KOMENTARI - KOSA
laki | 11.06.2013 | 00:36h | 178.148.9*.* | #16237
preporuka!
Valentina | 22.04.2013 | 14:35h | 178.148.22*.* | #15934
Moram se vratiti na ovu predstavu, jer posle nje, sve druge su nista! Predstava je fenomenalna, puna pozitivnog naboja, energicnosti, emocija. Kao da su se svi stopili u jedno, i celo pozoriste dobilo dusu. Nisam mogla rec da izgovorim kad sam izasla iz pozorista. Danima sam pevala pesmu i bila pod utiskom. Cak sam dosavsi kuci, pustila film.
ana | 10.05.2012 | 18:36h | 178.148.17*.* | #9477
Predstavu OBAVEZNO pogledati u toku DANA, na prolece/leto...;)
Diksi | 17.04.2012 | 13:30h | 91.148.6*.* | #9300
Sinoć sam odgledala Kosu. Meni se lično dopada, Gordan Kičić i Dara Džokić su bili fantastični. I da, kartu sam platila 650 din, te stoga se zahvaljujem klubu, jer me uvek obraduju popustima.
Sonja | 22.02.2012 | 10:06h | 192.168.*.* | #7680
Muzicki posmatrano ovo je za mene veliko razocarenje! Ako je nesto mjuzikl onda se valjda biraju gllumci koji imaju bar elementarni talenat i za pevanje. Neki su na momente cak toliko gubili intonaciju da je vladala stravicna disharmonija izmedju pesme i instrumentala u pozadini. Horske deonice i nisu bile tako katastrofalne, ali pojedinacne... Takodje tekstovi pesama nimalo prilagodjeni da to bude prijatno i za usi, bolje bi bilo da su odrecitovani....
Goka | 27.01.2012 | 21:09h | 95.180.3*.* | #7258
Mozda je malo predugacko za moj ukus, neke delove bi trebalo izbaciti ali sve u svemu mi se dopala. Da je Sergej igrao umesto Baneta mislim da bi bilo mnogo bolje. A Kicic je odlican.
Tanja | 16.01.2012 | 14:00h | 178.148.14*.* | #7150
Jednostavno rečeno - razočaravajuće...
Mislim da predstava ne zaslužuje ni da nabrajam šta mi se nije svidelo. Sva sreća da je bilo na popustu, da sam dala 2000 za kartu žestoko bih bila besna, ovako samo gorak ukus izneverenih očekivanja ostaje posle predstave.
A ono što sam primetila po komentarima ovde, jeste da je većina nas imala neopisivu želju da tokom predstave ustane i vikne 'Tiše malo!'
Jelena | 13.12.2011 | 04:50h | 212.200.6*.* | #6606
Diletantizam.
Populizam.
Seljoberstvo.
Malograđanština.
Umišljenost.
- mojih prvih pet asocijacija kad na ovu stvar misli vratim

da čovek poželi da Kokan nikad film gledao nije
Jasmina | 12.12.2011 | 10:12h | 79.101.4*.* | #6595
Ozvučenje je loše, predstava je ok, treba pogledati.
Marija | 29.11.2011 | 19:24h | 178.222.3*.* | #6459
Mnogo buke (i figurativno i bukvalno) ni oko cega...
Ruza | 05.11.2011 | 00:13h | 95.180.10*.* | #6047
Odgledati predstavu do kraja je bilo pravo mucenje - jako losa adaptacija: jefin humor, losa gluma i pevanje,lose ozvucenje... sve u svemu protraceno vreme.
Stasa | 02.11.2011 | 11:12h | 213.198.24*.* | #6030
Kicic nije moj omiljeni glumac, ali za ulogu u Kosi -alal vera!
jecka | 29.09.2011 | 13:55h | 109.121.4*.* | #5799
sa velikim ocekivanjima i preskupom kartom u dzepu otisla sam da pogledam ovu predstavu a izasla sam razocarana. Kada bih pokusala da nabrojim sve mane trebalo bi mi dosta prostora ali izdvojicu sledece: losa adaptacija scenarija, ideja da se vremenski izmesti radnja je odlicna ali je odradjeno lose, tekst je neubedljiv sa gomilom fraza koje svi znamo napamet. Neki tekstovi songova su preradjeni da bi se uklopili u radnju sto to je ok i logicno, a neki su jednostavno ubaceni iz originalne verzije i nemaju nikaku vezu sa predstavom i sluze samo da bi nam glumci probili bubne opne, sto opet zameram tehnickom osoblju. Sa druge strane, kad ne pevaju, jedva da se cuju.Ceo prvi cin je katastofalan, drugi vadi iz propasti ali opet nedovoljno da bi celokupan utisak bio zadovoljavajuci. GLumci su na momente dobri, narocito Kicic, ali primecujem nedostatak motivacije.
admin | 24.09.2011 | 13:42h | 213.198.24*.* | #5774
http://www.atelje212.rs/velika-scena/kosa-dz-rado-dz-ragni/ Ovo je sajt Atelje-a 212 - pa pogledajte!
Bane | 23.09.2011 | 17:34h | 95.180.9*.* | #5770
Zašto na Vašem sajtu piše da u predstavi igraju Branislav i Sergej
Trifunović, iako to nije tačno? To je jedna velika dezinformacija i obmana gledalaca i čalnova kluba ljubitelja pozorišta.

Pozdrav i hvala !
Nada | 22.09.2011 | 10:51h | 95.180.1*.* | #5766
Gledala sam i prvu verziju Kose u Ateljeu i mnogo mi se vise svidela jer uradjena sa manje profesionalizma a vise entuzijazma. Sadasnja predstava je nekako usiljena, glumci se trude ali mislim da nisu uhvatili vezu sa ondasnjim vremenom, sa ondasnjim stanjem duha. Nekako sve deluje napadno. Glumci nisu shvatili da je to predstava svih nego se utrkuju ko ce da bude zapazeniji, ko ce bolje da peva, ali su dosta losiji od pevaca iz prve predstave Ocena slaba trojka.
Vesna | 28.06.2011 | 14:59h | 147.91.4*.* | #5651
Predstavu sam gledala 20.06 i tada nas VELIKE zvezde Trifunovici nisu udostojili svog prisustva. Koliko god da su me iznervirali sto ih nije bilo iz ko zna kog razloga, moram priznati da su falili i da su momci koji su ih menjali, bez obzira sto su se jako trudili bili bledi poprilicno. OSim toga meni je predstava odlicna i bas sam nekako srecna izasla iz Ateljea. Sve pohvale Kicicu, maestralan je!!!
