O PREDSTAVI
Komentari posetilaca
KOMENTARI - HENRI ŠESTI
Bundzija Sumadijski | 16.01.2017 | 22:11h | 93.87.18*.* | #20300
Malo su mi podeljeni utisci posle ove predstave. Sa jedne strane jaka glumacka ekipa (i zanatski dobro odradjen posao) i veoma originalna scenografija, ali nekako je dosadna i razvucena.
slikar | 09.03.2016 | 12:39h | 24.135.21*.* | #19668
Mladen, i meni su cudni svi ti pozitivni komentari.Mislim da je definitivno jedna od losijih predstava u Narodom a sigurno i jedno od najlosijih Sekspirovih dela.Ne razumem zasto mora da se uopste adaptira u predstavu a jos manje mi je jasno kako se ova predstava odrzava na repertoaru,veoma je losa,duga,skupa,a za taj novac moze da se gleda bilo koja odlicna predstava.Jedini plus predstave su naravno pojedini glumci poput Ejdusa i jos nekih.Bolje da se vrati neka kultna predstava umesto ove na repertoar.
Mladen | 29.11.2015 | 19:11h | 212.200.6*.* | #19140
Branislava, ni ja se ne mogu oteti utisku da su ovi pozitivni komentari na ovako lošu predstavu ili delo nekih pozorišnih botova ili jednostavno kao u carevom novom odelu, niko od "odraslih" ne želi da vidi da je car go. Hajde da ja budem to dete i kažem da je ovo najgora i jedina predstava koju sam ikada napustio zajedno sa mojim oce i to posle prvog čina.
Takva konfuzija, neubedljivost glumaca... nadasve haotičnost u režiji. Otac i ja smo zaključili da je reditelj bio na nekim drogama dok je sastavljao komad. Glumci nisu krivi. Na platnom spisku pozorišta su... a ima i boljih pozorišta. Napominjem da sam odgledao sve predstave u Narodnom pozorištu i nikada nisam napustio predstavu. Nadam se da je ovo presedan. Očajna predstava.
Takva konfuzija, neubedljivost glumaca... nadasve haotičnost u režiji. Otac i ja smo zaključili da je reditelj bio na nekim drogama dok je sastavljao komad. Glumci nisu krivi. Na platnom spisku pozorišta su... a ima i boljih pozorišta. Napominjem da sam odgledao sve predstave u Narodnom pozorištu i nikada nisam napustio predstavu. Nadam se da je ovo presedan. Očajna predstava.
tokic | 07.03.2015 | 15:54h | 178.148.18*.* | #18372
Odlicna predstava!!!
Aleks | 11.12.2014 | 22:12h | 94.189.17*.* | #17997
Bas je tesko pratiti predstavu bez procitane knjige ali no rezija je fenomenalna. Glumci su sjajno izneli svoje uloge.
Jelena | 01.12.2014 | 09:09h | 91.207.6*.* | #17947
Preporučujem! Sad mi je malo žao što nisam pročitala delo pre predstave,pa bi to bio moj savet svima koji planiraju da je gledaju
Lola | 06.11.2014 | 03:52h | 178.148.16*.* | #17847
Jedna od najoriginalnijih i najboljih predstava na nasim scenama. Inteligentno, mastovito, mocno... Moje najiskrenije preporuke!
dragana | 30.05.2014 | 16:39h | 178.148.18*.* | #17603
Odlicna predstava! Za mene je bilo veliko i prijatno otkrice cinjenica da se samo od jednog cina moze napraviti fantasticno inteligentna i mastovita celina. Od Talbota pa sve do dvojice mladih "luda" - citava muska ekipa je sjajna i ubedljiva.
A scenografija me lepo "dotukla": izvanredna je!
Sigurno cu ponovo gledati.
A scenografija me lepo "dotukla": izvanredna je!
