O PREDSTAVI
Komentari posetilaca
KOMENTARI - CIGANI LETE U NEBO
Sretna gosca | 14.04.2018 | 23:27h | 93.86.9*.* | #20698
Cestitke do neba za fantasticnu izvedbu Mjuzikla Cigani lete u nebo.Odusevljenje publike nevidjeno. Ako postoji neka posebna, zaista posebna nagrada, nadam se da ce je svi zajedno i mnogi posebno osvojiti.Belissimo i predivan dozivljaj. Cmok Suzi i Seki za Poklonkarte. ❤
Goca Gordana | 12.04.2017 | 19:25h | 109.121.4*.* | #20466
Predstava je fenomenalna. Potpuno sam oduševljena. Sve je savršeno: kostimi, muzika, balet,izbor glumaca...
Jedan od najboljih mjuzikala kod nas.
Jedan od najboljih mjuzikala kod nas.
Andrea | 31.10.2016 | 16:22h | 195.178.6*.* | #20233
Predstava je sjajna.
Odlične muzičke numere, Ljiljana Stjepanović, Miroljub Turajlić, Ivan Bosiljčić...
Jedino Milena Vasić, iako lepo peva, nije uopšte bila za ulogu Rade, uz Ivana, tako niska i u nikakvom kostimu.
Možda zato što se suviše dobro sećam filma i Svetlane Tome, od koje je zastajao dah...
Odlične muzičke numere, Ljiljana Stjepanović, Miroljub Turajlić, Ivan Bosiljčić...
Jedino Milena Vasić, iako lepo peva, nije uopšte bila za ulogu Rade, uz Ivana, tako niska i u nikakvom kostimu.
Možda zato što se suviše dobro sećam filma i Svetlane Tome, od koje je zastajao dah...
Snezana | 30.10.2016 | 23:45h | 89.216.12*.* | #20229
Veceras odgledala predstavu. Zamerki nemam. Dobro uradjena, svi glumci dobri. Meni licno savrsena Ljiljana Stjepanovic. Sjajna, najbolja uz duzno postovanje za ostale. Zao mi je sto nije bila u postavci u prvom redu na kraju, jer zasluzuje mnogo veci aplauz i naklon publike od nekih koji su se tu nasli.
ana | 24.06.2016 | 00:02h | 24.135.19*.* | #20096
Fenomenalno,odlican Bosiljcic i ostali glumci.
Nataša | 07.05.2016 | 22:54h | 10.109.*.* | #19890
Muzika,glumci, igrači, scena, sve je to super. Ali ja nekako nisam razumela poentu, šta su hteli da kažu, čime su svi ovi prethodni komentai inspirisani? Nekako sve predstave koje su mnogo hvaljene od strane dosta ljudi budu...
Slađa | 13.02.2016 | 19:33h | 178.148.13*.* | #19518
Gledala predstavu dva puta i opet ću! Odlična je!
Aleksandra | 06.02.2016 | 23:57h | 94.189.23*.* | #19467
Predstava je fantasticna.Ubedljivo najbolji mjuzikl.Ovo morate pogledati.
sonja | 27.12.2015 | 13:00h | 178.148.16*.* | #19311
Jako sam probirljiva i tesko da može da me oduševi neka predstava, sem ako nije remek dela, što ova svakako jeste. Fenomenalna predstava koja je ostavila jak utisak na mene, gledala sam je tri puta, svima je prepuručila i svi su bili jednako oduševljeni i vraćali se ponovo.
Dusan | 06.12.2015 | 10:52h | 212.200.15*.* | #19170
Sinoc sam odgledao predstavu i prosto ne znam sta da kazem. Iskreno, bio sam skeptican, narocito u pogledu Bosiljcica, ali oduvali su me, a narocito on. Jos uvek sam pod emocijama i ne mogu da prestanem da razmisljam o predstavi. Svi su briljirali, ne bih nikoga da izdvajam. Toliko uzbudjenja, emocija, smeha, cak i suza, predivne muzike, igre,fascinantno! Mozda najbolje utrosenih tri sata u mom zivotu :)
Milena | 29.10.2015 | 12:28h | 109.92.1*.* | #18951
Uzivala muzika fenomenalna.Divno provedeno vece.
Anna | 19.01.2015 | 03:40h | 46.240.25*.* | #18118
MAESTRALNO!!! Možda su utisci toliko jaki zato što sam predstavu tek odgledala (prvi, ali sigurno NE i poslednji put!),ali mislim da samo neko kome su potpuno "amputirane" emocije može da ostane ravnodušan... SVI učesnici su FENOMENALNI, ali moram (nepravedno, NE i neopravdano) da izdvojim: fenomenalnog Nebojšu Dugalića, fascinantnog multitalentovanog Ivana Bosiljčića i spektakularnu, legendarnu i magičnu Danicu Maksimović!!! Gospodo UMETNICI, hvala vam što postojite!!! Takva razmena pozitivne energije ne dogadja se baš svakodnevno! (Posebno ne kod nas.)
Beba | 19.12.2014 | 17:52h | 178.148.16*.* | #18020
Hvala, C.T. To je bas lepa vest!
Neka su nam i Ivana i Milena dobro i zdravo, zelim im sve najbolje!
Neka su nam i Ivana i Milena dobro i zdravo, zelim im sve najbolje!
C.T. | 07.12.2014 | 18:10h | 212.62.6*.* | #17974
Ivana koja je igrala glavnu ulogu u ZONI i Milena koja je igrala glavnu ulogu u CIGANIMA su u blagoslovenom stanju, tako da sada glavnu ulogu u Z igra Milena Živanović a glavnu ulogu u C Ivana Knežević.
Beba | 06.12.2014 | 17:14h | 178.148.16*.* | #17969
Da li neko zna zasto Ivana Popovic vise ne igra u Zoni Zamfirovoj?
Svaka cast Mileni Zivanovic, ali Ivana je bila savrsena Zona. Otkad nje nema, Zona i Mane mi vise ne deluju kao zaljubljeni par - nema onog "necega"...
Svaka cast Mileni Zivanovic, ali Ivana je bila savrsena Zona. Otkad nje nema, Zona i Mane mi vise ne deluju kao zaljubljeni par - nema onog "necega"...
Jovanka | 23.03.2014 | 20:07h | 24.135.13*.* | #17244
Pridružiću se mnogim lepim i pozitivnim komentarima za ovaj mjuzikl. Sjajno provedeno vreme...Za svaku preporuku.
Bilo je maestralno gledati i slušati naše glumce na sceni ...
Neću davati nikakva "stručna" mišljanja, niti je upoređivati sa bilo kojim drugim komadima...jednostavno predstava ima dušu, jedinstvena je i toplo bih je preporučila.
Bilo je maestralno gledati i slušati naše glumce na sceni ...
Neću davati nikakva "stručna" mišljanja, niti je upoređivati sa bilo kojim drugim komadima...jednostavno predstava ima dušu, jedinstvena je i toplo bih je preporučila.
Đuro Kavaja | 22.01.2014 | 12:17h | 85.222.17*.* | #16889
"Cigani lete u nebo", gledao prvi put i poželeo da ga, uz ostale predstave PNT, pogledam ponovo i više puta. Fenomenalni glumci, baletski igrači, horisti, muzičari... Sve pohvale kompletnom ansamblu, kao i svima koji su doprineli da gledaoci uživaju. Ima mnogo darovitih i ekstra talentovanih glumaca i glumica, balerina, baletana, pevača, muzičara, koji su potpuno nepoznati široj javnosti, jer se nisu pojavljivali u tv serijama i filmovima u kojima, uglavnom, igraju isti likovi. Sve pohvale.
Sara | 05.12.2013 | 00:48h | 95.180.*.* | #16708
Predstava je divna :) Obavezno pogledajte, ja sam uzivala!!!
rhonamitra | 17.11.2013 | 01:55h | 178.223.2*.* | #16606
Ovu predstavu planiram da gledam sa sestrom u skorije vreme i iskreno me zanima kako cu da reagujem naspram komentara koje ste ostavili na doticnom sajtu :)
Klipovi sa youtuba me nisu nista posebno fascinirali ali se nadam da ce biti bolje uzivo .
zna li neko koliko traje predstava i da li moze da se izadje ranije ?