Goca i Aleksandra | 27.06.2011 | 21:01h | 89.216.16*.* | #5650
Sinoc smo gledale predstavu.I dalje nam je neverovatno da jednu od bitnijih uloga dobije Jelena Gavrilovic koja nema sluha a ni glasovnih mogucnosti za ovu ulogu. Bolje da je tu ulogu dobila Katarina Zutic ili bilo koja od devojaka koje su imale sporedne uloge.Decko koji je izvodio akrobacije je sjajan kao i trojica glavnih glumaca.
Sve u svemu, predstava nije vredna toliko para za ulaznicu.
Ljubomir Branković | 27.06.2011 | 20:05h | 188.2.7*.* | #5649
Predstava je odlična, svi na sceni su stvarno sjajni ali stoji to da je ozvučenje najslabija tačka, rekao bih čak - jedina !
Pri izvođenju songova pola teksta se tek naslućuje i to zaista smeta ali ipak ne umanjuje opsti utisak toliko da bih izrekao bilo kakvu zamerku.
Ana | 27.06.2011 | 12:12h | 93.86.16*.* | #5647
odlicnoooo... za svaku preporuku!odlicno je prilagodjena danasnjem vremenu.
Marina | 24.06.2011 | 23:24h | 188.2.16*.* | #5641
odlicna predstava...Bane Trifunovic odlican...kao i Katarina Zutic:)
Vlada | 20.06.2011 | 14:00h | 212.62.3*.* | #5607
Manje više što je pretenciozno, a tekst na nivou plitkih pamfleta, nego je loše otpevano. Negdašnju postavku iz 70-tih nisam gledao, pa ne mogu ni da poredim, sa filmom to nije ni umesno, ipak je to holivudska produkcija, pa još studijsko snimanje. Međutim, dovoljno je da čovek pogleda i odsluša tu u komšiluku Maratonce, Čikago.... pa da mu bude jasno zašto se trećina publike nije vratila sa pauze. Jednom rečju, najgora predstava koju sam odgledao zadnjih godina.
Olgica | 20.06.2011 | 00:42h | 79.101.20*.* | #5599
Odlična predstava!Kičić i Jeftović sjajni, ali i svi ostali.Pomenula bih Goricu Popović, Tanju Bošković.Male ali vrlo efektne uloge. Pozitivna energija tokom cele predstave. Vrlo efektan kraj.Zasluženo više aplauza tokom predstave i lep bis na kraju.Obavezno pogledati. Ja planiram da predstavu odgledam još jednom.
Dragana | 15.06.2011 | 12:21h | 89.216.17*.* | #5568
Nista posebno. Prilicno siromasni vokali, narocito muski. kao sto je vec napisano, nepotrebno traje 3 sata.
Gorica | 13.06.2011 | 19:35h | 109.121.3*.* | #5559
Predstava nepotrebno traje tri sata, bavi se opštepoznatim temama, i ono što suštinski film Kosa prenosi,a to je duh i vizija jednog vremena, buđenje svesti itd, to ovde izostaje. Predstava čak odlazi u nihilizam, i sprda se sa svim svetskim religijama i verovanjima, međutim ništa ne nudi umesto toga. Spominju se Bog i ideali, mada do kraja predstave ostaje poprilično nejasno za kakve ideale i kog Boga se ti ljudi bore. O ljubavi se priča veoma malo i poprilično neubedljivo. Goran Kičić sjajan, kao i Ivan Jevtović. Glavna tema otpevana bez imalo emocija i duše. Generalno promašena poenta, ne prenosi suštinske vrednosti koje čine osnovu filma.
Jelena | 13.06.2011 | 08:58h | 212.200.13*.* | #5550
Predstavu sam gledala u subotu i jos uvek pevam pesme iz iste... Postava savrsena, prica savrsena... Imam samo reci hvale... Ne postoji bas ni jedan razlog da neko ne ode da pogleda ovu savrsenu izvedbu. Bravo za ekipu, nadam se da cete jos dugo, dugo pevati "daj nam sunca... " i da ce se uvek traziti karta vise... SvAkA CaSt!
mini_maus | 13.06.2011 | 08:43h | 195.178.6*.* | #5549
Promasaj! Jako lose ozvucenje-na trenutke nista ne cujes, a zatim iskaces iz stolice od silnog urlikanja! Vrlo sam razocarana!
s21 | 12.06.2011 | 10:15h | 93.87.17*.* | #5544
savrseno
Lepidedronka | 12.06.2011 | 08:50h | 94.189.24*.* | #5543
Predstava je genijalna!! Prica adaptirana na danasnja desavanja, glumci odlicni, mala zamerka na ozvucenje koje je na trenutke lose, ali sve u svemu vredi pogledati. :D
Biljana | 30.05.2011 | 19:55h | 95.180.2*.* | #5468
Odlicna energija, sjajna predstava...
kud ste navalili? | 26.05.2011 | 01:11h | 92.244.15*.* | #5447
Predstava je odlicna. Ivan Jeftovic je genijalan gde god da se pojavi, a Kicic sjajan. Mogu samo da pretpostavim kakav bi Sergej bio, a prema mom sudu bolji od brata koji je u trenutnoj postavi. Nije sve beskrekorno, poneka zamerka tice se zvuka i razumljivosti teksta, ali nista od toga ne moze pokvariti utisak. Kritika savremenog sistema, tendencija u drustvu, crkve ( posebno fantasticna).
Ne razumem ljude koji od kako je predstava premijerno izvedena nisu prestajali da kukaju na cenu. Gospodo, zbog cega ste se gurali u prve redove? Ako vam ne odgovara sacekate koji mesec, godinu dana i kupite karte znatno povoljnije. Nego su svi culi da se nesto bitno desava, pa pojurili veliki poznavaoci pozorista, a ovamo lamentiraju.
Denis | 24.05.2011 | 22:46h | 109.206.12*.* | #5440
Promašaj decenije!
Smiljka Martinović | 14.04.2011 | 09:06h | 79.101.17*.* | #5224
Predstava me je oduševila,ostavila je snažan utisak na mene. Krik mladosti za životom sa smislom,lepotom i ljubavlju me je rasplakao.Preporučujem da se obavezno pogleda.
Bojana | 16.03.2011 | 13:48h | 109.245.18*.* | #4966
Predstava me je ostavila bez daha.Nešto što moze da vamu učini celi sumornu i radnu nedelju mnogo boljom!!Obavezno pogledati!!!
