeg vremena konačno nešto što ostavlja utisak na gledalaca. Sjajna gluma, sceografija, muzika, tekst Biljane, kao i reditelj! Glumci sjajni, posebno Voja i Anita,Lečić takođe, kao i mlada Ivana. Vredi pogledati, teška predstava, kompleksna, pa ko voli nek izvoli!
Đuro Kavaja | 01.12.2014 | 10:36h | 85.222.16*.* | #17949
Jedan sam od gledalaca koji je na predstavi, u punoj sali, bio poslednje novembarske večeri i moj utisak se, uglavnom, poklapa sa Draganinim. Osim kod scenografije, gde ne stavljam zamerku, jer sam armature i svu ostalu metalnu skalameriju shvatio kao simbol nedovršenosti, nabacanosti i haosa u skoro svim sferama ove države i društva. Početak i kraj su efektni, uz audio-vizuelni doživljaj kao da je na nebu iznad ulice Kralja Milana probijen zvučni zid. Sve između toga je naša surova realnost, ispričana nadahnuto i lepršavo. Vulgarnostima i psovkama smo, nažalost, preplavljeni u svakodnevnom životu, pa zamerka što ih ima i u ovom komadu, ne stoji. Znalo se odavno i nije ništa novo da su Brajović, Lečić i Mančićeva čudesni glumci, a ovu predstavu nose svojim sjajnim kreacijama. Uz rame s njima su Avramovićeva (koja, kako vidim, ulogu deli sa Svetlanom Bojković) Šušljik i Bandović. Uvažavam svačije mišljenje i prihvatam da su ukusi različiti, ali me iznenađuju olako izrečene ocene, u nekim komentarima, o Slobodi Mićalović i mladoj Ivani Vuković. Obe su, po meni, posao odradile više nego korektno. Renomirani reditelj Unkovski izvukao je maksimum iz kvalitetnog teksta i glumaca, pri čijem izboru nije pogrešio. Uz više originalnih i nesvakidašnjih rešenja na sceni, najjači utisak ostavlja pravi avion, doduše bez krila, na kraju. A u avionu, zastavnikov dar s neba glavnoj junakinji - dirljiv susret sa tek preminulim ocem. Treba istaći i posebnu draž predstave, a to su mladi muzičari u pozadini koji sve vreme perfektno sviraju, od narodnjaka, preko klasike i fado muzike do tanga. Biljana Srbljanović izgleda ima tu sudbinu da njenim stilom pisanja i senzibilitetom, čitaoci ili gledaoci mogu biti potpuno oduševljeni ili potpuno razočarani, sredine nema. Ovih prvih je na sceni \"Ljuba Tadić\" JDP-a poslednje novembarske večeri, očigledno, bilo mnogo više, jer je aplauz sa bisevima, uz ovacije glumcima i muzičarima, trajao dva minuta i 40 sekundi. Ovaj podatak je precizan, jer sam poklon snimio mobilnim telefonom.
Dragana | 30.11.2014 | 23:32h | 94.189.22*.* | #17946
Posle puno losih komentara,i licnog odsustva vecih simpatija prema tekstopiscu-predstava me je vrlo prijatno iznenadila!dominira odlicna gluma Anite i Voje-sve pohvale za Lecica,Susljika i Bandovica.savremen govor i aktuelna tematka su vrlo simpaticno upakovani.predstava lagano drzi paznju,iako dugo traje-jedina zamerka je ogromna ruzna metalna scenografija tj.skalamerija koja deluje morbidno i nepotrebno.svakako, pogledati ovu predstavu je sve samo ne greska.to potvrdjuje dugacak i iskren aplauz publike-sve pohvale!
Ivana | 03.11.2014 | 11:43h | 212.200.3*.* | #17839
Bezveze, dosadno.. par smesnih recenica ali uglavnom ne ostavlja ama bas nikakav utisak.
Jelena | 13.03.2014 | 16:51h | 79.175.8*.* | #17187
Predstava je veliko razočarenje. Priča je toliko isprana i već sto puta viđena, potpuno nezanimljiva, nepoučna,nedovršena i sve drugo ne, ne i ne..Glumci su sjajni i potpuno su opravdali svoju veličinu, ali sve ostalo je daleko ispod očekivanog nivoa. Želim da mi vrate izgubljena dva sata života!
Ana | 07.02.2014 | 15:52h | 91.185.11*.* | #16989
Meni se predstava dopala,juce sam je gledala.Sjajni Anita,Voja,Ljuba i Leka.Umesto Slobode bila je Vesna Stankovic.Ok predstava vredi je pogledati.
Marko | 07.02.2014 | 00:25h | 109.111.23*.* | #16986
Kada je reč o ovoj predstavi, budite spremni za onaj tip komada koji nije namenjen širokim narodnim masama. Dakle, predstava je za iskusnu pozorišnu publiku, pre svega za ljubitelje stvaralaštva Biljane Srbljanović i moderne pozorišne režije. Odlična glumačka podela, sjajni svi glumci do jednog. Jako dobra režija i veoma simbolična scenografija. Predstava se bavi mnogim problemima savremenog društva, a najzanimljivije od svega, jeste to što ti problemi nemaju dramsko razrešenje, već predstava ostaje nedorečena, zato što ni čovek nema još uvek način kako te probleme da reši u svakodnevnici. Prožeto tragikomikom, koja izuzetno dočarava stanja dramskih junaka. Za ljubitelje kvalitetnog avangardnog pozorišnog komada, iskreno prepotučujem. Ukoliko očekujete klasičnu dramsku priču, ovu predstavu zaobiđite, jer ćete je shvatiti kao dosadnu i/ili površnu. Dakle kvalitetan dramski komad za odabranu pozorišnu publiku.
Slavica | 28.01.2014 | 11:50h | 213.198.23*.* | #16929
Tek sam sinoć odgledala ovu predstavu..Odlična je!
ivana | 30.09.2013 | 13:33h | 178.148.22*.* | #16361
Uzasno dosadna predstava
sanja | 20.09.2013 | 19:17h | 79.101.9*.* | #16343
Zaista sam razocarana predstavom. Ipak ovakav pristup pozoristu treba ostaviti za neki drugi tzv.alternativni tip pozorista a ne JDP.
Belgrade Edt Culture | 01.07.2013 | 17:45h | 178.148.13*.* | #16319
Na kraju pozorišne 2012/2013 godine, sublimirao sam utiske o najboljim glumcima, glumicama, rediteljima i predstavama.
Voja i Anita su najbolji glumački par godine!