Sigurno cu ponovo gledati.
milos | 26.04.2014 | 01:25h | 109.111.23*.* | #17410
fenomenalno. nista bolje skorije nisam gledao
S | 26.04.2014 | 00:59h | 85.222.17*.* | #17409
Kilavo. Izašli na scenu da se malo popričaju. Stvarno kilavo...a to stvarno nije u redu ako već važe za neke dobre glumce. Pa ne igraju i tenis pored pa da ne mogu da se u potpunosti posvete glumačkom poslu i daju više žara. Mogu samo da kažem - moglo je i gore..
dezurni citac | 04.04.2014 | 16:06h | 178.148.18*.* | #17312
"На Првом интернационалном фестивалу театара балканских земаља у Бурси, у северозападној Турској, у среду 19. марта са великим успехом изведена је представа Народног позоришта у Београду „Хенри Шести“.
Публика у препуној сали поздравила је глумачки ансамбл на крају представе стојећим овацијама и узвицима „браво“.
У овој Шекспировој трагикомедији са елементима гротеске, у режији Никите Миливојевића, улоге су остварили..." итд., итд...
Честитамо!!!
Публика у препуној сали поздравила је глумачки ансамбл на крају представе стојећим овацијама и узвицима „браво“.
У овој Шекспировој трагикомедији са елементима гротеске, у режији Никите Миливојевића, улоге су остварили..." итд., итд...
Честитамо!!!
stevan | 07.03.2014 | 23:14h | 178.148.18*.* | #17153
Odlicna predstava, svaka cast!
milijan | 05.03.2014 | 14:17h | 178.148.18*.* | #17130
Veoma mi se dopala predstava. Zahvaljujuci titlovima (i tome sto sam citao dramu), nisam imao nikakvih problema da pratim promene scena, mesta gde se odigrava radnja, smenu likova... Na pocetku je, u dva navrata, muzika bila prejaka i ometala razabiranje izgovorenog teksta. Malo su mi smetali nepravilni dugi (otegnuti) akcenti glumice koja je igrala Jovanku Orleanku, ali sve ostalo mi je bilo bas onako potaman - od ideja koje su od prvog dela Sekspirove drame (pripremnog i meni prilicno monotonog) napravili zaokruzenu celinu, preko scenografije i scenskog pokreta, pa sve do sasvim solidne glume.
Bilo je i poletnijih izvodjenja, ali razumem da su i glumci samo ljudi pa ne pravim pitanje. Sigurno cu je gledati jos neki put.
Bilo je i poletnijih izvodjenja, ali razumem da su i glumci samo ljudi pa ne pravim pitanje. Sigurno cu je gledati jos neki put.
Romana | 26.02.2014 | 11:39h | 213.198.23*.* | #17084
I meni je bilo teško da dočekam kraj ove predstave. Moj sin je izjavio da i nije tako loša. Branislava, nisi jedina. Opšti utisak, onako, po narodski, tuj se ne zna koj pije, a koj plaća.
Branislava | 26.02.2014 | 11:13h | 178.148.21*.* | #17083
Čitajući prethodne komentare, nisam mogla a da se ne zapitam: da li je problem u meni? Naprosto, ne mogu da pojmim da se toliko hvale ispiše na račun jedne posve loše predstave, posle čijeg prvog čina sam morala da napustim Narodno. I ne, nisam bila jedina. I ne, ne pripadam masi koja odlazi u pozorište kako bi ubila vreme, ili da bi se o svom odlasku pohvalila na društvenim mrežama. Istinski uživam u iskustvu koje mi svaka odgledana a kvalitetna predstava donese i dičim se svojom tradicijom da makar jednom nedeljno to iskustvo sebi priuštim.
Ono sinoć, nažalost, ne mogu tako definisati. Konfuzija...Jedina reč kojom mogu opisati ono što videh u prvom činu. Konfuzija, sa preužurbanom i nedovoljno jasno izdefinisanom promenom likova. Konfuzija sa prebrzo i često nerazumljivo izgovorenim tekstom koji je u trenucima teško pratiti usled prejake muzičke podloge (koja je prečesto ličila na šumadijsku ''dvojku'' a ne na muziku karakterističnu za period i nacije obrađene u predstavi). Ponovo konfuzna rešenja kada je reč o prelasku radnje sa jedne na drugu temu. Nažalost, ni gluma ne oduševljava već ostaje na granici prosečnog.
Naprosto, loše...
I da napomenem, poznajem radnju i period sasvim solidno... Inače se ne bih ni odlučila na gledanje predstave...