Mira | 20.02.2011 | 10:59h | 93.86.20*.* | #4762
Skoro nisam gledala losiju predstavu! A i ozvucenje je prilcno katastrofalno, u celom sastavu glumaca dve devojke znaju da pevaju dok je ostatak...
Milica | 28.01.2011 | 20:25h | 89.110.24*.* | #4548
Nista sprecijalno. Ocekivala sam mnogo vise.
Mia | 18.01.2011 | 15:19h | 109.121.2*.* | #4477
Preletela sam preko komentara i primetila nesto vrlo zanimljivo: u januaru 2011, kada sam gledala Kosu, jos nisu sredili zvuk - katastrofalan je i preglasan. Zakljucak: a) Atelje tema tonca ili b) ima nesposobnog tonca. Steta, jer ostali ljudi koji u preddstavi ucestvuju daju sve od sebe i da je podnosljiva za usi, predstava bi bila sjajna.
Jelena | 10.01.2011 | 16:03h | 79.101.20*.* | #4420
energija koju glumci prenose na gledaoce tokom predstave je ogromna, ne moze joj se odoleti...prosto vas osvaja; tako postajete deo same predstave i smejete se i placete svi zajedno; pogledajte, necete se pokajati
Dušan | 24.12.2010 | 12:02h | 194.127.21*.* | #4365
Blago rečeno - Katastrofa!

Juče sam gledao predstavu i prva stvar koja mi je odmah zamsetala je to što se zvuk tokom cele predstave cepao kroz zvučnike (da li je problem sa samim zvučnicima ili mikrofonima). Druga stvar ozvučenje je bilo stvarno preglasmno podešeno (neprijatno). Treća stvar ni jedan glumac koji je pevao to stvarno nezna da radi - svi su bukvalno urlali na mikrofone pa su me toliko iznervirali da nemam reči! Najviše me je iznervirao Ivan Jeftović koga mi je nakraju bilo drago što su ga ubili u predstavi! Došlo mi je čak da ustanem i da tapšem od sreće što nemoram da trpim to iritantno vrištanje i pevanje sa njegovo strane.
Velika primedba i ateljeu 212 - za vreme pauze red za ženski wc je bio kilometarski. Kao da nemogu da puste u funkciju wc u podrumu koji je elegantiji i prostraniji.
Hteo sam da uživam i da se lepo provedem, ali sam napustio pozorište sa iznerviranim licem!
Jana | 13.12.2010 | 17:39h | 89.216.20*.* | #4310
..predstava je odlicna..karte su malo skuplje..ali ko moze neka je obavezno pogleda..fenomonalna je..glumci su fantasticni..ima dva cina..
jasmina | 11.12.2010 | 18:27h | 212.62.4*.* | #4293
predstava je dobra. nema nikakvih dodirnih tacaka sa filmom osim melodije za songove, sto mi se i svidelo jer mi se film nesto preterano i ne svidja. ozvucenje je moglo biti bolje. ipak, mislim da ni jedna predstava ne vredi tih para (ja sam karte nabavila sa 50% popusta).
Jago | 08.12.2010 | 21:35h | 89.111.24*.* | #4269
predstava je fenomenalna.. veliki utisak je ostavila na sarajevsku publiku, a sam cin na kraju "daj nam sunca" izazivao je trnce i dozu nevjerovatne energije prenesene od fantasticnih glumaca.. naravno, svako ima svoje misljenje, biti objektivan i pritome davat negativan komentar za ovakvo jednu pozitivnu predstavu po pitanju danasnjeg polozaja mladih u svijetu i ratova iz interesa moze samo neko ko nije u principu shvatio predstavu kao takvu.. sergej, jelena, bane, gordan i svi ostali sjajni! pozdrav
Sneki | 02.12.2010 | 09:41h | 188.2.16*.* | #4219
Ja sam film odgledala nekih 7 puta u vreme kad se pojavio kod nas i ono sto cu pamtiti dok sam ziva je koliki sok sam dozivela (kad sam ga prvi put gledala) u zavrsnoj sceni, nisam mogla da govorim i dugo mi je trebalo da dodjem sebi. Na neki nacin, film sam dozivela kao omaz nasoj mladosti (1959.) i tadasnjim idealima i pokusajima da se nesto promeni. S druge strane, pozoriste volim kao medij i zato sam bila nestrpljiva da pogledam predstavu. Gledala sam matine, mislim da je bio 2. maj. Osecanja su mi podeljena i ne mogu jasno da definisem svoj sud. Mnogo je vremena proslo i mnogo se sve izmenilo u odnosu na to kad je film snimljen, pa je logicno da je predstava u skladu sa tim, odnosno "modernizovana". Kraj, kada se tavanica otvori i nahrupi sunce unutra, dok ide "Daj nam sunca" je za mene bilo neponovljivo iskustvo, plakala sam kao malo dete. Ne znam, mozda su se izmesale emocije zbog onoga sto je meni taj film znacio, sto sam u medjuvremenu odrasla, pa i omatorila i shvatila da nam neko uvek uzme sunce, zarad samo i uvek, zarad, para i da nije vazno koliko ce ljudskih zivota i ljudskih tuga to uzimanje da kosta dokle god donosi profit onima koji se igraju sa svima nama.
Radmila | 01.12.2010 | 11:52h | 93.86.6*.* | #4209
Predstava je jedan potpuni promasaj!!!!!
Ana | 30.11.2010 | 16:41h | 109.111.22*.* | #4204
Ma uzas!
tanja amidzic | 26.11.2010 | 00:38h | 109.245.18*.* | #4164
ja ljudi obozavam gordana kicica i uvijek je fenomenalan.
Jelena Maksimovic | 19.11.2010 | 14:26h | 92.42.24*.* | #4099
nista posebno
Jelena | 12.11.2010 | 21:38h | 95.180.3*.* | #4043
Nemoguce je da na nekoga ko voli film KOSA ova predstava ne ostavi bar nekakav utisak. Mene je stvarno dirnula poslednja scena kada celo pozoriste peva Daj nam sunca a krov Atljea se otvara! To, sa druge strane, ne znaci da je predstava isto toliko potresna. Bleda kopija filma... Ali najveci utisa ostavlja cena karte! Potpuno razumem novu politiku komercijalizacije Ateljea, mora se naci nacin da se prezivi u ovim vremenima. Ipak je vise nego licemerno naplatiti toliko kartu za predstavu koja bi trebala da je ep o antiglobalizmu i antikapitalizmu. Direktor pozorista je smislio dobar marketing, ali je reditelj potpuno promasio temu...
peka | 05.07.2010 | 18:13h | 213.133.*.* | #3598
jedina zamjerka ovoj predstavi moze biti ne bas sjajno ozvucenje, ostalo je sve savrseno:rezija, gluma, energija,adaptiran tekst na aktuelne teme , scenski pokret...