http://bgedtculture.blogspot.com/2013/06/najuspesniji-u-pozorisnoj-sezoni.html
http://bgedtculture.blogspot.com/2013/07/belgrade-edt-culture-pozorisne-nagrade.html
(kao i na FB strani)

Promovišimo najbolje predstave i podelimo mišljenja.

laki | 11.06.2013 | 00:46h | 178.148.9*.* | #16243
Očekivala sam više, jer je u pitanju Biljana, a volim njene komade, međutim, ovo kao da je bila slaba kopija nekih njenih predstava.
Mikica | 26.05.2013 | 18:42h | 94.189.18*.* | #16109
Mislim da dugo nije bila uradjena ovako losa predstava u JDP, glumcima svaka cast, u nekim trenutcima je cak bilo tuzno sto su deo ove predstave s obzirom na to sta su do sad radili..
Izuzetno lose, tekst tek da se nesto kaze..
goca.s. | 26.05.2013 | 10:08h | 78.30.15*.* | #16108
predstava je odlicna.Slazem se sa komentarima Romane i Jasne.
Jovan | 23.05.2013 | 12:44h | 178.223.6*.* | #16093
Biljana Srbljanovic je sjajan pisac i njeni tekstovi kao sto je vec neko rekao, razumeju mentalitet naseg naroda(mada se neke teme u njenim delima ponavljaju). "Nije smrt biciklo" je dobra predstava, ali je tacno da je rezija konfuzna i da scene ponekad deluju "nabacano". Muzicari u pozadini su interesantni a gluma maestralna (svaka cast Voji i Aniti, ako nista drugo zbog njih vredi odgledati predstavu). Ipak, slabije u odnosu na Srbljanovickine "Skakavce" koji su jedna od najboljih predstava na nasim repertoarima.
Romana | 21.05.2013 | 11:09h | 213.198.23*.* | #16083
Opa bato. Ovo ja zovem savršena predstava. Savršen tekst, moderan, jak, odlična režija koja ne remeti tekst, gluma perfektna, muzika tu odmah iza ugla, toplo, jako, britko, iskreno, odmotavala se kao kad ljuštiš glavicu crnog luka, sve novi i novi slojevi izlaze, i na kraju, na kraju sam i plakala. Bez patetike. Svaka čast.
jasna veljkovic | 10.03.2013 | 02:04h | 178.148.2*.* | #15619
Izuzetno dobra predstava.Sve je sjajno uklopljeno:gluma je maestralna, ziva muzika vrlo pazljivo prati desavanja na scenama, scenografija jako primerena sadrzaju i opstoj atmosferi scena koje teku,osvetljenje sjajno.Predstava koja se moze doziveti na vise nivoa,gde ni jedan nije zanemaren-globalni, nacionalni i duboko licni i intimni a opet opsti ljudski strahovi, slabosti.Predstava koju cu pogledati svakako jos jednom, da bi obratila paznju na vrlo zanimljive detalje.Puna suprotnosti, verovatno u feed/backu izaziva podeljena misljenja, odnosno ili jako dobro ili jako lose.Nije lako savladati taj splitting kojipostoji u svima nama.
Marina | 09.03.2013 | 23:24h | 147.91.21*.* | #15617
Predstava je osrednja, jedna scena je da se pokudas od smeha, ali to je to, malo je konfuzna i nepovezana.Glumci su sjajni, osim Slobode.Ocena 4-
Vladimir | 14.02.2013 | 10:23h | 93.86.6*.* | #15466
Veliko razočarenje. Glumci za pohvalu Voja, Leka i Anita, ostali - nemam komentara.
vlada | 14.01.2013 | 14:10h | 109.106.24*.* | #15252
Ne znam da li cena karte odredjuje kvalitet samo predstave ali mi se cini da je ipak moglomnogo bolje!!!
Zile | 13.01.2013 | 06:00h | 93.86.4*.* | #15245
Najpre los tekst scenografija potpuno konfuzna nedovrsenost i apsolutno nejasno.Sjajna Anita M i bard teatra Voja B izneli su predstavu na svojim plecima.Zadatak im ni malo nije bio lak.Bandovic pripremljen za ulogu.Reditelj nije uradio domaci zadatak.
supercalifragilisticexpialidocious | 13.12.2012 | 15:11h | 195.252.6*.* | #15172
Toplo preporučujem!
Marko | 16.11.2012 | 18:24h | 178.148.15*.* | #14973
Za Mirka:

Skoro sam procitao sve drame Biljane Srbljanovic i vecina je izvedjena u pozoristu: Supermarket; Amerika, drugi deo; Barbelo, o psima i ljudima; Skakavci i Biciklo.

Uz Vidu Odnjenovis, Dusana i Sinisu Kovacevic i Milenu Pavlovic nas najizvodjeniji savremeni dramski pisac.

O kultnoj seriji Otvorena vrata da ne govorim...

Alex | 15.11.2012 | 23:42h | 212.200.6*.* | #14846
Dobra predstava, ništa spektakularno i novo, ali dobro odrađeno. Drži pažnju. Glumci izuzetni, posebno bih pohvalio Anitu Mančić i gospodina Voju Brajovića, izvanredni! Svakako treba pogledati predstavu.
Mirko | 15.11.2012 | 23:18h | 109.245.*.* | #14845
Jugoslovensko dramsko pozoriste gaji tip predstava koji verovatno ne bi umeli da objasne ni sami glumci koji jadni moraju da uce te nebulozne tekstove kako bi zaradili platu na kraju meseca. Sam naziv nije ni metafora niti bilo sta sto asocira na nesto nego nebuloza nevidjena. A predstava nepovezane reci, nepovezani likovi, nepovezana radnja, kao da se neko igrao i pod dejistvom opijata pisao ovaj komad. Zali Boze te velicine od glumaca koji moraju da se pojave u ovoj predstavi. Kao kvalitetne namirnice koje je neko zbrda zdola stavio u serpu i napravio splacine. Biljana Srbljanovic je najveca zabluda nase pozorisne scene. Citam poredjenja sa Beketom i ostalim velikanima, ljudi ajde ne zasmejavajte me.
vladimir | 29.09.2012 | 20:46h | 94.189.22*.* | #13785
predstava je odlična, nije holivudska priča. svi oni koji žele senzaciju sa scene, neće je dobiti. predstava traži da o svakom njenom delu razmišljamo i sami u sebi pronađemo značenja koja su s njom u vezi.
Marija | 12.05.2012 | 18:11h | 79.175.7*.* | #9491
Slazem se sa svim negativnim komentarima o ovoj predstavi!!!Izlizana tema i nista novo nije receno.Cak ni sjajnni glumci ne pomazu.Nerviraju me ovi koji kazu da predstava nije za siroke narodne mase i da je treba razumeti!Nema tu sta specijalno da se razume osim da je 2+2=4,ali to je nista novo!!!Zali boze i para i vremena!
CRNI TIGAR | 12.05.2012 | 01:11h | 89.110.23*.* | #9489
Pre predstave, na preskok pogledah komentare, koji su bili uglavnom negativni...
Mada, kad je pozorište u pitanju, ipak više verujem samom sebi, očekivao sam da je Srbljenovićka napisala nešto čime neću biti baš oduševljen...
Posle predstave, čitucnuo sam malo više komentara, sad videh, ima baš pozitivnih...
A na predstavi...
Ne očekujući ništa posebno od texta, uvideo sam da u njemu ipak ima nečega, inače predstava ne bi bila tako dobra!
Da, dobra, veoma dobra!
I unutra, u textu, po meni, ima baš baš dobro napisanih stvari, sa razumevanjem mentaliteta raznih naših ljudi i merom kako to napisati...
Možda tu ima i nečeg nerealnog, nadrealnog, ali ovo je pozorište, ne novinski izveštaj...
To su pričice o, uslovno govoreći, običnim, ,,malim,, ljudima, ali na momente tako maestralno odglumljenim, da mi je baš drago što sam večeras bio u JDP-u...
JDP, očigledno zna šta radi.
Da li je to zasluga texta, glumaca, reditelja, onog ko je odlučio da ovo bude na repertoaru, meni kao gledaocu je to potpuno svejedno, meni je važno, ono što vidim na sceni.
Glumci, naravno, neki bolji, neki malo manje, ja mogu da kažem šta bih ovako, ili onako, šta fali ovde, šta ne treba onde, ali da ne dužim više...(zadržaću neka zapažanja za sebe)...
Umesto Cece Bojković, večeras je glumila žena za koju ne znam kako se zove, ali, igrala je tetku, majku, tako nešto, u tim, već ovde dole, u komentarima, pominjanim serijama...No, da zaokružim šta hoću da kažem o glumcima, glumci - F E N O M E N A L N I (Voja i Anita, odličan 10!).
Anita Mančić Boginja Glume u pozorištu.
Dopala mi se i scenografija, neki metal, pomalo u raspadu, ali takvi smo i mi Srbi, bez obzira na sve, mi i dalje stojimo postojano, kano klisurine (ili k'o taj metal)...
Scenografija te, čim uđeš u salu, odmah uvede u neki ,,drugi,, - a ispostavi se, ipak naš, poznat nam svet, tonski efekat koji usledi, i protrese ti celo telo, odma' ti kaže, batice (ili sekice) ovde je sve žestoko, i (pre)naglašeno... A sve to je baš u funkciji predstave, i teme predstave, Scenografija, tonski efekat, ,,pričice,, u predstavi sve to prikazuje naš (žestoki) mentalitet, naše okruženje, ponekad,kod nekog, žestoko ponašanje, zatim emotivno, histerično, neumereno, meraklijsko, ludačko, samoubilačko...i tako redom...)