Ono sinoć, nažalost, ne mogu tako definisati. Konfuzija...Jedina reč kojom mogu opisati ono što videh u prvom činu. Konfuzija, sa preužurbanom i nedovoljno jasno izdefinisanom promenom likova. Konfuzija sa prebrzo i često nerazumljivo izgovorenim tekstom koji je u trenucima teško pratiti usled prejake muzičke podloge (koja je prečesto ličila na šumadijsku ''dvojku'' a ne na muziku karakterističnu za period i nacije obrađene u predstavi). Ponovo konfuzna rešenja kada je reč o prelasku radnje sa jedne na drugu temu. Nažalost, ni gluma ne oduševljava već ostaje na granici prosečnog.
Naprosto, loše...
I da napomenem, poznajem radnju i period sasvim solidno... Inače se ne bih ni odlučila na gledanje predstave...
trixy | 09.02.2014 | 23:58h | 178.148.18*.* | #16997
Fantasticna predstava, obavezno pogledajte!
Gledao sam tri puta i opet cu, cini mi se da mi nikada ne moze dosaditi - uvek primetim neki novi detalj, koji do tada nisam. Tece glatko, na momente silovito, ima dosta domisljatih resenja u scenografiji, scenskom pokretu, zvucnim efektima, glumci su izuzetni. Jedna od najboljih predstava kod nas, a koliko znam, sjajno je prosla i na inostranim gostovanjima.
Gledao sam tri puta i opet cu, cini mi se da mi nikada ne moze dosaditi - uvek primetim neki novi detalj, koji do tada nisam. Tece glatko, na momente silovito, ima dosta domisljatih resenja u scenografiji, scenskom pokretu, zvucnim efektima, glumci su izuzetni. Jedna od najboljih predstava kod nas, a koliko znam, sjajno je prosla i na inostranim gostovanjima.
zoran | 18.01.2014 | 21:56h | 178.148.18*.* | #16873
Izuzetno mocna predstava!!! Srdacno preporucujem.
Dragomir | 31.12.2013 | 22:24h | 178.148.18*.* | #16836
Obavezno pogledajte ovu izuzetnu predstavu!
Mc Adam | 28.12.2013 | 18:14h | 178.148.18*.* | #16830
Izuzetna predstava!!! Gledao sam je pre mesec dana, u medjuvremenu sam odgledao nekoliko zaista dobrih predstava u razlicitim pozoristima, ali "Henri VI" mi je i dalje u glavi. Odlicni glumci, odlicna scenografija, odlicna muzika, odlicna rezija!!! Obavezno pogledati, obavezno!
Milena | 26.12.2013 | 18:25h | 93.86.10*.* | #16818
Fantasticna predstava: rezija, muzika, scena, gluma. Danima sam bila pod utiskom. Bravo!
Marko | 25.12.2013 | 10:11h | 109.111.23*.* | #16810
Jako dobra predstava. Vredi pogledati.
d-mol | 20.12.2013 | 03:14h | 178.148.18*.* | #16773
Jedna od najsnaznijih i najupecatljivijih predstava na nasim scenama.
Radnja, sama po sebi, nije preterano atraktivna (bar mani), ali su se reditelj i ostali majstorski snasli i od prvog dela Sekspirove drame napravili, usudjujem se da kazem, remak-delo.
Scenografija je izuzetno mastovita i funkcionalna, do sada nisam znao da stolovi i stolice mogu biti toliko upotrebljivi i puni simbolike.
Glumci su - svi do jednog - bili izuzetno ubedljivi, njihov nastup je silovit, kreativan, na momente ostavlja bez daha. Posebno bih istakao izvanrednog Nebojsu Kundacinu, glumca specificnog, rekao bih, lirskog senzibiliteta, koji nekako uglavnom ostaje u senci "poznatijih" i "popularnijih" kolega.
Radnja, sama po sebi, nije preterano atraktivna (bar mani), ali su se reditelj i ostali majstorski snasli i od prvog dela Sekspirove drame napravili, usudjujem se da kazem, remak-delo.
Scenografija je izuzetno mastovita i funkcionalna, do sada nisam znao da stolovi i stolice mogu biti toliko upotrebljivi i puni simbolike.