Milenko | 01.07.2010 | 10:54h | 78.30.15*.* | #3593
Toliko je glupa predstava da nemam zelju ni da trosim reci na nju! Voleo bih da znam ovima sto se svidela predstava, sta se tu svidelo? Sta uopste tu ima da se dopadne, gomila glumaca koja se nesto dere na sceni i skace bez ikakvog smisla
Radosavljevic Ivana | 30.06.2010 | 10:33h | 78.30.15*.* | #3592
Niti je mjuzikl niti je smesna daleko od komedije!
Radosavljevic Ivana | 30.06.2010 | 10:33h | 78.30.15*.* | #3591
Pitam se sta je toliko lepo u predstavi! Nista gore nisam odgledala u zadnje vreme uzas! Bacene pare!
Bojana | 29.06.2010 | 10:46h | 212.200.8*.* | #3589
Najbolja predstava koju sam ikada odgledala! Pravo umetnicko delo! Sergej je sjajan. Ostali glumci su zaista dobro odigrali svoje uloge. Sve je savrseno ukomponovano, i svako je dobio svoj "deo kolaca". Predstava koju obavezno treba pogledati, ako volite mjuzikle i komedije. SAVRSENO!
Jovan | 29.06.2010 | 10:15h | 78.30.15*.* | #3588
Uzasna predstava, toliko je glupa da mi je zao para sto sam dao za karte. Ne znam zasto je toliko hvala, predstava je VELIKI PROMASAJ GODINE!
Maja Jovanovic | 28.06.2010 | 04:44h | 93.86.*.* | #3583
Da, sta bi s krajem? Mogla je tu negde da se provuce i prica o (ne)prijateljstvu koje je danasnjim mladim ljudima nebitno. Tu je Fejs... Ne, zista film je neprevazidjen i mislim da sta god da je Kokan radio s ovim tekstom bila bi samo losa kopija sa ulozenim velikim trudom u nesto dugacije, lucidnije, modernije, aktuelnije... To je s Kosom nemoguce uraditi, Kokane, brate...
Maja Jovanovic | 28.06.2010 | 04:32h | 93.86.*.* | #3582
Ne svidja mi se. Nije ni priblizno dobra kao film. Ne znam ni ko su likovi, ni zasto su tu(sem da skacu i protive se svemu i svakom), nije mi jasna radnja, predstava nema pricu i tasko se prati jer se sve zivo desava u isto vreme. Glumci su tihi, ne cuju se i ne razumeju. Mislim da Sergej ima dobru energiju ali malo kondicije da peva i skace. Svi samo skacu, prosto ne znam odakle bi da nema onih stepenica koje, izgleda, jedino tome i sluze. Ova predstava ima publiku samo zato sto je toliko reklamirana inace, ja je licno nikom ne preorucujem, pogotovu ne ljudima iz posla. Nadala sam se da ce bar poslednji song promeniti moje misljenje, ali sam se i tu prevarila. Zao mi je... Predtava i glumci u njoj nisu ispunili ni najmanji deo mog ocekivanja. Posle izlaska iz sale nisam imala nikakav utisak sem da sam videla Boska Jakovljevica :(... Mozete onda da zamislite na sta lici ta priredba od 3 sata... Zalosno je samo sto mnogo bolje predstave nisu medijski propracene kao ova i sto je Kokan pravio po celoj Srbiji kastinge za mlade ljude da bi mu samo povremeno skakali po crvenom stepenistu. Verujem da je imao negde u osnovi mozda i zanimljivu pricu, ali AVAJ...
lidija | 28.06.2010 | 00:35h | 93.86.9*.* | #3581
Apsolutno fantasticno!!!Ovu predstavu ne smete propustiti.
Jana | 31.05.2010 | 15:38h | 89.216.19*.* | #3428
..predstava je odlicna..obcvezno je trba pgoledati..
Permanent | 30.05.2010 | 23:28h | 89.216.19*.* | #3424
Predstava definitivno pripada grupi "obavezno pogledati"! Kičić i Jevtović su predobri glumci. Preporučujem.
Meša Šendelj ŽAK , Prijepolje | 07.05.2010 | 17:08h | 91.148.8*.* | #3245
Kao i uvek kada sam u Beogradu redovno pogledam po nekoliko predstava . 03.05.10. pogledao sam predstavu "Kosa" i kao mnogi odusevljen sam predstavom , igrom glumaca i rediteljskom postavkom. Medjutim, vise mi se svideo prvi deo predstave od drugog dela ,cini mi se da se u drugom delu sve ponavlja. Reditelju ,naravno, svaka cast na postavci.Kostimi ,scena uklopljeni u radnju i vremenu predstave. Glumci su fantasticni, svi od reda ,ali uvek postoji neki glumac-ca koji se bar malo izdvoji, u ovom slucaju to je Sergej Trifunovic. Kolika spretnost na sceni , vulkanska jacina, brzina, lakoca izvodjenja ......bravo!
Ognjenka | 07.05.2010 | 10:12h | 10.0.3*.* | #3239
I posle tri nedelje od gledanja i dalje imam jedan ambivalentan osećaj. Nisam odmah pisala komentar jer zaista nisam mogla da pišem hvalospeve. Naravno bez sumnje je uložen ogroman trud (Kičić mi je najoriginalniji, a Sergej je dao sve od sebe i ostao bez glasa), ali i ja sam pristalica mišljenja da je film nenadmašiv, ali da mi je krajnji utisak bio snažan pre svega zbog završne numere koja je zaista upečatljiva.
Gordana Rankić | 05.05.2010 | 08:56h | 89.216.22*.* | #3231
Zaista vredi pogledati!
Mada se svuda promoviše samo Sergej u ulozi Bergera, Ivan je odličan i za svaku pohvalu! Naravno, cela je ekipa je odlična!
I mada sam gledala predstavu u terminu od 13 h i bila malo skeptična ( zar je to vreme za pozorišnu predstavu? ), postoji jedan razlog zbog kog bih opet gledala u ovom terminu, samo nije lepo da to razotkrijem, pogledajte, zaista vredi...
Dejan Matejic | 04.05.2010 | 09:36h | 78.30.16*.* | #3226
Srdjane , vidis film sam odgledao nekoliko puta , prepostavljam da si i ti odgledao film? Tebi se licno kosa dopala (Predstava), meni se licno kosa (predstava) nije dopala, rekao sam misljenje ostajem pri tome.