E, takvi smo mi Srbi...Volim da gledam ovakve predstave.
Jasna | 19.04.2012 | 21:00h | 109.93.16*.* | #9322
Plitko i prenaduvano. Cena karte obrnuto proporcionalna ugodjaju.
Sarabanda | 18.04.2012 | 14:57h | 178.148.3*.* | #9311
Imam dva osnovna utiska o predstavi. Prvi: retko plitak i pretenciozan tekst koji je na nivou crtica koje pišu studenti ne bi li ih jednog dana pretvorili u dramu.
I drugi, da su fantastični glumci i reditelj (bez njega to ne bi bilo moguće) pretvorili to prazno lupetanje u neke naznake ljudskih sudbina. Zato je bilo koliko toliko moguće izdržati više od dva sata.
Ja | 16.04.2012 | 12:50h | 109.165.19*.* | #9152
Samo par scena koje su zanimljive, ostatak prilično dosadan. Ukusi su različiti... Meni je smetalo kako su karikirali Goran i Branislav... Sve u svemu, ništa specijalno.
abcd | 22.03.2012 | 12:37h | 195.178.3*.* | #8135
gledam komentare
olga | 20.03.2012 | 22:00h | 213.198.21*.* | #8114
B.Srbljanovic nije dobar pisac (kao ni G. Markovic). Ali njihove reference su odlicne i vrata pozorista se otvaraju njihovim novim delima. Takva je podela uloga.. U ovoj drami, kao i u prethodnim Biljaninim ima mnogo opstih mesta, a malo zivota, to stvara zamor i dosadu. Moj dozivljaj su (vidim da je i to opste mesto komentatora)glumci. Treba videti Voju kako glumi senilnog starca i Anitu, cerku jednog takvog i Lecica, kontroverznog zavodnika na delu..Tamni vilajet. Koudje kajace se, ko ne udje kajace se
Misa | 20.03.2012 | 21:24h | 93.87.22*.* | #8113
Glumci su se trudili - ali dzaba. Predstava je tako dosadna, da sam bio u zadnjem redu sigurno bi odspavao. Nije zbog para, nego izgubih dva sata. Mogao sam lepo za to vreme da prosetam kucu.
Vučetić Ljiljana | 12.03.2012 | 23:01h | 178.148.4*.* | #7997
Hoće li cena karte za ovu predstavu još padati?
studentkinja | 23.02.2012 | 01:30h | 89.110.19*.* | #7689
najbolji deo predstave bio je kada se filter otkačio sa jednog od reflektora, pa je lepršavo padao ka publici u parteru, da bi se sasvim neočekivano zaustavio na nekoj šipci i tamo ostao do kraja predstave (proveravala sam svaki čas).
Jelena | 18.02.2012 | 22:44h | 212.178.24*.* | #7657
Zasto je otkazano? Je l' prokisnjava scena? Ha ha.
Jovana | 18.02.2012 | 18:32h | 178.148.22*.* | #7655
Jako lose...cak ni odlicni Anita i Voja nisau uspeli da izvuku ovako nesto. Potpuni promasaj, nazalost... Slazem se sa komentarima dole i "okrivila" bih Unkovskog... od tako pompeznog naziva predstave, jedno veliko Nista...
MrvicaCathLabTech | 20.01.2012 | 18:17h | 147.91.11*.* | #7188
Nikad neću saznati da li je dobro ili loše što nisam čitao komentare pre odlaska u pozorište.
Za moju sinoćnu katarzu zaslužan je Ljubomir Bandović, sa svojim mlaznjakom, koji klizi na scenu u vidu falusa i u stilu "subdue and penetrate". Negativac ide u raj, gde mu se ostvaruje najveći san i nastavlja da me provocira dok se poslednji smeje, pritiska dugme i uz pobednički pisak zaključava borbeni avion, obeležavajući teritoriju.
Ljiljana Ajdinovic | 19.01.2012 | 12:09h | 194.237.14*.* | #7176
Plitko, prazan tekst!
Ko mi je kriv, kao da mi "porodicne price" nisu bile dovoljne od ove nadobudne "knjizevnice"!
Nista tu glumci nisu mogli da poprave. Ipak, svaka cast Voji Brajovicu i Aniti Mancic!
Kaca | 17.01.2012 | 14:07h | 217.26.7*.* | #7160
NE PREPORUCIJEM..praznina..nema radnju..potpuno nepovezana predstava..dosadna..na kraju sam izasla a da ne znam ni o cemu se zapravo radilo..GLUMCI--odlicni..Ceca, Lecic i Voja odlicni..samo oni izvlace predstavu, inace bi bila katastrofa..
Svetlana | 14.01.2012 | 23:21h | 95.180.5*.* | #7138
Odlicna predstava.
Momcilo Radojevic | 11.01.2012 | 23:57h | 79.101.16*.* | #7122
Predstava je odlicna, veoma interesantna, duhovita, sa odlicnom glumackom ekipom. Branislav Lecic 10 ! Svetlana Bojkovic i Voja Brajovic fascinanti kao i uvek .. Sloboda Micalovic
Dragana Pesic | 08.01.2012 | 19:00h | 79.175.8*.* | #7097
Odlicna predstava,