Glumci su - svi do jednog - bili izuzetno ubedljivi, njihov nastup je silovit, kreativan, na momente ostavlja bez daha. Posebno bih istakao izvanrednog Nebojsu Kundacinu, glumca specificnog, rekao bih, lirskog senzibiliteta, koji nekako uglavnom ostaje u senci "poznatijih" i "popularnijih" kolega.
slox | 17.12.2013 | 09:36h | 178.148.18*.* | #16766
Mocno i inteligentno! Da ne ponavljam sve sto je vec receno o ovoj predstavi, samo cu dodati - obavezno pogledajte!
mila | 14.12.2013 | 19:45h | 178.148.18*.* | #16748
Odlicna predstava i stvarno nije za ljubitelje estrade.
Nije ni najmanji problem pratiti radnju: ako ste pazljivi i slusate dijaloge, ako jos i procitate titlove u trenutku kada se radnja premesta sa jednog mesta na drugo - sve je savrseno jasno.
Odlican ritam, odlicna gluma, savrseni scenski pokret - predstava koja je apsolutno zasluzila sve one strucne pohvale koje je dobila od premijere u Glob teatru do danas.
Nije ni najmanji problem pratiti radnju: ako ste pazljivi i slusate dijaloge, ako jos i procitate titlove u trenutku kada se radnja premesta sa jednog mesta na drugo - sve je savrseno jasno.
Odlican ritam, odlicna gluma, savrseni scenski pokret - predstava koja je apsolutno zasluzila sve one strucne pohvale koje je dobila od premijere u Glob teatru do danas.
tiha | 14.12.2013 | 12:59h | 178.148.18*.* | #16746
Predstava mi se veoma dopala.
Perfektno razradjen scenski pokret, glumci energicni, nadahnuti, ubedljivi. O funkcionalnom okruglom stolu, u svakom trenutku punom simbolike, da i ne govorim - izuzetno domisljato i pametno resenje, svaka cast!
Perfektno razradjen scenski pokret, glumci energicni, nadahnuti, ubedljivi. O funkcionalnom okruglom stolu, u svakom trenutku punom simbolike, da i ne govorim - izuzetno domisljato i pametno resenje, svaka cast!
Vladimir Đurić | 23.06.2013 | 19:12h | 109.122.10*.* | #16294
Imao sam tu privilegiju i zadovoljstvo da pogledam predstavu pre par dana na Budva grad teatru, na sceni između crkava u Starom gradu, sa pogledom na punim mesecom obasjano more. Predstava mi se nije dopala, glumci su bili solidni, nista posebno, dopalo mi se pevanje i igranje i koreografija, ali je sama predstava nezanimljiva. Ipak poseban je dozivljaj gledati u takvom ambijenu na moru i pod otvorenim nebom, tako da ne zalim uopste!
Marija | 29.04.2013 | 15:00h | 192.168.22*.* | #15977
Moćno! Režija za 10, glumci ne zaostaju...Slažem se da nije za široke narodne mase..
Postoji ekran na kome s vremena na vreme ide titl sa objašnjenjem scene. Ja sam ga primetila na pola predstave, jer je neupadljiv, visoko postavljen, a i slova su prilično tamna. Pre predstave sam malo pogledala istorijske prilike tog doba i to mi je pomoglo da je bolje razumem; nisam istoričar ali evo par činjenica koje mogu da olakšaju praćenje:
-Henri VI je na tron došao kao beba, nakon rane smrti oca Henrija V, pa su namesnici/protektori vladali umesto njega. Bio je kralj Engleske i Francuske i cela njegova vladavina obeležena je pokušajima da sačuva obe krune, da bi na kraju ostao bez ijedne. Tokom njegove vladavine završen je stogodišnji rat između Engleske i Francuske (1337-1453), u kojoj je Engleska izgubila skoro sve teritorije koje je držala u Francuskoj. Predstava je smeštena u prelomnu godinu za Francusku, kada se pojavila Jovanka Orleanka kao duhovni vođa francuske vojske koja je povela Francuze u osvajanje Orleana.
-Tokom vladavine Henrija VI u Engleskoj se vodi građanski rat oko prava na presto-Rat dveju ruža (1455-1485), između plemićkih porodica Lankaster i Jork. Naziv je ušao u opštu upotrebu tokom 16. veka na temelju scene upravo iz ove Šekspirove drame, gde suprotstavljene strane u drami izaberu različito obojene ruže.