A sta se tebitoliko dopalo? Glumci koji skacu , pevaju ili nesto drugo?
Mozda poenta , pomesna radnja filma i danasnjice, mozda bezobrazluk i (ne)kultura na sceni ? Sta? oni sacu, pevaju , pa to im je posao, dobro nekima vise zadovoljstvo nego posao.
Komenteri, znate posla sam na k , ili JES' TI LUD?! , znate cena , nisu se poklonili itd mi ne govore o kvalitetu predstave.
Nicime nisam impresioniran , ne kazem da se ne treba gleadati, naprotiv , ukusi su stvarno razliciti i nemojte misliti da ja samo kudim ima dosta predstava koje su sjane i treba ih hvaliti .
Pozdrav
Ivana | 04.05.2010 | 08:59h | 109.106.22*.* | #3225
Sanja,poklonili su se glumci,bilo je i par biseva i zaista upečatljiv kraj. Mislim da si odgledala samo pola predstave :(
Da nisi slučajno i ti bila među grupom ljudi koja se nije vratila nakon pauze jer si mislila da je kraj?
Srđan | 04.05.2010 | 08:48h | 109.106.22*.* | #3224
Dejane,ako su gotovo svi komentari o predstavi pozitivni,nije umesno da ti iznosiš takav komentar. Da li si prethodno pogledao film? Meni lično "Kosa" se mnogo dopala i ostavila dosta jači utisak nego istoimeni film. Ako si već suprotnog mišljenja,ajd samo se zapitaj koliko je truda i energije uloženo da se iznese onako nešto. Toliko glumaca igralo je na sceni,skakalo,pevalo,dali su svoj maksimum zbog tebe,mene... I posle toga izaći sa komentarom s... godine ili veka?! U najmanju ruku neukusno i bezobrazno! Slažem se sa pojedinim komentarima da bi ozvučenje moglo da bude bolje,da bi kada bi se izvodila na Terazijama doživljaj bio kompletan. Ali moje oduševljenje se nije umanjilo ni nakon par dana! Obavezno gledajte "Kosu",vredi svaki dinar!!! I ja predlažem dnevni termin,kraj je svakako upečatljiviji ako se predstava gleda preko dana!
Klaberka | 04.05.2010 | 01:45h | 213.240.*.* | #3223
Predstava je dobra. Glumci su ok, tema je aktuelna (bila i bice)uvek za exploatisanje...
Zamerke imam - naravno...prostor nije bio klimatizovan...znojili smo se UZAS, ozvucenje KATASTROFA...zaista biste mogli poraditi na tim tehnickim pitanjima...toliko sam naprezala usi da me je na kraju glava zabolela!!!
I na kraju...cini mi se da uopste nije bilo obracanje paznje na rekvizite koje su glumci koristili...imala sam utisak da su uzimali prvo sto im je palo pod ruke...kao sa buvljaka
A da...trebali biste imati vise akcija za karte koje bi kostale 500, 600, 700...1000 din ... Ali dobro, pretpostavljam da to otvara mnoga druga pitanja
Dejan Matejic | 03.05.2010 | 13:20h | 78.30.16*.* | #3222
Pa i jeste u vezi predstave.
Nema VELIKA slova, reklamiranje, prozivanje, psovanje, vređanje i sadržaj koji se ne odnosi na predstavu.
Cak i u predstavi se ne obraca paznja na recnik , ja sam samo dao svoj utisak i ostajem pri tome .
Kao sto rekoh dvoumim se ? Ne znam dal ji je s#$%nje godine ili veka.
Pozdrav
admin | 03.05.2010 | 13:11h | 78.30.16*.* | #3221
Zahvaljujemo se svim posetiocima našeg sajta koji pišu svoje utiske i komentare o predstavama, bilo da su oni pozitini ili negativni. Molimo Vas da i ubuduće pišete smislene komentare koji su u vezi sa predstavom, da ne vredjate druge i ne koristite ružne reči. Vaš Klub
Dejan Matejic | 03.05.2010 | 11:59h | 78.30.16*.* | #3220
Molicu finio administratora da ne skida moj komentar, ja samo dajem moje objektivno misljenje.!
Ivana | 03.05.2010 | 10:16h | 78.30.16*.* | #3219
Odgledala sam predstavu i razocarala se. GLUPOST, zasto su svi tako odusevljeni nije mi jasno, nema se cime oduseviti!
KATASTROFA, cemu tolika cena, mnogo bolje predstave se mogu odgledati za manje pare.
Sanja | 03.05.2010 | 08:35h | 91.148.9*.* | #3217
Dobra je predstava. Samo mi nije jasno zasto se (2.5. 13 h) glumci na kraju nisu poklonili publici?!
Alexandra | 02.05.2010 | 20:40h | 95.180.1*.* | #3215
Predstava je izuzetna ukljucujuci glumu,scenario, reziju...Posebno bih izdvojila glumu Gordana Kicic i Ivana Jeftovic...Preporucujem predstavu u terminu od 13h zbog svetlosnih efekata na kraju iste (p.s. pogledajte, pa ce vam biti jasnije na sta mislim)...Ciljna (pozeljna)grupa gledalaca su svi oni na ciji je zivot,pocev od
`90-ih uticala psihologija(filozofija)palanke...Veliki pozdrav od jedne sasvim obicne Beogradjanke...
jovan | 02.05.2010 | 18:54h | 77.46.24*.* | #3214
super je predstava!!!!!!!!!!!!!
aleksandra | 23.04.2010 | 00:03h | 213.198.22*.* | #3147
Bez obzira sto je preko filma, ovo vec poznata tema, smatram da bi sindikati svih velikih trgovackih lanaca, banaka, osiguravajucih kuca i ostalih nehumano liberalno kapitlisticki orjentisanih firmi, morali da kupe svojim clanovima karte za ovu predstavu kako bi im pokazali da su promene moguce i da na tome treba raditi cak i kad mislis da je sve izgubljeno.
Jelena | 19.04.2010 | 09:47h | 195.250.10*.* | #3109
Gledala sam predstavu u subotu, 17.04. Nije mi žao što sam je pogledala ali moram priznati da ne delim oduševljenje većine...Bilo je dosta falša, naročito na kraju što je dosta pokvarilo utisak o izvođenju. Feđa Stopjanović se nije poklonio na kraju...Najgori utisak je Branislav Trifunović koji je nezasluženo dobio jednu od vodećih uloga u ovoj predstavi. Ni pevanjem ni glumom nije dorastao ovoj ulozi ni predstavi. Njemu je ovde učinjena medveđa usluga...da glumi pored takve glumačke veličine kakav je njegov rođeni brat. Preporuka klincima od 16 do 19 godina koji otkrivaju šta je bunt...Za ostale...već viđeno i pomalo pretenciozno.