Biljana je ponovo tacno prenela ovaj trenutak naseg opustosenog duha

boža | 28.12.2011 | 17:24h | 178.148.*.* | #6910
Anđelka, predstava a ne prestava!
Ivana | 17.12.2011 | 20:15h | 212.200.6*.* | #6649
Predstava je solidna, ali očigledno je da se ovde više ističu glumci nego predstava u totalu. Jer jedan značajan reditelj kao što je Unkovski nije smeo da dozvoli sebi ovakav fijasko.Srbljanovićkini tekstovi su specifični, ne može svako da ih shvati, ali po meni je ovo jedan jako dobar tekst koji je dospeo u pogrešne ruke(mislim na reditelja). Dakle, glumci su ti koji 'izvlače' predstavu i čine je solidnom. Šteta jer je mogla da bude i genijalna. Ipak, mislim da je najveći minus Unkovskog u celoj priči angažovanje Slobode Mićalović. Devojka jednostavno nema veze sa glumom i posle toliko godina u Beogradu ona nije uspela da očisti leskovački naglasak. Ok da tako govori van scene, ali na sceni to ne bi smelo da se primeti. Dakle shvatili smo da je Akademiju upisala preko debele veze, ali i dalje ne mogu da shvatim zašto nju angažuju u pozorištu?! Jer ovo nije prvi put da je gledam, sećam se kako je upropastila predstavu 'Tre sorelle'. Neka snima one glupave serije o orlovima, nepobedivim srcima i ostalim glupostima, ona, Bosiljčić i ona crvena kako god da se zove su savršen tandem za te plitke gluposti kojima se zatupljuje ovaj naš narod. Nažalost. Samo da su što dalje od pozorišta.
pantelic andjelka | 15.12.2011 | 23:54h | 77.243.2*.* | #6642
goru prestavu u zivotu nisam gledala. blagi uzas
Gordan | 15.12.2011 | 08:29h | 195.222.9*.* | #6632
Pošao sam skeptičan a izašao jako zadovoljan. Maliciozni mogu da kažu da je dugačka (oko 2 sata), međutim tvrdim da je ovo jedna od najboljih predstava trenutno na repertoaru beogradskih pozorišta. O glumcima je dovoljno rečeno a ja ću dodati samo jednu reč. SJAJNI.
Tina | 15.12.2011 | 01:53h | 212.200.6*.* | #6631
Upravo sam pogledala predstavu i nosim zaista pozitivne utiske. Anita i Lečić najbolji, mala Ivana je zaista dobra, ne razumem zašto je svi napadaju. Ovo joj je koliko sam razumela tek prva predstava i stvarno me je pozitivno iznenadila, devojka se mnogo trudi.Ljuba Bandović - kratak, a ubitačan! Ceca, Šušljik, Voja, ma sjajni! A Sloboda....Bože, ko nju gura, ko njoj dozvoljava da se bavi glumom?! Ono je sramotno, ona ima diplomu FDU-a! Katastrofa!
Jelena | 14.12.2011 | 00:02h | 212.200.6*.* | #6618
'povezano' nije glagol
jasmina | 13.12.2011 | 16:26h | 89.110.23*.* | #6614
ne povezano, pa sa predstave izlazite prazni.
Marko | 07.12.2011 | 00:12h | 94.189.18*.* | #6549
Ovo mi se bas svidelo i ima dosta simbolike:

Nije smrt biciklo, da ti ga ukradu, da ne znaš da voziš i da sa njega padneš. Ili da ti neko da na poklon. Neće ti smrt ništa. To ti je za čas.
Marko | 07.12.2011 | 00:00h | 94.189.18*.* | #6548
Sa razlogom mogu reci da JDP generalno ubedljivo ima najbolje predstave u Beogradu. Ako nista plejada glumaca u Biciklu je dovoljna da se uziva u dobroj glumi. Voja Brajovic (gluma:5) i Anita Mancic (5) su zasluzili sve pohvale, vanserijska gluma. Izneli su predstavu od pocetka do kraja - maestralni su. Drago mi je da sam sedeo u prvom redu - glume, a vi saosecate ulogu sa njima. Bojkovic(4), Lecic(4) i Bandovic(4) su standarno dobri, sve pohvale, svako u svom elementu. Susljik(3) i Vukovic(3) su veoma dobri, mada se primecuje da glume, kao da se nisu uziveli u uloge, vec glume da glume(moj utisak). Sloboda(2), njena gluma mi nije legla, da je lepa jeste, ali mislim da je promasena uloga.