Pogledajte, uživaćete!
Postoji ekran na kome s vremena na vreme ide titl sa objašnjenjem scene. Ja sam ga primetila na pola predstave, jer je neupadljiv, visoko postavljen, a i slova su prilično tamna. Pre predstave sam malo pogledala istorijske prilike tog doba i to mi je pomoglo da je bolje razumem; nisam istoričar ali evo par činjenica koje mogu da olakšaju praćenje:
-Henri VI je na tron došao kao beba, nakon rane smrti oca Henrija V, pa su namesnici/protektori vladali umesto njega. Bio je kralj Engleske i Francuske i cela njegova vladavina obeležena je pokušajima da sačuva obe krune, da bi na kraju ostao bez ijedne. Tokom njegove vladavine završen je stogodišnji rat između Engleske i Francuske (1337-1453), u kojoj je Engleska izgubila skoro sve teritorije koje je držala u Francuskoj. Predstava je smeštena u prelomnu godinu za Francusku, kada se pojavila Jovanka Orleanka kao duhovni vođa francuske vojske koja je povela Francuze u osvajanje Orleana.
-Tokom vladavine Henrija VI u Engleskoj se vodi građanski rat oko prava na presto-Rat dveju ruža (1455-1485), između plemićkih porodica Lankaster i Jork. Naziv je ušao u opštu upotrebu tokom 16. veka na temelju scene upravo iz ove Šekspirove drame, gde suprotstavljene strane u drami izaberu različito obojene ruže.
Pogledajte, uživaćete!
Aleksandra | 12.03.2013 | 09:41h | 192.162.5*.* | #15637
Remek delo! Moram da se nadovežem na Gošin komentar da definitivno nije za široke narodne mase, što u mnogome pojašnjava slabu zainteresovanost. Ovakve predstave će uvek imati svoju publiku.
Scenski pokret doveden do savršenstva, gluma (kod većine glumaca) maestralna, nešto slabije dočarali svoje likove mlada Jelena i Branislav Tomašević. Muzička podloga fenomenalna, osim dela solo deonice na violini, kolji koliko god bio u funkciji datog momenta u predstavi, ima izuzetno iritirajući ton. Nije neophodno pročitati delo da bi se predstava ispratila, ali nije zgoreg obnoviti znanje iz tog perioda istorije, jer će vam biti lakše da pratite.
Scenski pokret doveden do savršenstva, gluma (kod većine glumaca) maestralna, nešto slabije dočarali svoje likove mlada Jelena i Branislav Tomašević. Muzička podloga fenomenalna, osim dela solo deonice na violini, kolji koliko god bio u funkciji datog momenta u predstavi, ima izuzetno iritirajući ton. Nije neophodno pročitati delo da bi se predstava ispratila, ali nije zgoreg obnoviti znanje iz tog perioda istorije, jer će vam biti lakše da pratite.
Goša | 12.03.2013 | 09:17h | 195.222.9*.* | #15635
Odlična predstava. Šteta je što ne postoji veće interesovane, jer po svemu zaslužuje. Jedino što je mladu glumicu Jelenu Đulvezan progutala furiozna muška jedanaestorka na čelu sa Predragom Ejdusom i Tanasijem Uzunovićem. Ljubiteljima estrade ne preporučujem :)
mi neki tamo | 12.02.2013 | 14:32h | 109.93.2*.* | #15455
drzi paznju. Jelena koja igra Jovanku je jako slaba.... Trebalo bi je zameniti recimo Ninom Jankovic i predstava bi sigurno bila kvalitetnija. Sada nekako mi visi u secanju bas zbog Jeleninog slabo odigranog lika JOVANKE zaboga....
CRNI TIGAR | 09.02.2013 | 00:22h | 89.110.23*.* | #15429
Poznati su mi događaji oko Jovanke Orleanke, za rat crvene i bele ruže, nisam baš neki stručnjak, o Henriju VI, nema baš puno na Vikipediji...o predstavi saznao otprilike ovo...
Englezi su Srbima pomalo ,,uvalili kosku,, dajući im baš jedan (mislim prvi) deo Henrija VI, da se time predstave u Glo(u)b teatru, jer je taj Šekspirov komad nekako ,,nezgodan,, za režiranje, plus mu fale i ostali delovi...