Klipovi sa youtuba me nisu nista posebno fascinirali ali se nadam da ce biti bolje uzivo .
zna li neko koliko traje predstava i da li moze da se izadje ranije ?
terenac | 28.06.2013 | 22:22h | 178.148.18*.* | #16310
Predstava je mnogo dobra mocna i preporucio bih svima da je pogledaju.
Tu se ne zna sta je bolje - da li muzika, da li glumci, plesaci, muzicari, hor, svi su sjajno uigrani i raspevani. Cista desetka!
Tu se ne zna sta je bolje - da li muzika, da li glumci, plesaci, muzicari, hor, svi su sjajno uigrani i raspevani. Cista desetka!
zmajcek | 03.06.2013 | 03:48h | 178.148.18*.* | #16165
"Mislim da će pravi ,,test,, za ,,Zonu,, biti Sterjino pozorje..."
Ozbiljan test za ozbiljno delo.
I ja kazem: bravo!
Ozbiljan test za ozbiljno delo.
I ja kazem: bravo!
Браво!!! | 03.06.2013 | 01:07h | 178.148.18*.* | #16164
Са сајта Стеријиног позорја:
Стеријина награда за најбољу представу – ЗОНА ЗАМФИРОВА,
Стеријина награда за глумачко остварење: НЕБОЈША ДУГАЛИЋ за улогу Хаџи Замфира, ИВАН БОСИЉЧИЋ за улогу Манета
Стеријина награда за оригиналну сценску музику – МАРКО ГРУБИЋ за представу ЗОНА ЗАМФИРОВА
Стеријина награда за кореографију – МОЈЦА ХОРВАТ за представу ЗОНА ЗАМФИРОВА
Награда из Фонда \"Дара Чаленић\" за најбољу младу глумицу – ИВАНА ПОПОВИЋ за улогу Зоне Замфирове
Награда \"Зоран Радмиловић\" за глумачку бравуру Компаније \"Новости\" – СЛОБОДАН СТЕФАНОВИЋ за улогу Манулаћа у представи ЗОНА ЗАМФИРОВА
Стеријина награда за најбољу представу – ЗОНА ЗАМФИРОВА,
Стеријина награда за глумачко остварење: НЕБОЈША ДУГАЛИЋ за улогу Хаџи Замфира, ИВАН БОСИЉЧИЋ за улогу Манета
Стеријина награда за оригиналну сценску музику – МАРКО ГРУБИЋ за представу ЗОНА ЗАМФИРОВА
Стеријина награда за кореографију – МОЈЦА ХОРВАТ за представу ЗОНА ЗАМФИРОВА
Награда из Фонда \"Дара Чаленић\" за најбољу младу глумицу – ИВАНА ПОПОВИЋ за улогу Зоне Замфирове
Награда \"Зоран Радмиловић\" за глумачку бравуру Компаније \"Новости\" – СЛОБОДАН СТЕФАНОВИЋ за улогу Манулаћа у представи ЗОНА ЗАМФИРОВА
branka | 01.06.2013 | 17:17h | 178.250.13*.* | #16159
gledala sam cigane desetak puta - i kao odgovor dekiju - moram napisati da su uvek bili dobri, najcesce odlicni, ali i par puta je bila neka energija koja nije odgovarala onom savrsenstvu kome uvek teze. nije bilo gresaka, sve je bilo u redu, ali je nesto malo nedostajalo da bude skoro kao uvek. e, ako se razumesmo - u toj maloj nijasni su odstupili od savrsenstva.
zona je novi veliki hit. gledala sam prvo izvodjenje i jos dva puta - ne znam reci koje je bilo bolje - savrseno!!
zona je novi veliki hit. gledala sam prvo izvodjenje i jos dva puta - ne znam reci koje je bilo bolje - savrseno!!
i ja sam ljubitelj knjizevnosti | 31.05.2013 | 17:48h | 178.148.18*.* | #16152
Bosiljcic maestralan i u Ciganima i u Zoni! Iskren glumac.
Deki | 29.05.2013 | 04:19h | 178.148.18*.* | #16126
Gledao sam ovu predstavu 6-7 puta i uvek se pitam: da li se nekada desi da glumci "omanu" i da predstava bude losa?
Svaka vama cast, gospodo glumci, muzicari, horisti, igraci, kostimografi, scenografi i svi ostali - ovaj mjuzikl vam je izvanredan!
Svaka vama cast, gospodo glumci, muzicari, horisti, igraci, kostimografi, scenografi i svi ostali - ovaj mjuzikl vam je izvanredan!
Dragomir | 16.05.2013 | 21:45h | 178.148.18*.* | #16063
Odlicna predstava, odlicni izvodjaci!
Da, steta sto vise nema "Glorije"...
Da, steta sto vise nema "Glorije"...
ljubitelj knjizevnosti | 12.05.2013 | 14:48h | 178.148.18*.* | #16033
Nisam znao da ima i takvih stranica na kojima se moze ostaviti komentar povodom neke predstave u Pozoristu na Terazijama pa sam se prijatno iznenadio kada sam naisao na ovu. Poput jednog od komentatora, i ja sam vise puta gledao "Zonu Zamfirovu" - prvo sa suprugom, pa sa decom, pa sa decom i njihovim drugarima, pa sa kolegama, pa sa svojim ucenicima... Deca (od 13. do 19. godine)svaki put kada se predstava i dugi aplauzi zavrse, a ozarena lica glumaca sakrije zavesa, pitaju: \"Kada dolazimo sledeci put?\" Posebno me raduje to sto, evo, i pristojna omladina ima sluha za kvalitetne, ozbiljne i mastovite predstave u kojima se humor ne gradi na psovkama i drugim vrstama vulgarnosti i prostakluka.
Pridruzujem se cestitkama ansamblu ovog pozorista na dobijenim nagradama i na izvanrednoj predstavi!
Svi glumci su odlicni, predstava se uigrava, polako dobija i jednu vrlo laganu notu opustenosti u kojoj glumci imaju sjajnu atmosferu za male sarmantne improvizacije (kao sto je to bilo 7. maja), koje ipak ne dovode u pitanje pocetni autorski koncept. Lepo je gledati ih tako razigrane i orne u ovo vreme bezvoljnosti, rezignacije i svakolike razocaranosti...
Zelim ovoj predstavi (i ovom pozoristu) dug i uspesan zivot, mnostvo nagrada i zvanicnih priznanja.
Veliku ljubav i postovanje publike vec imaju.
Pridruzujem se cestitkama ansamblu ovog pozorista na dobijenim nagradama i na izvanrednoj predstavi!
Svi glumci su odlicni, predstava se uigrava, polako dobija i jednu vrlo laganu notu opustenosti u kojoj glumci imaju sjajnu atmosferu za male sarmantne improvizacije (kao sto je to bilo 7. maja), koje ipak ne dovode u pitanje pocetni autorski koncept. Lepo je gledati ih tako razigrane i orne u ovo vreme bezvoljnosti, rezignacije i svakolike razocaranosti...
Zelim ovoj predstavi (i ovom pozoristu) dug i uspesan zivot, mnostvo nagrada i zvanicnih priznanja.
Veliku ljubav i postovanje publike vec imaju.
C. T. | 31.03.2013 | 01:43h | 89.110.23*.* | #15776
@T,
Iz rečenica tvojih komentara, vidi se da si kulturna, obrazovana, obzirna, verovatno i senzibilna osoba, tako da nisam tvoje podsećanje na teške uslove života klasika književnosti shvatio kao poziv da se i mi ,,ledimo i smrzavamo,, i nastavimo da radimo to što radimo...shvatio sam ga samo kao primer (ondašnjih) teških vremena...
Da sam se, dok sam pisao prethodni komentar, setio surovog primera da u današnje vreme radnici seku sopstvene prste, da bi skrenuli pažnju na ono što ne mogu da reše, možda bih i to spomenuo...kao primer sadašnjih (gadnih) vremena...
Sve u svemu, mislim da smo se dobro razumeli, u potpunosti se slažem sa tvojim poslednjim komentarom, i ja bih želeo da svi dobiju bolje uslove, plate, mogućnosti...što je naravno utopija...i čemu moj jedan ,,glas,, ne može skoro ništa da doprinese...