Zona | 19.04.2010 | 00:24h | 109.93.12*.* | #3108
Predstava je super!
ana | 12.04.2010 | 13:06h | 89.216.22*.* | #3052
Kako padose cene i to drasticno (mozda i mi ovde imasmo uticaja na to...), nosim se mislju da odgledam ponovo, jer i dalje mi je u glavi zavrsna scena i jedna zaista fenomenalna predstava! "daaaaaj nam sunca" :)
Jelena | 29.03.2010 | 00:41h | 85.222.16*.* | #2948
Kad se pogleda predstava, onda shvatis da i nije tako skupa! Svi su za pohvalu, Kicic i Jeftovic maestralni!
Katarina | 23.03.2010 | 10:26h | 194.145.15*.* | #2888
Predstava je odlično izrežirana, glumci su fantastični (posebno Kičić)! Ne propustiti!
I da, Sergej je sinoć bio u postavi.
Biljana | 15.03.2010 | 22:01h | 109.93.16*.* | #2820
Pre svega, Olga, uzasno mi je zao zbog toga sto ti se desilo. I sama sam bila zrtva jednog razbojnickog napada. Niko nije shvatio da mi treba rehabilitacija. Ako je to i tvoj slucaj, trazi. Na primer, da ti omoguce da ipak vidis Kosu. I to sto ti se desilo je deo paket aranzmana uzasa modernog drustva, nasilja... Imala si razumevanja za nerazumnu cenu karte, pozivam sad Atelje za razume tebe i da ti jednu kartu free na najboljem mestu kako bi dozivela jednu fenomenalnu predstavu, kako bi povratila optimizam i nadahnuce koje si, verujem, izgubila. Predstava je, iako si se mozda na nju sada negativno uslovila, nesto sto ne treba propustiti ako vec ima sanse da taj dozivljaj imas u iskuastvu.
Jedno pitanje za upucenije. Jel Sergej retko igra, ili vise uopte ne igra ili nije igrao samo u subotu? Iako je Jevtovic zaista sjajan, to Sergejevo bahacenje (ako je o tome rec) je bas bezobrazno!
Jelena | 14.03.2010 | 16:53h | 93.87.13*.* | #2815
Predstava je ODLICNA! Vredi svaku paru iako je cena bezobrzna. Glmacka ekipa uigrana,Kicic i Jeftovic fantasticni. Preporucujem jer stvarno vredi odgledati ovako dobru prdstavu!
ana | 14.03.2010 | 16:51h | 89.216.15*.* | #2814
Kosa je odlicna,Jevtovic je fenomenalan,sjajan!Kad sam kupovala karte Sergej je bio jedan od razloga.Danima se pricalo i reklamiralo,koliko je Sergej ulozio snage i energije,kao da ostali ne postoje,samo je on ostao bez glasa zbog previse ulozenog truda...I onda nema Sergeja,nema naravno ni objasnjnjenja zasto je tako.Mozda je odigrao premijeru,kad su karte bile 10000RSD i nikad vise!nije dostupan obicnim smrtnicima.Ponavljam,svaka cast Ivanu Jevtovicu,Kaja Zutic je genijalna,muzika,efekti,koreografija,sve za 5...Atelje 212,necemo se dugo druziti
naca | 14.03.2010 | 11:54h | 89.216.20*.* | #2812
predstava je odlicna i stvarno je vredi odgledati. i pored svega sinoc sam posle predstave izasla razocarana jer nisam videla postavu predstave za koju sam dala 5000 dinara-za dve ulaznice. sergej trifunovic se nije pojavio!!!! mozda je to nebitno ali smatram da nije uredu od strane biletara da pri prodaji karata ne kaze da ne igra prva postava.pogotovo ako dajete toliki novac za ulaznice. sramota.
dusan | 13.03.2010 | 17:37h | 85.222.18*.* | #2806
Pobedili su losi djaci, fakat! Daj nam svega, bilo cega, makar sunca, daj!!!
Igor | 13.03.2010 | 13:51h | 93.87.21*.* | #2805
U kojoj zemlji, osim u Srbiji, karta za pozorište košta 10% od prosečne plate? Sramota!
olga | 05.03.2010 | 20:59h | 213.198.23*.* | #2750
posla sinoc na K. Nisam stigla. neki man.me presreo. Sad imam masn. ispod oka. i na bradi. nisam zv polic samo tiho patim
Marginalizovani student koji diše za pozorišište | 05.03.2010 | 17:17h | 89.110.23*.* | #2749
@Aleksandra: kada se pita za tu mogućnost na blagajni, oni obično ne znaju ništa o tome :) Iako na sajtu njihovom piše drugačije...
Aleksandra | 05.03.2010 | 08:50h | 217.169.21*.* | #2745
@Ana: "Jedna lepa adaptacija koja iako se trudi da bude savremena, u stvari kaska koju deceniju (ok, samo moje misljenje). Jedino mi je zao sto crnka sa zaista fenomenalnim raskosnim glasom nije dobila glavnu zensku ulogu umesto onog verovatno soprana. Imala bi jacinu, boju i drugi i kvalitetniji dozivljaj."

Ovo potpisujem i ja :)

@Marginalizovani student koji diše za pozorišište: proverite u Ateljeu sve "revolucionarne ponude" - baš za studente i penzionere postoji mogućnost da karte kupe za 212 dinara, a ima toga još, last minute i slično, možda smo svi ipak malo prerano počeli da gunđamo na cene karata :)
Beba | 04.03.2010 | 23:14h | 92.244.14*.* | #2740
Predstava vredi svaku paru!
Marginalizovani student koji diše za pozorišište | 03.03.2010 | 11:20h | 89.110.23*.* | #2725
Na moju veliku 'žalost' ja ću ipak dati 2000 din za prijavu ispita... Ah, šta da radim, očigledno niko pri formiranju cene nije mislio na prosečne porodice koje vole teatar ili na npr. studente ili penzionere, koji jedino da ne kupuju hranu nekih nedelju, dve dana mogu da priušte sebi gledanje predstave. Hvala vam što nas opominjete da smo očito nepoželjni! Korišćenje umetnosti kao paravana za profitabilnost. Bedni neki porivi...
PAJSER | 03.03.2010 | 10:27h | 92.244.14*.* | #2724
JES' TI LUD?!