Standarno dobar tekst Srbljanovicke, malo nepotrebno vulgaran, ali u duhu vremena. Prijatna muzicka pratnja benda izmedju scena. Rezija(2)! Najveci minus predstave. Scene su nepovezane i imaju efekat rasipanja radnje. To je onaj osecaj kada izadjete sa predstave i komentarisete glumu i detalje, a ne predstavu u globalu. (Da slazem se, glamurozni scenografski detalj na predstavi sasvim nepotreban).

Sve u svemu pozorisna predstava sezone u JDP-u!
jelena | 06.12.2011 | 12:47h | 10.250.2*.* | #6536
onako
maja | 04.12.2011 | 15:49h | 95.180.1*.* | #6508
Sloboda misli da ako nadogradi kosu, ima lik. Katastrofa! izadji zeno iz ranjenog srca i palog pevca, vrati se na SISTEM Stanislavskog. steta je sto ovakvi igraju i dobijaju nezasluzenu platu a gomila talentovanijih od njih i mladih glumaca prodaje zvake po trafikama. Anita i Voja sjajni, avion na kraju potpuno debilan, Dobra je i Svetlana.
Анђела Иванић | 22.11.2011 | 16:44h | 217.24.3*.* | #6380
Недавно сам гледала "Није смрт бицикло..." и схватила по ко зна који пут да не треба веровати коментарима широке публике. Јесу најбољи писци они чија дела читају и високо образовани људи и обичан свет, али постоји и друга врста писаца, коју не може свако да разуме, па ипак се сврставају у врхунске писце. Кад би свака мисао или симбол били сервирани "на тањиру" - не би било уметничког дела, говорили бисмо о некој врсти критике друштва или о некој врсти расправе о теми која нас се тиче. У уметничком делу ствари стоје другачије, ту је у питању другачија перцепција, то је уметничка стварност, а њу не разумеју сви подједнако, то јест, неки је уопште не "виде", она не приања за њих. Нама (Србима, суграђанима, нашем друштву) недостаје много креативне самокритике и културе - одакле људима идеја да су ствари и овај свет постављени само њих ради! То је као нека врста нихилизма: ако нешто не разумем - онда то не (треба да) постоји. Уосталом, ево, за оне који нису разумели, једноставног теста да ли представа има смисла или не: Да ли је могуће да глумац не разуме шта/како треба да одглуми - а да то изгледа добро?