Ali, eto...
Pozdrav!
Iz rečenica tvojih komentara, vidi se da si kulturna, obrazovana, obzirna, verovatno i senzibilna osoba, tako da nisam tvoje podsećanje na teške uslove života klasika književnosti shvatio kao poziv da se i mi ,,ledimo i smrzavamo,, i nastavimo da radimo to što radimo...shvatio sam ga samo kao primer (ondašnjih) teških vremena...
Da sam se, dok sam pisao prethodni komentar, setio surovog primera da u današnje vreme radnici seku sopstvene prste, da bi skrenuli pažnju na ono što ne mogu da reše, možda bih i to spomenuo...kao primer sadašnjih (gadnih) vremena...
Sve u svemu, mislim da smo se dobro razumeli, u potpunosti se slažem sa tvojim poslednjim komentarom, i ja bih želeo da svi dobiju bolje uslove, plate, mogućnosti...što je naravno utopija...i čemu moj jedan ,,glas,, ne može skoro ništa da doprinese...
Ali, eto...
Pozdrav!
tiha | 30.03.2013 | 15:05h | 178.148.18*.* | #15773
"Niko ne želi da se, iz bilo kog razloga, i njemu sad lede prsti u nekoj hladnoj sobi..."
Naravno da ne zeli. Verujem da se nismo najbolje razumeli. Kratko podsecanje na neke od nevolja samo nekih od najvecih ruskih pisaca nije znacilo poziv da sedimo skrstenih ruku, cutimo i smrzavamo se u nemastini, uteseni cinjenicom da ce iza nas ostati neka velika dela. Imala sam (verovatno naivnu i glupavu) zelju da podsetim da "muze" vrlo cesto posecuju bas one kojima nije sve potaman i nekako se kod njih najduze zadrzavaju.
Da me ne biste ponovo pogresno razumeli, dodacu: ovo je bio pokusaj da se blago nasalim u ovim tmurnim vremenima.
Naravno da zelim da svi umetnici, radnici, seljaci, sluzbenici, lekari, rudari, glumci, muzicari, slikari, cistacice... i svi ostali (ali bas svi!) imaju dovoljno dobre uslove za rad, da imaju dovoljnu platu, socijalno i zdravstveno osiguranje, da mogu da skoluju svoju decu i sl. I naravno da svi imaju pravo i da se bune, i da strajkuju, i da traze bolje uslove. A cak i da ne mislim tako, moje skromno i pojedinacno misljenje im nikako ne bi moglo nauditi initi uskratiti Ustavom zagarantovana prava. :)
Jos jednom se izvinjavam sto sam se nepotrebno uplela u polemiku ljudi koji ocito bolje poznaju problem i objektivnije ga sagledavaju.
Svako dobro!
Naravno da ne zeli. Verujem da se nismo najbolje razumeli. Kratko podsecanje na neke od nevolja samo nekih od najvecih ruskih pisaca nije znacilo poziv da sedimo skrstenih ruku, cutimo i smrzavamo se u nemastini, uteseni cinjenicom da ce iza nas ostati neka velika dela. Imala sam (verovatno naivnu i glupavu) zelju da podsetim da "muze" vrlo cesto posecuju bas one kojima nije sve potaman i nekako se kod njih najduze zadrzavaju.
Da me ne biste ponovo pogresno razumeli, dodacu: ovo je bio pokusaj da se blago nasalim u ovim tmurnim vremenima.
Naravno da zelim da svi umetnici, radnici, seljaci, sluzbenici, lekari, rudari, glumci, muzicari, slikari, cistacice... i svi ostali (ali bas svi!) imaju dovoljno dobre uslove za rad, da imaju dovoljnu platu, socijalno i zdravstveno osiguranje, da mogu da skoluju svoju decu i sl. I naravno da svi imaju pravo i da se bune, i da strajkuju, i da traze bolje uslove. A cak i da ne mislim tako, moje skromno i pojedinacno misljenje im nikako ne bi moglo nauditi initi uskratiti Ustavom zagarantovana prava. :)
Jos jednom se izvinjavam sto sam se nepotrebno uplela u polemiku ljudi koji ocito bolje poznaju problem i objektivnije ga sagledavaju.
Svako dobro!
CRNI TIGAR | 28.03.2013 | 16:07h | 89.110.23*.* | #15761
Drago mi je što ste se, u vreme kada smo ogulali na sve i svašta, pa uglavnom samo okrenemo glavu od nesrećnika koji traže pravdu na ulicama, ipak (u komentarima) osvrnuli i na socijalnu problematiku ljudi koji prave predstave, jer...i oni su samo ljudi, a ne mašine za pravljenje predstava...
Tiha, potresno je čitati o tome kako su živeli najveći umovi Ruske književnosti, i svakako da osećamo još veće divljenje prema njima, kada se podsetimo u kakvim su uslovima stvarali, ali...niko ne želi da se, iz bilo kog razloga, i njemu sad lede prsti u nekoj hladnoj sobi...
O.K. nije ovde mesto za traženje pravde, ali, dobro je što smo svesni gde smo i šta se sve dešava...
Tiha, potresno je čitati o tome kako su živeli najveći umovi Ruske književnosti, i svakako da osećamo još veće divljenje prema njima, kada se podsetimo u kakvim su uslovima stvarali, ali...niko ne želi da se, iz bilo kog razloga, i njemu sad lede prsti u nekoj hladnoj sobi...
O.K. nije ovde mesto za traženje pravde, ali, dobro je što smo svesni gde smo i šta se sve dešava...
tiha | 28.03.2013 | 03:19h | 178.148.18*.* | #15759
Svaka polemika o kulturi i umetnosti kad-tad predje na raspravu o socijalnom statusu (da ne kazem fizickom opstanku) umetnika. Vremena su teska i oskudna. Budimo optimisti: bivalo je i gore.
Mi danas citamo Bulgakova, Jesenjina, Platonova, Ahmatovu, Cvetajevu... i mnoge druge, ne samo ruske pisce. Citamo ih i divimo se njihovom talentu, njihovom geniju. Ogromna vecina citalaca nema pojma o tome da su se Jesenjinu 1919. i 1920. godine ledili prsti u komunalnoj sobi, ledilo se mastilo - gradjanski rat je bio u toku, nije bilo grejanja, a mladi pesnik na stolu, u serpi, podlozio ostatke parketa ili preostalu nogu od stolice i nad plamenom kravi mastilo i ukocene prste. Naravno, gladan. Naravno, oskudno obucen. Naravno, bez kopejke u dzepu. Tanusna zbircica tih stihova objavljena je na grubom papiru od dzakova brasna. Bulgakov godinama nije imao nikakvih prihoda. Ahmatova ostala bez muza, sin u logoru, ignorisana, izopstena... Sve tragedija do tragedije... A njihova dela su besmrtna. Ruska knjizevnost dvadesetih i tridesetih godina, a to su godine najveceg moguceg terora i nemastine, spada u sam vrh svetske knjizevnosti.
Rastrzani i iskidani Dostojevski je godinama ziveo samo od od onoga sto stigne da napise za novi broj knjizevnog casopisa, a njegovo delo je nadvisilo dela mnogih pisaca koji su ziveli vrlo lagodno (ukljucujuci mozda cak i samog grofa Tolstoja)...
Sta sad ja hocu da kazem? Svako vreme je tesko na svoj nacin, ali se, osim po tragicnim dogadjajima, pamti i po onome sto je bilo kvalitetno i sto je postalo besmrtno. Verujem da ce i ovo vreme moci da se podici kvalitetnim umetnickim dostignucima, uprkos svemu sto nam se desava i sto nas ponizava na razne nacine.
Cestitke kompletnom PNT-u na uspehu postignutom u Jagodini. :)
Ne zamerite mi, molim as, sto sam se, verovatno neumesno, nepozvana umetnula u ovu malu socijalnu polemiku. Veliki pozdrav!