Ana | 02.03.2010 | 19:48h | 79.101.22*.* | #2719
I dalje mislim da je pijacluk cena, ali skidam kapu postavi koja iako je iza njih uzastopno toliko predstava, ovu sinoc izvela odlicno!
Veoma zahtevne scene kako vokalno tako i koreografski. Jedna lepa adaptacija koja iako se trudi da bude savremena, u stvari kaska koju deceniju (ok, samo moje misljenje). Jedino mi je zao sto crnka sa zaista fenomenalnim raskosnim glasom nije dobila glavnu zensku ulogu umesto onog verovatno soprana. Imala bi jacinu, boju i drugi i kvalitetniji dozivljaj.
Maja | 02.03.2010 | 12:32h | 77.247.20*.* | #2715
Kao i sve u ovoj zemlji i pozoriste je odavno postalo mesto za ostvarenje sopstvenih interesa. Jedna od prvih stvari koje je novopostavljeni upravnik uradio jeste da rezira visoko-budzetsku predstavu. Covece, kako se nije setio da mladim piscima i rediteljima pruzi sansu da ostave umetnicki trag u Ateljeu. Nikada mi nije problem da izdvojim novac za dobru predstavu ili koncert, ali ovu iz principa ne zelim da gledam.
Sonja B. | 01.03.2010 | 19:53h | 212.124.17*.* | #2709
Pre 40 godina sam bila mnogo mala da gledam predstavu u Ateljeu, zato sam 1980. ili 1981. gledala na FEST-u Formanov film "Hair". A sada mi je nemoguce da izdvojim 2000 din za ovu predstavu, ma koliko bila dobra. Sacekacu da se izredjaju oni koji mogu da plate, pa ako predstava prezivi, sto ce biti i znak da vredi, pogledacu je kada bude po nekoj razumnoj ceni. Ako ne, sacekacu jos 20-ak godina da neki dobar reditelj snimi novi film!
Andjelka | 01.03.2010 | 15:49h | 212.200.20*.* | #2704
Sjajna predstava, smeštena u ovo vreme i naše živote.Odlična ekipa glumaca, koji su dali sve od sebe, do poslednjeg atoma! Mislim da je jako teško igrati je više večeri uzastono. Svaka čast, uz puno dobre energije, što se prenosi i na publiku! Slažem se sa Aleksandrom po pitanju ozvučenja, živa je muzika, ali se moze poraditi na tome. Isti slučaj sa tonom je bio nedavno na izvodjenu Brod plovi za Bg. Tonci, gde ste, pomozite!
Politiku Ateljea u vezi sa prvo jako visokim cenama, na početku meseca, kada se objavi repertoar, a zatim drastičnim skidanjem, ne bih komentarisala, to nije umetnost!
Aleksandra | 01.03.2010 | 10:51h | 217.169.21*.* | #2702
Odgledala predstavu, i iako smo tek 2 meseca u 2010. godini, to veče ima šansu da bude među 10 najbolje provedenih, kad se budu svodili računi ;)
Svaka čast gospodi Kičiću i Jevtoviću, grupi VROOM, i svim pripadnicima plemena!
Hvala gospodinu Mladenoviću što nije razočarao, kao i do sada - iako nije lako Kosu smestiti u ovo vreme.
Mala zamerka br. 1: ozvučenje, ton.
Mala zamerka br. 2: mislim da je Atelje ipak malo nesrećno odabran prostor za ovakvu predstavu.
Mala zamerka br. 3: kada smo izašli iz Ateljea, komentarisali smo da bi bilo sjajno odgledati ovu predstavu još jednom, možda pred kraj godine, čisto da svedemo utiske "na hladno" :) ali kako vidim da cena karte vrtoglavo raste, ne znam šta mogu da očekujem :(

Hvala predsedniku vasione bez portfelja, najviše :)
Jelena | 28.02.2010 | 14:23h | 89.216.6*.* | #2691
PREDSTAVA JE ODLICNA! IZNAD SVIH OCEKIVANJA! SVAKA CAST GLUMCIMA NA ENERGIJI, SPRETNOSTI I UVEZBANOSTI!!! POSEBNE POHVALE ZA IZVRSNOG KICICA! TREBALO BI JE SVAKAKO POGLEDATI!
dana | 28.02.2010 | 02:36h | 93.86.22*.* | #2689
Kao i za sve drugo, tako i za Atelje, postoji druga strana price! Poslednjih par godina vecinu predstava su prodali po najmanjim mogucim cenama (sto sam licno iskoristila), tako da i pozoriste mora da se "vadi iz blata". Kosa predstavlja slamku spasa za Atelje, nije u pitanju nikakva "zavera"!
p.s. malo sam se raspitala
Ana | 24.02.2010 | 14:19h | 79.101.22*.* | #2658
Ma vala i ja mislim daje potpuna sramota da su sa 1500din cenu podigli na 2500din! (ok, ok popust jeste preko kluba), ali sramno za sam Atelje. Pa nije pozoriste pijaca pa cim se pojavi veca potraznja dizes cenu usled nestasice.. Nije ovo predstava koja ce biti na repertoaru jednom mesecno... Alavost, alavost i alavost! PIjachluk! Kupila sam karte za 1.3. nije prob, ali je zaista bezobrazno, nadam se da ce makar pare biti dobro utroshene...
Mirjana | 23.02.2010 | 21:07h | 89.216.15*.* | #2652
Zaista je sramota za Atelje 212, pa kako moze sada da budu karte 2500 ( popust 2000), a proslog meseca 1500. Pa gde je to i kada bilo da su posle premijere i repriza karte skuplje, jel to sto narod hoce da vidi pa hajde nek vide samo oni bogati, mislim koje pozoriste i ne zanima, samo da kazu da su bili. Uh, dokle cemo ovako, zar i u kulturi, i u pozoristu?!!
Igor | 23.02.2010 | 13:57h | 79.175.9*.* | #2651
Olga, ne ljutim se, samo se cudim :)) U pravu si, skupo ne znaci da je automatski kvalitetno...