Ali, pošto smo mi najbolji kada je najteže (ili samo tada i funkcionišemo?), to smo tako uradili da su tamošnje kritike bile veoma pohvalne...
Kažem mi, iako nisu svi Srbi poradili na tome, nego reditelj i glumci, ali...(bar ponekad) volimo kad je neko naš uspešan, zar ne, pa onda kažemo, ono ponosno - ,,mi,,...
Dooobroo...možda sam ja malo strožiji kritičar od Engleza... Jes, nekako nema neke velike poente ili kraja ove predstave, velike nema, nekakve...pa...ima...
Nisam istoričar, teatrolog ili Šekspirolog (kojim li se slovom, velikim il\' malim piše ova reč?), sigurno nisam mogao da vidim sve nijanse ovog izvođenja u odnosu na istorijske činjenice, istoriju teatra i delo Šekspira - kapiram da isti glumci igraju i Francuze i Engleze, ali...ne možeš baš uvek iste sekunde da se ,,prebaciš,, ko je ko, dok ne čuješ bar neku rečenicu, znači moglo je to još nekako ,,tehnički,, malo jasnije da se ,,razdeli,, kad su šta - nekim svetlom, tonom, muzičkim motivom, za neku nijansu različitijim kostimom, itd...
Inače, kostim dobar, scenografija-sto dobar prilično...
Glumačka ekipa jaka i snažna i čvrsta, da sam ja bio ,,selektor,, možda bih voleo da izvršim i neku izmenu u timu koji ,,igra,, ovu utakmicu, ali...da ne pišem koga, da se neko ne rastuži...
Reditelj samouveren...Balkanski muzički motivi, i humor u ponekim scenama, u početku možda iznenađujuće, a posle kažeš, a što da ne!
,,Milord,, kod Francuza...uklapa se...
Sve u svemu, mnogo mi je drago što sam večeras mogao da odgledam ovu predstavu, bez obzira na nedostatke (po mom mišljenju) sve je nekako čvrsto i jako postavljeno, i moćno se igra!
Nije to mala stvar!
Englezi su Srbima pomalo ,,uvalili kosku,, dajući im baš jedan (mislim prvi) deo Henrija VI, da se time predstave u Glo(u)b teatru, jer je taj Šekspirov komad nekako ,,nezgodan,, za režiranje, plus mu fale i ostali delovi...
Ali, pošto smo mi najbolji kada je najteže (ili samo tada i funkcionišemo?), to smo tako uradili da su tamošnje kritike bile veoma pohvalne...
Kažem mi, iako nisu svi Srbi poradili na tome, nego reditelj i glumci, ali...(bar ponekad) volimo kad je neko naš uspešan, zar ne, pa onda kažemo, ono ponosno - ,,mi,,...
Dooobroo...možda sam ja malo strožiji kritičar od Engleza... Jes, nekako nema neke velike poente ili kraja ove predstave, velike nema, nekakve...pa...ima...
Nisam istoričar, teatrolog ili Šekspirolog (kojim li se slovom, velikim il\' malim piše ova reč?), sigurno nisam mogao da vidim sve nijanse ovog izvođenja u odnosu na istorijske činjenice, istoriju teatra i delo Šekspira - kapiram da isti glumci igraju i Francuze i Engleze, ali...ne možeš baš uvek iste sekunde da se ,,prebaciš,, ko je ko, dok ne čuješ bar neku rečenicu, znači moglo je to još nekako ,,tehnički,, malo jasnije da se ,,razdeli,, kad su šta - nekim svetlom, tonom, muzičkim motivom, za neku nijansu različitijim kostimom, itd...
Inače, kostim dobar, scenografija-sto dobar prilično...
Glumačka ekipa jaka i snažna i čvrsta, da sam ja bio ,,selektor,, možda bih voleo da izvršim i neku izmenu u timu koji ,,igra,, ovu utakmicu, ali...da ne pišem koga, da se neko ne rastuži...
Reditelj samouveren...Balkanski muzički motivi, i humor u ponekim scenama, u početku možda iznenađujuće, a posle kažeš, a što da ne!
,,Milord,, kod Francuza...uklapa se...