Mi danas citamo Bulgakova, Jesenjina, Platonova, Ahmatovu, Cvetajevu... i mnoge druge, ne samo ruske pisce. Citamo ih i divimo se njihovom talentu, njihovom geniju. Ogromna vecina citalaca nema pojma o tome da su se Jesenjinu 1919. i 1920. godine ledili prsti u komunalnoj sobi, ledilo se mastilo - gradjanski rat je bio u toku, nije bilo grejanja, a mladi pesnik na stolu, u serpi, podlozio ostatke parketa ili preostalu nogu od stolice i nad plamenom kravi mastilo i ukocene prste. Naravno, gladan. Naravno, oskudno obucen. Naravno, bez kopejke u dzepu. Tanusna zbircica tih stihova objavljena je na grubom papiru od dzakova brasna. Bulgakov godinama nije imao nikakvih prihoda. Ahmatova ostala bez muza, sin u logoru, ignorisana, izopstena... Sve tragedija do tragedije... A njihova dela su besmrtna. Ruska knjizevnost dvadesetih i tridesetih godina, a to su godine najveceg moguceg terora i nemastine, spada u sam vrh svetske knjizevnosti.
Rastrzani i iskidani Dostojevski je godinama ziveo samo od od onoga sto stigne da napise za novi broj knjizevnog casopisa, a njegovo delo je nadvisilo dela mnogih pisaca koji su ziveli vrlo lagodno (ukljucujuci mozda cak i samog grofa Tolstoja)...
Sta sad ja hocu da kazem? Svako vreme je tesko na svoj nacin, ali se, osim po tragicnim dogadjajima, pamti i po onome sto je bilo kvalitetno i sto je postalo besmrtno. Verujem da ce i ovo vreme moci da se podici kvalitetnim umetnickim dostignucima, uprkos svemu sto nam se desava i sto nas ponizava na razne nacine.
Cestitke kompletnom PNT-u na uspehu postignutom u Jagodini. :)
Ne zamerite mi, molim as, sto sam se, verovatno neumesno, nepozvana umetnula u ovu malu socijalnu polemiku. Veliki pozdrav!
d-mol | 28.03.2013 | 01:22h | 178.148.18*.* | #15758
I, da - hocu da kazem da ni najmanje ne verujem da ce drzava bilo kome finansijski znacajno priskociti u pomoc: ni zdravstvu, ni prosveti, ni kulturi, nikome. Dakle - ni pozoristima. Visedecenijsko zivotno, a i radno, iskustvo naucilo me je da se covek uglavnom mora drzati one narodne: u se i u svoje kljuse... Kvalitetne predstave ce valjda podici posecenost pozorista, doneti vise novca, pa ce, nadajmo se, biti vise mogucnosti da se pomogne i glumcima, i muzicarima, i radnicima.
Pesimisticki? Vrlo moguce. Ali imam utisak da stvari trenutno tako stoje.
Pesimisticki? Vrlo moguce. Ali imam utisak da stvari trenutno tako stoje.
d-mol | 28.03.2013 | 01:08h | 178.148.18*.* | #15757
Da, slazem se sa svime sto ste rekli. To su podaci koji se provlace u medijima, a verujem da su i u njima tek fragmentarni. Da kulturi dopada premalo novca - to, naravno, stoji. Da privreda ne radi i bezmalo ne postoji - i to stoji. Kako nam je u obrazovanju - i to manje-vise znamo. Cini se da nema profesije u zemlji Srbiji (osim, valjda, profesije tzv. kontroverznog biznismena) koja ne bi mogla da se sita iskuka na uslove u kojima radi, na donacije drzave, na tretman u drustvu, a narocito na visinu plate. Kada strajkuju lekari - svi se dignu na njih kao na zlotvore: kako oni mogu da strajkuju, njihova profesija je takva da ima da cute i da rade. Jos im svima odokativno i pausalno prisiju mito i korupciju... Kad strajkuju prosvetni radnici - nastaje opsta kataklizma: mediji dizu pritisak do maksimuma, TV Dnevnici su puni roditelja, zabrinutih za sudbinu nedoucene dece, novinarski prilozi iz skolskih dvorista vrve od dece koja ceznu za nastavom, koja valjda i spavaju ispred zakljucanih skolskih vrata, iscekujuci da nastava konacno pocne. Ista ta deca prave tokom skolske godine milione izostanaka, koje blagonaklono pokrivaju isti ti roditelji... Kada protestuju radnici koji su ostali bez posla, mi se bunimo sto su nam zakrcili ulice i ometaju gradski saobracaj. Kada se okupe oni nesrecnici iz udruzenja rodbine nestalih i ubijenih na Kosovu, retko ko im se pridruzi, oni demonstriraju sami sa sobom, sami sebi... Ne osvrcemo se ni na koga ni kada je zivot u pitanju, oguglali smo na mnogo stosta.
Sve ovo ne znaci da radnici PNT, ili bilo koje druge radne organizacije nemaju probleme i pravo da se bore za bolje uslove rada. Hocu da kazem da nam je svuda manje-vise jednako lose i jednako ubogo i da verovatno niko od nas koji (imamo srecu da) radimo nema onakve uslove na poslu kakvi bi bili pozeljni, normalni.A opet, ne mozemo svi sesti na trotoare i ne raditi. Utoliko pre sto rezultat tog mucnog i mukotrpnog rada moze biti tako lep, tako utesan, tako inspirativan kao sto su to, recimo, kvalitetni mjuzikli PNT-a.
Sve ovo ne znaci da radnici PNT, ili bilo koje druge radne organizacije nemaju probleme i pravo da se bore za bolje uslove rada. Hocu da kazem da nam je svuda manje-vise jednako lose i jednako ubogo i da verovatno niko od nas koji (imamo srecu da) radimo nema onakve uslove na poslu kakvi bi bili pozeljni, normalni.A opet, ne mozemo svi sesti na trotoare i ne raditi. Utoliko pre sto rezultat tog mucnog i mukotrpnog rada moze biti tako lep, tako utesan, tako inspirativan kao sto su to, recimo, kvalitetni mjuzikli PNT-a.
CRNI TIGAR | 27.03.2013 | 20:17h | 89.110.23*.* | #15756
,,Zona,, (o kojoj mislim sve najbolje) je pobedila na Festivalu komedije, ali...ona nije baš žanrovski ,,čista,, komedija...nego mjuzikl (sa doduše komičnim elementima, ali i elementima melodrame)...ali, dobro...
Mislim da će pravi ,,test,, za ,,Zonu,, biti Sterjino pozorje, a voleo bih i kada bi postojao neki regionalni pozorišni festival, pa da naša pozorišta mogu malo da ,,odmere snage,, sa ostalima...
Mada, kao što je teško napraviti ,,takmičenje,, između mjuzikla i komedije, tako je to isto teško i za mjuzikl i dramu, a umetnost i kultura ionako nisu ni takmičenje ni utakmica ni sport, ali, dobro...
Što se tiče PNT-a, štrajka, itd-a...
Mora da se odvoji ono što se vidi na sceni (predstava, umetnost, sjaj, kostimi), od onoga šta je iza (ili posle) scene: plate, rad, vežbanje, uslovi, sukobi, raspodela novca, dobijanje uloga, itd...
Publike, u sali PNT-a, ima mnogo, ali, gde je otišao novac sa blagajne, ili neki drugi pozorišni novac, istražuju nadležni organi (otkriven nestanak novca u leto 2012.)
Da bi ,,Zona,, izgledala kako izgleda, i zvučala kako zvuči, osim glavnih aktera predstave koji su na sceni, nekog posla imaju i ,,tehnika,, i orkestar, pa i drugi...
Da li su oni zadovoljni uslovima rada ili platom koju imaju, i zašto štrajkuju, imaju prava da sami kažu...ne može neko drugi da to zna bolje od njih...
Samo što oni ni izdaleka nisu tako medijski atraktivni, pa ih nećete baš često (ili duže od nekoliko sekundi) videti na TV-u...
Koliko je meni poznato, mislim da orkestar traži neko plaćanje za (skupe) instrumente koje koriste (ili njihovu ,,amortizaciju,,) jer to pravo imaju članovi orkestra NP-a, koji rade isti posao u istom gradu i istoj državi...
Ako sam nešto pogrešio (da li to pravo ima orkestar NP-a, ili neki drugi i ko?), izvinjavam se...
Ali što se tiče traženja muzičara da i Pozorište novčano učestvuje oko tih instrumenata (koje oni sami kupuju za svoje pare)...znate, pa ni glumci ne kupuju kostime za predstavu od svojih para, nego im to pozorište obezbedi, a i jedni i drugi učestvuju u predstavi...razmislite malo o tome...