Иначе, глумци су одлични, засјали су то вече, може се рећи, сви, свако према својој улози. Врло динамична глума, пуна очекиваних и неочекиваних изненађења (тј. већ знамо како који глумац глуми, али не знамо како ће то бити у представи коју управо гледамо - и сасвим нов приступ, у тренутку не знамо ко се крије иза представљеног нам лика)! Искреност, чиста емоција, истовремено и поезија и право пресликавање живота пред нама!
Nataša R. | 01.11.2011 | 14:42h | 109.106.25*.* | #6021
Žao mi je što prvo nisam pročitala komentare. Mada, sa ovakvom ekipom glumaca, prosto je neverovatno da predstava može da bude ovoliko loša. Gledala sam na sat svakih 10 minuta, već posle 20-ak minuta sam htela da izađem... Do pola predstave sam se nadala da će nešto izvući prestavu iz propasti, ali već kod prve, potpuno nepotrebne, psovke, shvatila sam da sam samo upropastila lepo nedeljno veče. Mislim da moji prijatelji i ja nismo jedini, jer je većina posetilaca prosto bežala iz sale...
Svetlana | 21.10.2011 | 21:18h | 95.180.5*.* | #5957
Spremam se da gledam predstavu i procitah par komentara , pa ne mogu a da ne napisem svoj, iako, ponavljam , jos nisam gledala predstavu. Sve Biljanine predstave sam gledala i sve su odlicne. Jedini problem je - sto nisu ''za siroke narodne mase''. Ali njene predstave i jesu namenjene odredjenoj ''ciljnoj grupi'', odnosno publici.
tatjana | 19.10.2011 | 09:51h | 172.27.1*.* | #5938
prosto ne mogu da razumem sta su su ovi ljudi komentarisali. sa strahom odem sinoc u jdp, i odusevim se. predstava sasvim ok. sve na mestu, traje oko 2 h. ko ne razume, ne treba time da se hvali nego da trazi da mu se objasni....
Zoran | 11.10.2011 | 13:14h | 213.240.3*.* | #5861
Odlična gluma u lošoj predstavi
Vladimir Stojanovic | 14.09.2011 | 23:54h | 109.245.*.* | #5751
Radovao sam se novoj sezoni vise nego ikad, i resio da to bas bude Biljana....
Izasao sam razocaren i sa osecajem da sam prevaren. Glumcu jako dobri. Susljik i Bojkovic maestralni, Brajovic i Mancic odlicni, Ljubomir sasvim ok. Ivana I Sloboda mnogo ispod proseka... Predstavu nisam ni najmanje razumeo.... cekao kraj. Aplauz siromasan... publika se ne da prevariti.....
ani | 10.07.2011 | 10:43h | 79.101.18*.* | #5687
Katastrofa. Najslabiji tekst BS i losa rezija. Ne zna se o cemu je ova predstava.
Snezana Maric | 25.06.2011 | 11:31h | 93.87.9*.* | #5644
CAR JE GO!
Ako zelite da se osvetite nekome ko vas je povredio, kupite mu kartu za ovu predstavu! Uzivacete u njegovim mukama...
Prvi put u zivotu sam pozelela da izadjem sa predstave, sto nisam ucinila iz postovanja prema Biljani i glumcima.
Lose Unkovski, fijasko.
boban | 24.06.2011 | 08:24h | 109.245.5*.* | #5635
Prosto je neverovatno da je neko napravio tako dosadnu predstavu i da je neko to stavio na repertoar.Osecao sam se kako da su me pevarili sa dobrim glumcima i za nista uzeli pare.Otidjite bilo gde drugde i necete pogresiti
Aleksandra Antonic | 24.06.2011 | 08:13h | 109.245.5*.* | #5634
Posle dve sata i petnaest minuta( a brojala sam svaki minut), nazalost moram da kazem da je sramota sto su takva imena naseg glumista sebi dopustili da se pojave u ovakvom komadu. Bez radnje, bez duha( o duhovitosti nema ni pomena) i bez ikakve poente. Mozda je nasa poznata spisateljica i imala poentu u svom textu, ali to je jako tesko zamisliti posle onakvog fijaska. Ja sam bila u drustvu jos dve osobe i blago je reci da su utisci potpuno negativni. Ako neko voli da uludo protraci vreme onda preporucujem sedenje na nekoj autobuskoj stanici jer ce stolice svakako biti udobnije. Skadalozno je da je neko nadlezan odlucio da bas ovaj text finansira i angazuje takve glumce. I jos nesto- pre predstave, u toaletu sam cula misljenje jedne gledateljke, koja je izjavila da je predstava jako losa, pa sam pomislia koliko je negativna ali sada, posle ovog iskustva joj se javno izvinjavam!
Vesna | 23.06.2011 | 12:25h | 79.101.21*.* | #5631
Za sve vas koji ste tuzni sto niste dobili karte...imam dobru vest, niste nista propustili.
Tekst, ne vise od korektnog. Rezija...cast gospodinu Unkovskom...amaterska.
Dosadno, monotono, cesto plitko...
Igor | 22.06.2011 | 13:34h | 109.121.8*.* | #5622
Ovako. Tekst sam po sebi nije loš, ali u pitanju su iste teme, i nema ničeg preterano novog. Režija je užasna, gluma prosečna, scenografija užasna takođe. Kao i svako izvođenje nove drame B. Srbljanović, u pitanju je više društveni događaj, pa otud i pretenciozni pozeraj na sinoćnjem izvođenju. Ali, osnovna poenta, i mislim da je na ovim komentarima to već navedeno, je osećanje zatupljujuće dosade koja vas obuzima dok gledate ovu predstavu. Upravo to - dosada. I nekoliko svetlih trenutaka (Brajović i Mančić). I nezadovoljstvo kada shvatite da ste izgubili još dva sata života na nešto odveć loše.
jovan | 22.06.2011 | 00:58h | 188.2.7*.* | #5621
Kad čitam ove komentare, prosto se pitam da li smo bili na istoj predstavi?
Od sad cu da se vodim time da bi trebalo posetiti ovde "napljuvane" predstave...
Muzika je fantastična i savršeno uklopljena, tema ispričana- to da ali je Biljana svaki put drugačija, nova, sve bolja... Voja i Anita su maestralni,zasluzeno su dobili onakav aplauz veceras, a ni ostali ne posustaju... Svakako za preporuku
Daniela | 21.06.2011 | 14:33h | 93.190.16*.* | #5617
Ivana Vukovic katastrofalna u ovoj predstavi. Jedina svetla tacka predstave su Voja Brajovic i Anita Mancic. Ali ni zbog njih ne bih ponovo pogledala predstavu. Dosadno, naporno, puna sala koja se vrti na sedistima jer nema sta da drzi paznju. Ne preporucujem.
DRAGANA | 21.06.2011 | 10:39h | 195.178.6*.* | #5614
Radovala sam se i uživala u iščekivanju do početka predstave. Međutim,ona je prosečna, čak na momente i dosadna pa sam
prilično razočarana .Glumci su dobro odradili svoj deo priče.Izuzetno poštujem rad Biljane Srbljanović, pa sam verovatno zbog toga i očekivala više.Ništa ne propuštate . . .
Daca | 20.06.2011 | 14:52h | 178.254.13*.* | #5608
Slazem se sa vecinom komentara, narocito sa Nikolinim. Razocaravajuca predstava na kraju sezone, a bas sam se radovala. Da nema Brajovica i narocito Anite da svojom glumom izvuku "stvar" rekla bih da sam bacila pare i izgubila vreme...ovako, bar je njih vredelo gledati....nikako ne preporucujem
Ana | 20.06.2011 | 11:24h | 78.30.15*.* | #5606
Procitala sam dramu pre gledanja predstave i bila sam odusevljena.Takodje sam bila ubedjena da sa onakvim tekstom nema promasaja, pogotovo kad isti u ruke uzme divni Unkovski. Ali, na zalost predstava me nije kupila. Anita, Voja i Ceca, delimicno i Lecic su odbranili svoje likove i to je jedino sto mogu da pohvalim. Ne znam sta se desilo. Ako Unkovski sedne u publiku osetice da nema carolije koju stvara svaki Biljanin tekst. Negde je pogresio. Ima celo leto za razmisljanje. Pa, na popravni, necemo se ljutiti.
Milica | 20.06.2011 | 07:24h | 85.222.17*.* | #5600
Više sam očekivala od ove predstave, dosta nepotrebnih detalja u predstavi... Sjajni glumci, stvarno su se potrudili...
ruzni | 19.06.2011 | 22:17h | 93.86.22*.* | #5598
Slazem se sa jelenom da je Unkovski kriv za sve sto je skripalo u predstavi. Zaista je insistirao na pogresnim delovima a one bitnije zanemarivao. Takodje mislim da je ovo nesto najlicnije sto je napisala a treba hrabrosti za suocavanje sa sopstvenim demonima posebno kada to ide direktno na scenu pred publiku i zato bravo za Biljnu...