Sve u svemu, mnogo mi je drago što sam večeras mogao da odgledam ovu predstavu, bez obzira na nedostatke (po mom mišljenju) sve je nekako čvrsto i jako postavljeno, i moćno se igra!
Nije to mala stvar!
Doroti | 10.01.2013 | 00:35h | 10.133.3*.* | #15234
Interesovanje je malo, premda je predstava novija i potrebno je povećati ga. Oni koji ne poznaju radnju, teško će razumeti jer isti glumci igraju više likova. Primetno je da je komad spreman za Globe. Polagalo se na kostime, koreografiju i niže pomenuti sto. Pored jedanaestorice glumaca, mlada Jovana od Orleana jedva je vidljiva. Za tu ulogu potrebna je glumica jačeg temperamenta (poput Katarine Radivojević) što bi poboljšalo celokupan utisak.
ŽAK, Prijepolje | 03.12.2012 | 19:25h | 212.178.23*.* | #15134
Treća predstava koju sam pogledao,za vreme mog boravka u Beogradu,ostavila je snažan utisak zbog sjajnih uloga i velikih glumaca. Sjajno je reditelj uspeo da scenografiju / stolove i stolice/ uključi kao igrače scene, bila su zadivljujuća rešenja.Ono što mi se nije svidelo to je muzika.Taj izbor nisam razumeo, posebno kad se čula pesma "Milord"/EditPiaf/...Šekspir,Henri 6,Milord.....to nije pokvarlio utisak o velikoj predstavi ,jer Šekspir je težak za postavku ,a gledaocu ga treba podobro objasniti kroz režiju i igru glumaca .
Romana | 27.09.2012 | 17:35h | 178.148.6*.* | #13775
Ne umem tačno da opišem šta mi se nije svidelo u ovoj predstavi, ali imala sam utisak da tu nema pravog početka, sredine ni kraja. Nisam uspela da se uključim u radnju, iako sam poznavala sve istorijske činjenice u vezi sa radnjom drame. Zamešateljstvo oko toga da jedni isti glumci glume bar dve uloge (čas Francuze, čas Engleze) mi je dodatno odmoglo da se vežem za neki lik ili da ga razumem. A promene su brze, bukvalno od minute do minute. Često su glumci samo deklamovali tekst, kao đaci na priredbi, nekako neuverljivo. Odbrana Jovane od Orleana pred sudom Engleza je malo jači deo, ona se baš upinjala da se uživi u tekst, ali ni to nije bilo sto posto uverljivo. Sigurna sam da mi ova predstava neće dugo ostati u sećanju.
Jelena | 27.09.2012 | 09:51h | 109.92.18*.* | #13774
Maestralno uradjena predstava, odlican izbor glumaca i muzike, autenticna scenografija. Jedna od najboljih predstava koje sam odgledala u poslednjih 6 meseci, a idem prilicno cesto u pozoriste. Slazem se sa Jovaninim komentarom da je neophodno procitati delo, ili se bar informisati, pre odlaska u pozoriste.
Vuk | 16.06.2012 | 00:31h | 109.121.10*.* | #10481
Kakav nezahvalan posao je imao Nikita Milivojevic kad mu je zapao ovaj komad, a bez svoja dva nastavka. No on se vise nego uspesno izborio sa tim problemom i napravio je izuzetno uspelu predstavu.
U samoj reziji se primecuje da je postavka pravljena za izvodjenje na, zamalo pa goloj, sceni Globe teatra u Londonu i vrlo je dobar pokazatelj kako mnogo toga moze da se postigne sa tako malo sredstava. Muzika, scenski pokret i govor izvanredni. Sto da ne pominjem. Bravo!
U samoj reziji se primecuje da je postavka pravljena za izvodjenje na, zamalo pa goloj, sceni Globe teatra u Londonu i vrlo je dobar pokazatelj kako mnogo toga moze da se postigne sa tako malo sredstava. Muzika, scenski pokret i govor izvanredni. Sto da ne pominjem. Bravo!
Jovana | 15.06.2012 | 22:58h | 178.148.23*.* | #10476
Sjajna predstava sa odlicnim glumcima!! (obavezno procitati delo pre odlaska u pozoriste i uzivanje je zagarantovano). Topla preporuka!
UNESITE VAŠ KOMENTAR - HENRI ŠESTI