Još jednom, ako sam nešto pogrešno preneo, izvinjavam se, nije mi namera da nikome ,,advokatišem,, ali - ne volim, kada se apriori neka situacija i neki ljudi dele na ,,dobre,, i ,,loše,, momke...
Situacija u našim pozorištima, (i kulturi) daleko je od takve crno-bele slike!
A više mi naginje ka crnoj.
Ne rade najvažniji državni muzeji, ne daje se novac ni za jedan film ove godine, u pozorištima se nešto ,,talasa,, budžet za kulturu je najmanji u Evropi...i tako redom...
Ovi koji se bune po pozorištima (Atelje, PNT), možda nešto greše, možda nešto ne greše, ali, sigurno, ne žele da ,,uruše,, firme u kojima rade, jer - gde bi radili?
Ali, ne žele ni da ,,uruše,, sami sebe nečim što im smeta (Npr, probajte da saznate koliko sati dnevno neka garderoberka provodi u pozorištu, kad tamo dolazi, i kad odlazi kući, i - koliko je plaćena za taj rad, i da li od te plate može normalno da živi)...
Mislim da će pravi ,,test,, za ,,Zonu,, biti Sterjino pozorje, a voleo bih i kada bi postojao neki regionalni pozorišni festival, pa da naša pozorišta mogu malo da ,,odmere snage,, sa ostalima...
Mada, kao što je teško napraviti ,,takmičenje,, između mjuzikla i komedije, tako je to isto teško i za mjuzikl i dramu, a umetnost i kultura ionako nisu ni takmičenje ni utakmica ni sport, ali, dobro...
Što se tiče PNT-a, štrajka, itd-a...
Mora da se odvoji ono što se vidi na sceni (predstava, umetnost, sjaj, kostimi), od onoga šta je iza (ili posle) scene: plate, rad, vežbanje, uslovi, sukobi, raspodela novca, dobijanje uloga, itd...
Publike, u sali PNT-a, ima mnogo, ali, gde je otišao novac sa blagajne, ili neki drugi pozorišni novac, istražuju nadležni organi (otkriven nestanak novca u leto 2012.)
Da bi ,,Zona,, izgledala kako izgleda, i zvučala kako zvuči, osim glavnih aktera predstave koji su na sceni, nekog posla imaju i ,,tehnika,, i orkestar, pa i drugi...
Da li su oni zadovoljni uslovima rada ili platom koju imaju, i zašto štrajkuju, imaju prava da sami kažu...ne može neko drugi da to zna bolje od njih...
Samo što oni ni izdaleka nisu tako medijski atraktivni, pa ih nećete baš često (ili duže od nekoliko sekundi) videti na TV-u...
Koliko je meni poznato, mislim da orkestar traži neko plaćanje za (skupe) instrumente koje koriste (ili njihovu ,,amortizaciju,,) jer to pravo imaju članovi orkestra NP-a, koji rade isti posao u istom gradu i istoj državi...
Ako sam nešto pogrešio (da li to pravo ima orkestar NP-a, ili neki drugi i ko?), izvinjavam se...
Ali što se tiče traženja muzičara da i Pozorište novčano učestvuje oko tih instrumenata (koje oni sami kupuju za svoje pare)...znate, pa ni glumci ne kupuju kostime za predstavu od svojih para, nego im to pozorište obezbedi, a i jedni i drugi učestvuju u predstavi...razmislite malo o tome...
Još jednom, ako sam nešto pogrešno preneo, izvinjavam se, nije mi namera da nikome ,,advokatišem,, ali - ne volim, kada se apriori neka situacija i neki ljudi dele na ,,dobre,, i ,,loše,, momke...
Situacija u našim pozorištima, (i kulturi) daleko je od takve crno-bele slike!
A više mi naginje ka crnoj.
Ne rade najvažniji državni muzeji, ne daje se novac ni za jedan film ove godine, u pozorištima se nešto ,,talasa,, budžet za kulturu je najmanji u Evropi...i tako redom...
Ovi koji se bune po pozorištima (Atelje, PNT), možda nešto greše, možda nešto ne greše, ali, sigurno, ne žele da ,,uruše,, firme u kojima rade, jer - gde bi radili?
Ali, ne žele ni da ,,uruše,, sami sebe nečim što im smeta (Npr, probajte da saznate koliko sati dnevno neka garderoberka provodi u pozorištu, kad tamo dolazi, i kad odlazi kući, i - koliko je plaćena za taj rad, i da li od te plate može normalno da živi)...
d-mol | 27.03.2013 | 16:44h | 178.148.18*.* | #15753
Cestitke "Zoni Zamfirovoj" na svih osam nagrada dobijenih na festivalu Dani komedije u Jagodini!!!
Sa ovako dobrim predstavama igrajte, radite, ne strajkujte. Puno gledaliste ce vas izvuci iz materijalne krize, a strajkovi vas mogu dovesti do propasti. Onaj ko hoce da strajkuje u trenutku kada je Pozoriste na Terazijama prepuno, kada ima hit-predstave, kada ima jednu "Zonu" - taj ne vidi dalje od sopstvenog ega, ili zeli propast ovog teatra.
Sa ovako dobrim predstavama igrajte, radite, ne strajkujte. Puno gledaliste ce vas izvuci iz materijalne krize, a strajkovi vas mogu dovesti do propasti. Onaj ko hoce da strajkuje u trenutku kada je Pozoriste na Terazijama prepuno, kada ima hit-predstave, kada ima jednu "Zonu" - taj ne vidi dalje od sopstvenog ega, ili zeli propast ovog teatra.
sinisa | 23.03.2013 | 00:33h | 178.148.18*.* | #15703
Pridruzujem se cestitkama za "Zonu Zamfirovu" - fantasticna predstava, izvanredan ansambl!
CRNI TIGAR | 18.03.2013 | 03:50h | 89.110.23*.* | #15674
Sve pohvale za ,,Zonu,,!
Pa, eto, ako je nekome do komentarisanja PNT-a, nek svrati ovde, pa nek kaže koju...
Pa, eto, ako je nekome do komentarisanja PNT-a, nek svrati ovde, pa nek kaže koju...
stevan | 18.03.2013 | 02:07h | 178.148.18*.* | #15669
A sto se tice ideje o "Mojoj neznoj, umiljatoj zveri" na nekoj nasoj pozorisnoj sceni, ja se apsolutno slazem da je film vrlo inspirativan i ako bi ga na sceni "radila" ekipa koja je radila "Zonu", pa jos onako nadahnuto i snazno kako radi "Zonu" - to bi bio pun pogodak i veliki hit, grantovano. Fali nam malo te romanticne ruske arome, mislim da bi joj se publika obradovala.
stevan | 18.03.2013 | 02:00h | 178.148.18*.* | #15668
Neverovatno! Sedim za kompom, nakon odgledane "Zone" i pitam se da li da kucnem koji redak o njoj pa makar i na ovoj stranici, citam komentare o "Umiljatoj zveri" i - hop! - iskoci komentar za "Zonu Zamfirovu". Ako moze "Bubica", mogu onda i ja :). Bubice, ne vicete u rupu, niti u bunar, ima nas jos koji ovde navratimo, valjda od puste ceznje za PNT-om :). A predstava je sinoc zaista bila vise nego odlicna, potpuno se slazem sa Vama! Prvoklasna! Kakva energija, kakva lica, kakvi osmesi na kraju! U lozi levo je sedeo Nikola Simic, velikan nasih scena i ekrana, i videlo se koliko je uzivao i koliko je glumcima na sceni znacilo njegovo prisustvo. Bas je bilo vece za pamcenje!
lepse je sa bubicama | 18.03.2013 | 01:48h | 178.148.18*.* | #15667
Vidim, svi kojima nedostaje mogucnost da komentarisu predstave iz PNT-a koriste ovo mesto da kazu neku rec o ovom izuzetno zanimljivom pozoristu i njegovim predstavama. Ja sam sinoc po cetvrti put odgledala Zonu, i to sa povelikim drustvom, u (zar je to uopste potrebno naglasiti?) prepunoj sali. I sta reci? To je tako dobra predstava, ljudi! Energicna, poletna, vedra, na momente vrlo visprena i ozbiljna, na momente vrlo romanticna i emotivna... Ima smeha, ima suza - i od smeha, i od tuge... Muzika je odlicna, sjajna, fantasticna, mocna! Glumci razigrani, pokretljivi, inspirisani, odlicno pevaju, sjajno glume - ne zna se ko je bolji... Plesaci fantasticni, scena ekonomicna i efektna, kostimi zanimljivi i funkcionalni... Prosto mi je neprijatno da ih vise hvalim! Steta je sto ovde nema mesta za PNT i sto nema rubrike za ovu fantasticnu predstavu pa da se tu oglasimo svi mi koji smo je gledali i da razmenimo utiske i zapazanja. Ovako imam utisak da vicem u bunar, ili da, da kao onaj berberin iz price "U cara Trojana kozje usi" - pricam u rupu... Pa ipak: ovo je predstava koju itekako vredi gledati vise puta! Zadovoljstvo je ogromno.