Najbitnija stvar, MRZIM nasu pozorisnu publiku koja dolazi na predstave da bi jela BOMBONE! Bez sale, nikada mi se jos nije dogodilo da odgledam predstavu a da neko ne odmotava bombonu u sred dramske pauze...fetish valjda...

boze i ja smorih... i sebe...
Jelena | 19.06.2011 | 20:49h | 212.200.6*.* | #5597
pisac samo ako je dileja se rukovodi time šta ovom narodu treba

za tek nešto iznad proseka predstavu totalno i apsolutno je kriv Unkovski, koji nije imao sluha za ritam, dubine, kao da je nepogrešivo na pogrešnim momentima insistirao, i sasvim ugušio jako moćan tekst, emotivno verovatno najjači do sada, teme kojima se inače bavi je produbila do kostiju, isecirala ih, nije je mrzelo da posegne za još više humora, ironia caruje, ne robuje granicama realnog... Iako mi je Barbelo lično još bliži i luđi, Nije smrt biciklo je definitivno zrelije i punije delo.

Da, nije mi se dopala ni scenografija, čemu one opruge i gluposti pored tako jasnih didaskalija u drami?

Muzika na sceni, tj sama muzika mi je momenat više, vrhunska načisto, a gluma neujednačena. Voja i Anita tačni, mada ne oduzimaju dah, Ceca Bojković najzaokruženiji lik, Lečić i Šušljik karikiraju, ali ne smetaju, dok Sloboda i Ivana deluju kao slučajne prolaznice, kojima je neko dao tekst koji u životu nisu videle. Za to naravno ne krivim njih, nego reditelja, koji očigledno nije umeo da ih smesti i reši

itd itd smorih :)
Nikola | 19.06.2011 | 13:56h | 93.87.11*.* | #5594
Iznevereno očekivanje, i pored maestralnih Brajovića i Anite Mančić predstava nije opravdala renome pisca. Tema, već previše puta ponavljana. Nije nam više potrebno vraćanje u našu prošlost.Vredan pomena i Lečić ali predugo, razvodnjeno i prežvakano. Ipak bolje od Barbela... Biljana S. je u silaznoj fazi. Moraće baš da se potrudi da napiše nešto dobro, sledeći put. Odsustvo sa ovih prostora joj izobličava predstavu o tome šta ovom narodu treba.
Svetlana Gudurić | 16.06.2011 | 15:29h | 95.140.12*.* | #5579
Nemam komentar, jer nisam uspela da kupim kartu za predstavu.
Molim informaciju da li će biti još neka predstava do kraja pozorišne sezone.
Srdačno.
Svetlana
sarac vukica beograd | 16.06.2011 | 10:02h | 87.250.5*.* | #5577
zasto su sve rasprodate kad cu ja da gledam tek na jesen zao mi je am bas sam htela da uziva
UNESITE VAŠ KOMENTAR - NIJE SMRT BICIKLO (DA TI GA UKRADU)
  • Prepišite Anti-Spam kod:
    a7ee2

  • Napomena:
    - Ime, komentar i anti-spam kod su obavezni podaci.
    - Prilikom pisanja komentara slažete se da komentari ne sadrže sledeće: VELIKA slova, reklamiranje, prozivanje, psovanje, vređanje i sadržaj koji se ne odnosi na predstavu. Svi komentari koji ne zadovoljavaju postavljene kriterijume biće obrisani sa portala.