Biljana | 22.02.2010 | 20:19h | 85.222.17*.* | #2639
Copy - paste predstava, nasi se odjednom setili Kose pa je valjalju narodu zeljnog hleba i igara..
olga | 22.02.2010 | 18:56h | 213.198.23*.* | #2638
Zasto se Igor ljuti? Ne moramo da gledamo Kosu. Mozemo da se kulturno uzdizemo i na dr. predstavama koje nemaju tako mocan marketing. Jeftinije nije losije. A roba je sve
Igor | 22.02.2010 | 18:31h | 109.121.3*.* | #2637
Zakon ponude i traznje je u redu kada su u pitanju druge stvari ili bolje da kazem kada je u pitanju ROBA, a ne pozorisna predstava koja bi trebalo da predstavlja kulturno (duhovno) uzdizanje! Bas me zanima kakvi su to posebni uslovi u kojima igra ansambl Kose, pa da im je cena karte toliko skuplja od svake druge predstave?! Zato ne volim Beograd, jer u prevelikoj zelji da lici na Njujork zaboravlja da je samo prestonica jedne siromasne zemlje seljaka u kojoj i ono malo ljudi sto voli i ima naviku da ide u pozoriste ne moze sebi da priusti kartu od 2000 dinara (to je za dva clana porodice 4000 dinara!)! A ta logika "ponude i traznje" je ustvari logika "koga ste videli na predstavi sinoc", jer ako ste bili vidjeni to znaci da ste "in", da ste "urbani", da pratite kulturna desavanja... Sramotno za Atelje 212, znam da Klub ljubitelja pozorista sa ovim nema nikakve veze!
Ivana | 20.02.2010 | 10:35h | 109.121.8*.* | #2620
Ja mislim da nije normalna cena karte za nase uslove, a jos za premijeru 10 000 dinara stvarno nije normalno bezobrazno skupo, samo neko bez mozga je mogao staviti tolike cene
JOVANA | 20.02.2010 | 02:07h | 89.216.17*.* | #2619
Ovo je strasno! Preterivanje! Stoji to da ucestvuje mnogo glumaca i orkestar, ali i na Terazijama su veliki ansambli pa su cene pristupacne! Ja sam kupila karte pre mesec dana za 25. februar sa 50% popusta uz onu karticu sto prodaju po Knez Mihailovoj, ali u ovom slucaju bi bile po 1250, sto je i uz popust mnogo!
Miodrag | 19.02.2010 | 23:08h | 188.2.9*.* | #2617
Bezobrazluk je u danasnje vreme da cena karte bude tolika.Ionako je procenat onih koji idu u pozoriste veoma mali i mislim da bi trebalo negovati tu publiku i pokusati da se privuku novi posetioci pristojnim cenama.Ako mjuzikl na Terazijama moze da se pogleda za 600 dinara,ne znam zasto bi za Kosu karta bila 2000!!!
iva | 19.02.2010 | 21:18h | 94.189.23*.* | #2616
u pitanju je Kosa,zaboravila sam da naglasim
iva | 19.02.2010 | 18:14h | 94.189.23*.* | #2615
kupila sam karte za 13.3.u 13h(koja slucajnost)3000(trihiljade)dinara,u cemu je poenta?
olga | 19.02.2010 | 14:54h | 213.198.23*.* | #2612
Jovana, mislim da je u pitanju logika trzista-zakon ponude i potraznje. videcemo da li ce opstati
Jovana | 18.02.2010 | 19:45h | 79.175.11*.* | #2608
Ne razumem zasto su karte do 28.02. bile 1400 din, a posle toga tj. u martu cena je cak 2000 din?! Pa valjda je logicno da su karte skupe samo za za premijeru, a posle toga sve jeftinije sto se predstava duze igra. 1400 sam jos i htela da dam, ali 2000 je zaista bezobrazluk!
jelena | 08.02.2010 | 12:09h | 109.121.7*.* | #2487
odusevljena! ne znam od cega da pocnem sa pohvalama. izbor glumaca, rezija, muzika, koreografija, energija, entuzijazam. sve je na vrhunsom nivou! ocekivala sam spektaktl, al vec od podizanja zavese sam se najezila! sergej je genije, al ne zaostaju ni ostali clanovi ekipe!
Ana | 07.02.2010 | 15:09h | 77.105.6*.* | #2473
Dozivljaj se ne moze recima opisati! Morate je pogledati!
Nikola | 07.02.2010 | 11:34h | 109.245.10*.* | #2471
Odicno: rezija, adaptacija-prilagodjenje na aktuelne teme, koreografija (!!!), gluma, muzika. Jednom recju - Spektakl.
Aleksandra | 07.02.2010 | 00:51h | 94.189.18*.* | #2468
Toplo preporucujem:)
Jedina zamerka je na ozvucenje glumaca...
Bend je divan, oni su divni! Najezicete se:)
Dimitrijevic Olga | 02.02.2010 | 21:08h | 77.46.23*.* | #2422
Komentar nemam jer predstavu nisam videla a zelela bih, rodjendan mi je 26.02,ako imate pet karata javite, unapred zahvaljujem
Marija Djuradjevic | 30.01.2010 | 19:20h | 93.86.4*.* | #2394
Objavicu svoj komentar kada odledam predstavu 26.2. u 20. h. Htela bih da vas zamolim da me obavestite da li postoji pristup za invalide i da li OSI imaju pupust na kartu. Unapred zahvalna Marija Djuradjevic.
mira | 28.01.2010 | 01:00h | 87.250.3*.* | #2380
Za ovakav spektakl,platiti samo 14 evra,uopste nije skupo
lilijana | 25.01.2010 | 00:14h | 89.216.18*.* | #2337
Postovani,
toliko sam se radovala predstavi, ali radost je bila kratkog daha.
Pa zar u nasoj zemlji moze neko da plati pozorisnu ili neku drugu kartu toliko novca? Hirurska intervencija kosta toliko(uzasno poredjenje,znam).I dalje lepe stvari,dozivljaje mogu priustiti
samo imucni.Nije pravedno.
S postovanjem redovni posetilac pozorista
Lilijana Stankovic
Maja Cvejic | 17.01.2010 | 15:14h | 93.87.21*.* | #2275
Da li gostuje neko cuveno, brodvejsko pozoriste ili su se malo preracunali???
jelena | 15.01.2010 | 12:48h | 78.30.15*.* | #2248
da li ste pogresili ili je cena karte za premijeru 10.000 dinara?!?!?
ja sam inace na blagajni ateljea pre neki dan platila 1.200 za 06. februar (to je cena u predprodaji)
ako je suditi po ceni karata, ovo je SPEKTAKL U NAJAVI
UNESITE VAŠ KOMENTAR - KOSA
  • Prepišite Anti-Spam kod:
    358b7

  • Napomena:
    - Ime, komentar i anti-spam kod su obavezni podaci.
    - Prilikom pisanja komentara slažete se da komentari ne sadrže sledeće: VELIKA slova, reklamiranje, prozivanje, psovanje, vređanje i sadržaj koji se ne odnosi na predstavu. Svi komentari koji ne zadovoljavaju postavljene kriterijume biće obrisani sa portala.