CRNI TIGAR | 13.03.2013 | 00:27h | 89.110.23*.* | #15645
Tiha i Zmajcek, ako tako nešto baš želite, možda će i ,,pasti sa neba,, - ali, možda možete malo i da pomognete tom ,,nebu,, - kontaktirate NP i PNT, pa da im to predložite...
Mada koliko znam u planu su (i ne samo u planu, nego i u ostvarenju) ,,rezanja budžeta,, za kulturu, pa malo teže će se odvajati novac za raskošne predstave, ali, vi probajte...
Lakše bi bilo, kada bi neko skupio poveliku sumu novca (producenti, sponzori), pa hteo tu sumu da utroši u tu predstavu...e, onda bi (možda!)sve išlo mnogo lakše...
Nije ovo o skupljanju novca moja gruba šala, samo mislim da tako stoje stvari...
Aleksandra, Glorije nema na repertoaru...bar ja mislim ovako...zato što novije predstave uglavnom ,,potiskuju,, ili ,,skidaju,, sa repertoara one nešto starije, osim ako te starije nisu veoma profitabilne, ,,Cigani,, su profitabilni, pa se igraju još uvek, ,,Glorija,, je bila manje profitabilna, pa je ukinuta...
A i Bosiljčić sada radi u NP, pa je malo ,,preraspodelio,, obaveze...
U PNT igra u ,,Zoni,, i ,,Ciganima,,...
Ne igra u ,,Čikagu,, i ,,Maratoncima,,...
Glorija skinuta sa repertoara...
Šta sve igra u NP-u, ili će igrati, ili sa kim je sve tamo u alternaciji neke uloge, ne znam tačno...
Mada koliko znam u planu su (i ne samo u planu, nego i u ostvarenju) ,,rezanja budžeta,, za kulturu, pa malo teže će se odvajati novac za raskošne predstave, ali, vi probajte...
Lakše bi bilo, kada bi neko skupio poveliku sumu novca (producenti, sponzori), pa hteo tu sumu da utroši u tu predstavu...e, onda bi (možda!)sve išlo mnogo lakše...
Nije ovo o skupljanju novca moja gruba šala, samo mislim da tako stoje stvari...
Aleksandra, Glorije nema na repertoaru...bar ja mislim ovako...zato što novije predstave uglavnom ,,potiskuju,, ili ,,skidaju,, sa repertoara one nešto starije, osim ako te starije nisu veoma profitabilne, ,,Cigani,, su profitabilni, pa se igraju još uvek, ,,Glorija,, je bila manje profitabilna, pa je ukinuta...
A i Bosiljčić sada radi u NP, pa je malo ,,preraspodelio,, obaveze...
U PNT igra u ,,Zoni,, i ,,Ciganima,,...
Ne igra u ,,Čikagu,, i ,,Maratoncima,,...
Glorija skinuta sa repertoara...
Šta sve igra u NP-u, ili će igrati, ili sa kim je sve tamo u alternaciji neke uloge, ne znam tačno...
Aleksandra | 12.03.2013 | 09:50h | 192.162.5*.* | #15638
Izuzetan mjuzikl!
Bosiljčić prijatno iznenadio, Ljilja maestralna kao i uvek, Milena u ulozi Rade vokalno perfektna, vizuelno mi nedostaje mnogo toga, ali samo zato što mi je još uvek u glavi prisutan lik prelepe i neponovljive Svetlane Tome.
Pozorište na Terazijama ima takav repertoar da im zaista nije potrebno da daju bilo kakve popuste. Predstave su po mesec i više unapred rasprodate, ali svaka je na svoj način posebna: Zona, Zorba, 2 mirisa ruže....jedino mi nije jasno zašto nema Glorije na repertoaru...
Bosiljčić prijatno iznenadio, Ljilja maestralna kao i uvek, Milena u ulozi Rade vokalno perfektna, vizuelno mi nedostaje mnogo toga, ali samo zato što mi je još uvek u glavi prisutan lik prelepe i neponovljive Svetlane Tome.
Pozorište na Terazijama ima takav repertoar da im zaista nije potrebno da daju bilo kakve popuste. Predstave su po mesec i više unapred rasprodate, ali svaka je na svoj način posebna: Zona, Zorba, 2 mirisa ruže....jedino mi nije jasno zašto nema Glorije na repertoaru...
zmajcek | 12.03.2013 | 00:51h | 178.148.18*.* | #15633
Tiha, divna Vam je ta ideja sa filmom "Moja nezna, umiljata zver"!!! To je sigurno jedan od najlepsih filmova koje sam ikada gledala (kod nas ga odavno nisu prikazivali, ali juce sam ga, nakon duzeg vremena, odgledala na netu, bez prevoda). Zelecu, zajedno sa Vama, da ta prica stigne do neke nase pozorisne scene - do PNT-a, ili do Narodnog pozorista, ili do nekog drugog gde bi mogla biti dostojno ispricana, sa dobrom i bogatom produkcijom i dobrim glumcima. Kazu, kad vise ljudi zajedno zeli isto - pre ce se ostvariti :)))))
zoran | 22.02.2013 | 20:52h | 178.148.18*.* | #15527
Odlicna predstava, odlicni glumci!!!
CRNI TIGAR | 18.02.2013 | 01:44h | 89.110.23*.* | #15488
Ni ,,Maratonci,, ili ,,Zona,, nisu bili mjuzikl, pa, eto ih na ,,Terazijama,, baš u toj formi... :)
Nažalost, pravljenje predstava nije samo pitanje estetike, nego i ekonomije, pitanje ko će dobiti šansu, ali i autorske honorare, kao i pitanje da li su odgovorni u ovoj državi spremni da odvoje nešto za kulturu...
Mislim da je to, dosad, bilo 1% od budžeta, a da je za ovu godinu 0,6%, što je najmanje u Evropi i ,,regionu,,... :(
Nažalost, pravljenje predstava nije samo pitanje estetike, nego i ekonomije, pitanje ko će dobiti šansu, ali i autorske honorare, kao i pitanje da li su odgovorni u ovoj državi spremni da odvoje nešto za kulturu...
Mislim da je to, dosad, bilo 1% od budžeta, a da je za ovu godinu 0,6%, što je najmanje u Evropi i ,,regionu,,... :(
tiha | 17.02.2013 | 20:28h | 178.148.18*.* | #15485
Crni tigre, nije to mjuzikl, nego film, (melo)drama, sa vrlo upecatljivom pricom (po pripoveci Cehova "Drama u lovu") i izvanrednom muzikom, koja tu ipak nema dominantnu ulogu. Ciganska pesma iz tog filma ("Progeja") je iskoriscena u mjuziklu "Cigani lete u nebo" u PNT.
Eh, nemam ja tolike pretenzije - da sugerisem bilo kom pozoristu da nesto stavi na repertoar :), a da imam, eh! - sta bih sve mogla predloziti, bar sa te prebogate ruske strane!!! :))) Pozdrav!
Eh, nemam ja tolike pretenzije - da sugerisem bilo kom pozoristu da nesto stavi na repertoar :), a da imam, eh! - sta bih sve mogla predloziti, bar sa te prebogate ruske strane!!! :))) Pozdrav!
CRNI TIGAR | 16.02.2013 | 23:41h | 89.110.23*.* | #15482
Tiha, a kako PNT-u, da tako nešto uopšte padne na pamet, ako, npr, ne prate ove komentare?
Jedino, da im ti to, na neki način, predložiš...
Inače, ja trenutno ne znam ništa o tom mjuziklu, potražiću na netu...
Jedino, da im ti to, na neki način, predložiš...
Inače, ja trenutno ne znam ništa o tom mjuziklu, potražiću na netu...
tiha | 16.02.2013 | 13:46h | 178.148.18*.* | #15477
Nesto se mislim, pa i mastam: kako bi bilo dobro da u PNT postave mjuzikl po filmu "Moja nezna, umiljata zver"! Prica je odlicna, po pripoveci A. P. Cehova, muzika Evgenija (Euzena) Doge je apsolutno maestralna (dovoljno je samo setiti se onog valcera! - pogledajte, ima ga na jutjubu!), to bi bio pun pogodak! Bila su to zlatna vremena sovjetskog muzickog filma: Cigani lete u nebo, Moja nezna, umiljata zver, Okrutna romansa, Obicno cudo, Slamnati sesir... I plejada izvrsnih glumaca: O. Jankovski, A. Mironov, M. Bojarski, N. Mihalkov i mnogi, mnogi drugi.
Ti filmovi su i dalje vrlo "zivi", jednako efektni, izazivaju snazne emocije i vrlo su kvalitetni. Iskustvo sa mjuziklom "Cigani lete u nebo" je dokaz da su to vanvremena dostignuca, vredna da ih nasa publika vidi na sceni.
Ti filmovi su i dalje vrlo "zivi", jednako efektni, izazivaju snazne emocije i vrlo su kvalitetni. Iskustvo sa mjuziklom "Cigani lete u nebo" je dokaz da su to vanvremena dostignuca, vredna da ih nasa publika vidi na sceni.
jovanca | 16.02.2013 | 03:41h | 178.148.18*.* | #15475
Sjajna predstava, zaista! Ruska ciganska muzika je tu jedan od "glavnih junaka", a Bosiljcic i Lj. Stjepanovic konstantno dobri.
Slazem se, u PNT su sve predstave, ili bar one koje sam ja odgledao - odlicne. Steta sto vise ne ide "Glorija", bila je to fina lirska drama sa sasvim drugacijim stimungom od ostalih mjuzikala koji se tamo daju...
Slazem se, u PNT su sve predstave, ili bar one koje sam ja odgledao - odlicne. Steta sto vise ne ide "Glorija", bila je to fina lirska drama sa sasvim drugacijim stimungom od ostalih mjuzikala koji se tamo daju...
admin | 12.02.2013 | 12:59h | 213.198.24*.* | #15454
Klub veoma podržava ideju da sve informacije o beogradskim pozorištima budu dostupne na jednom mestu i radi na tome. Međutim, pozorišta koja ste pomenuli nam uopšte ne dostavljaju svoje repertoare, pri tome, ako se već objavi repertoar, veoma je važna saradnja na relaciji klub - pozorište vezano za ažuriranje podataka. Na našem sajtu imate opciju "Pozorišta" gde se nalaze linkovi pozorišta (bez obzira da li imamo saradnju ili ne!), tako da se možete i na taj način informisati o njihovom repertoaru. Klub
CRNI TIGAR | 11.02.2013 | 21:51h | 212.62.6*.* | #15451
Ja bih još jednom (iako verovatno uzaludno) predložio da se ovde kao dnevni repertoar stavljaju sve predstave koje se tog dana igraju u Beogradu, bez obzira da li Klub ljubitelja pozorišta sarađuje sa njima, ili ne, i ima li od toga direktne materijalne koristi ili ne.
To bi bio jedan mali doprinos kulturi ovog grada, koja je inače u opadanju...
Ako je nemoguće da se ovde komentariše o svim predstavama svih pozorišta u gradu (a za to je potreban samo mali dodatni napor i ustupak), onda bih bar zamolio posetioce ovog sajta da napišu, ima li na nekom drugom sajtu takvih mogućnosti?
To bi bio jedan mali doprinos kulturi ovog grada, koja je inače u opadanju...
Ako je nemoguće da se ovde komentariše o svim predstavama svih pozorišta u gradu (a za to je potreban samo mali dodatni napor i ustupak), onda bih bar zamolio posetioce ovog sajta da napišu, ima li na nekom drugom sajtu takvih mogućnosti?
Romana | 11.02.2013 | 16:18h | 213.198.23*.* | #15449
Meni je krivo i što nema Zvezdara teatra na repertoaru ovde. Nema puno predstava, ali neke su baš dobre. Ako nekog interesuje, mogla bih preporučiti Generalnu probu samoubistva, sa Lečićem i Brstinom u glavnim ulogama, dobar humor, naravno sa elementima crnjaka i besmisla, ali nikako jeftin i proziran. Ipak je Zvezdara podaleko od centra da bi se išlo tamo i po karte i na predstavu. No.........
tiha | 11.02.2013 | 13:58h | 178.148.18*.* | #15447
Odlicna predstava, kao i sve u PNT. Ubedljivo najbolja je "Zona Zamfirova"!
Jovana | 29.06.2012 | 14:13h | 95.180.10*.* | #10545
Pozoriste Na Terazijama je ekstra pozoriste ,Muuzikal Neki To Vole Vruce je ekstra prestava i treba da pogledate
Biljana | 12.02.2012 | 20:13h | 178.148.11*.* | #7604
Predstava je odlicna, za preporuku.... Muzika je savrsena. Ko voli mjuzikle i poznate tonove ruske muzike obavezno neka je pogleda. Preporucujem je svim uzrastima. Kostimi, scenografija, toliko glumaca na sceni i takva igra zaista mami coveka da je pogleda vise puta. Pored ove predstave na repertoaru pozorista na Terazijama gledala sam skoro sve njihove predstave, ali ova je definitivno favorit. Puna je energije....
milena | 14.01.2012 | 16:22h | 109.106.23*.* | #7136
Prema komentarima iz KLUBA zakljucila sam da saradjuju samo sa pozoristima koja odobravaju popust. Bilo bi lepo da saradjuju sa svim pozoristima da bi pravi lubitelji pozorista mogli da razmene komentare za sve predstave.
ljiljana cirilovic | 13.01.2012 | 23:16h | 178.253.21*.* | #7134
Predivan mjuzikl,koji te poziva na ponovni dolazak.
stela milosevic | 29.12.2011 | 23:23h | 85.222.17*.* | #6990
Potpuno se slazem sa clanom koji ima pseudonim CRNI TIGAR /*6913/i njegovim pitanjem u vezi Pozorista Terazije,ja sam to isto pitala upravu Kluba ljubitelja pozorista/ljudi su mi uljudno dali na znanje da nije stvar do njih vec je ovo pozoriste nezainteresovano da saradjuje sa njima/.zaTO MISLIM DA JE ZAISTA BESMISLENO INSISTIRATI NA TOME DA I ONI BUDU U OKVIRU NASIH KOMENTARA,OVO POZORISTE nece DA SE O NJIHOVIM PREDSTAVAMA PISE!To treba da nam je svima jasno,a u nasem narodu postoji dobra,stara izreka: KOGA NEMA BEZ NJEGA SE MOZE!
CRNI TIGAR | 29.12.2011 | 02:02h | 89.110.23*.* | #6913
Jelena, nisam mislio na cenu karata, nego, ako ovaj sajt već nosi ime Klub ljubtelja pozorišta, ako je već (p)ostavio prostor da komentarišemo predstave, onda - nek nam omogući da se to odnosi na sva pozorišta i na sve predstave...Imalo to, ili nemalo, veze sa prodajom karata...
Tako ćemo dobiti malo celovitiju sliku o tome šta se dešava u Gradu, kad su pozorišne predstave u pitanju...bez obzira koliko bi to uticalo, ili ne bi, na prodaju karata...
Pa nije valjda da je sve uvek i samo u novcu i prodaji?!
Ili, neka sajt promeni ime u: Klub ljubitelja nekih pozorišta...ali bez ,,Terazija,,...
Ili, neka neko odgovori u čemu je problem sa ,,Terazijama,,...
Ili, da odgovori: zašto je problem odgovoriti na pitanje: u čemu je problem?
Ili, zašto je problem napraviti ponekad poneki ustupak - ne interesuje me na čijoj je strani ,,krivica,, samo bi mi bilo VRLO ZABAVNO - da mogu ovde da komentarišem predstave sa ,,Terazija,,...
Tako ćemo dobiti malo celovitiju sliku o tome šta se dešava u Gradu, kad su pozorišne predstave u pitanju...bez obzira koliko bi to uticalo, ili ne bi, na prodaju karata...
Pa nije valjda da je sve uvek i samo u novcu i prodaji?!
Ili, neka sajt promeni ime u: Klub ljubitelja nekih pozorišta...ali bez ,,Terazija,,...
Ili, neka neko odgovori u čemu je problem sa ,,Terazijama,,...
Ili, da odgovori: zašto je problem odgovoriti na pitanje: u čemu je problem?
Ili, zašto je problem napraviti ponekad poneki ustupak - ne interesuje me na čijoj je strani ,,krivica,, samo bi mi bilo VRLO ZABAVNO - da mogu ovde da komentarišem predstave sa ,,Terazija,,...
Jelena | 28.12.2011 | 14:08h | 172.16.2*.* | #6859
Crni tigre,Pozoriste na terazijama sve karte rasproda manje vise cim izadje repertoar(Cigane pogotovo) i non stop su puni,a ovde je sistem prodaje snizenih karata,pa zasto bi oni obarali cene?
CRNI TIGAR | 26.12.2011 | 18:24h | 89.110.23*.* | #6707
Kad je već neko komentarisao ,,Cigane,, da iskoristim priliku i da vas zamolim da, od 2012, imate repertoare svih pozorišta na ovom sajtu...
Narodno, Atelje, Terazije, BDP, JDP, su svakako pozorišta koja najviše interesuju publiku, tek onda dolaze na red Kult,Slavija, Dadov, i šta ti ja znam ko sve... Sajt mnogo gubi na važnosti, ako nema sve repertoare, ali posebno je loše ako nema ,,Terazija,, - pozorišta u kome ima jako vrednih predstava, puno publike, odličnih glumaca, itd, itd... U svakom pogledu, sigurno mogu da budu ,,u vrhu,, nekih pozorišnih događanja u našem gradu.
Dakle, omogućite nam da ih komentarišemo...
Ne znam u čemu je problem, i zašto ,,Terazija,, nema ovde, zbog nekakvog neslaganja, sukoba, sistema prodaje karata, ili ko zna čega, ali, šta je teško prepisati bar repertoar iz njihovog hola, i staviti poneku sličicu - pa da čituckamo šta oni koji su tamo odgledali poneku predstavu imaju da nam kažu...
Narodno, Atelje, Terazije, BDP, JDP, su svakako pozorišta koja najviše interesuju publiku, tek onda dolaze na red Kult,Slavija, Dadov, i šta ti ja znam ko sve... Sajt mnogo gubi na važnosti, ako nema sve repertoare, ali posebno je loše ako nema ,,Terazija,, - pozorišta u kome ima jako vrednih predstava, puno publike, odličnih glumaca, itd, itd... U svakom pogledu, sigurno mogu da budu ,,u vrhu,, nekih pozorišnih događanja u našem gradu.
Dakle, omogućite nam da ih komentarišemo...
Ne znam u čemu je problem, i zašto ,,Terazija,, nema ovde, zbog nekakvog neslaganja, sukoba, sistema prodaje karata, ili ko zna čega, ali, šta je teško prepisati bar repertoar iz njihovog hola, i staviti poneku sličicu - pa da čituckamo šta oni koji su tamo odgledali poneku predstavu imaju da nam kažu...
Danijela Jovanović | 26.12.2011 | 09:57h | 109.111.23*.* | #6703
Predstava je fantastična ! Toplo je preporučujem svima ! Ivan Bosiljčić , Milena Ražnatović i Ljiljana Stepanović su maestralno odigrali svoje uloge ! Kostimi su bili fantastični , ansambl Pozorišta na Terazijama takođe ... Predstava je ugođaj za oči i uši !!!
vera | 08.03.2011 | 17:05h | 178.148.25*.* | #4906
predstava je odlicna. muzika jos bolja. pravi spektakl
julija spasic | 27.11.2010 | 19:23h | 79.175.11*.* | #4184
veoma je lepa. preporucujem je gledaocima svih uzrasta
Miodrag | 20.11.2010 | 00:00h | 188.2.9*.* | #4109
Voleo bih ako neko od administratora sajta moze da odgovori na pitanje zasto klub ne saradjuje sa Pozoristem na Terazijama?Unapred hvala.
nataša pavlović | 11.11.2010 | 21:12h | 188.2.21*.* | #4038
savršen izlazak, izadjete potpuno zadovoljni pod malom grižom savesti koliko su truda i energije uložili ljudi na sceni a vi ste samo sedeli i uživali. ostanete zabezeknuti koliko mladih ljudi zna i da igra i da peva i da glumi.....kompletni umetnici.Bravo!
Stanislava | 08.11.2010 | 23:45h | 80.93.25*.* | #4010
Najbolja predstava, idem ponovo u petak da gledam!
Lola | 08.11.2010 | 18:12h | 188.2.6*.* | #4005
Joj, ja sam kupila karte za sredu. Kad cujem vase komentare, jedva cekam da je gledammmmmmmmm.
milena | 01.07.2010 | 11:16h | 91.150.12*.* | #3594
Redovno pratim sva desavanja u PNT i to isključivo preko elektronskih medija. Pošto ne živim u Beogradu a više sam nego zaljubljenik u pozoriste interesuje me da li su '' CIGANI'' preglomazni da bi gostovali u Nišu ?
Aleksandra | 20.06.2010 | 17:01h | 213.244.20*.* | #3564
Vredi pogledati više od jednog puta. I to ću sigurno učiniti...
Odlična predstava...
Odlična predstava...
Valentina | 20.05.2010 | 01:52h | 79.101.6*.* | #3342
Odusevila sam se...Predstava me je ostavila bez daha...kao i glumci, koreografija, muzika...ma u sve u svemu najbolja predstava do sada...I naravno, pogledacu je jos koji put...
Sladjana Krsmanovic | 16.05.2010 | 17:01h | 91.137.25*.* | #3292
Predstava je na vrhunskom nivou,glumci su originalni i perfektno su je izveli...
jelena krega | 01.04.2010 | 08:36h | 89.216.8*.* | #2974
predstava vam je extra,bila sam i ostavila me je bez daha.svaka cast
olja ignjatić | 29.03.2010 | 12:29h | 195.252.8*.* | #2952
predstava fenomenalna - najbolja moguća relaksacija i antistres terapija u današnje vreme. oduševila me ljiljana sa svojim vokalnim sposobnostima .
samo napred -
samo napred -
seka cirovic | 22.03.2010 | 20:26h | 82.117.21*.* | #2879
odlicna pesma i igra, kostimi predivni, a najbolji ivan bosiljcic:-) ... sve pohvale za predstavu obavezno pogledajte
Andjelka | 12.03.2010 | 14:08h | 109.93.4*.* | #2793
Pravi spektakl! Gledala 2 puta i uzivala! Najbolji mjuzikl na Terazijama, fenomenalni baletani, harizmaticni Bosiljcic, prava uloga za njega. OVO SE NE PROPUSTA!
Branka | 12.03.2010 | 12:13h | 93.87.17*.* | #2790
Fenomenalno!
Jelena Vasic | 26.02.2010 | 08:42h | 217.24.2*.* | #2675
Ozvucenje, akcenat... Potpisujem sve komentare Sonje Vujovic.
Predstava traje do tri sata, s pauzom.
Predstava traje do tri sata, s pauzom.
joca | 25.02.2010 | 22:40h | 95.180.8*.* | #2673
a koliko traje mjuzikl?
vesna | 16.02.2010 | 14:19h | 195.178.3*.* | #2584
predstava je fenomenalna. Mislila sam da posle "Čikaga" ništa ne može tako da me oduševi,ali ovo je stvarno odlična predstava.
jeca | 12.02.2010 | 16:17h | 91.185.12*.* | #2557
bravo Tamara,bas tako da se nikad ne zavrsi ...divna predstava pre svega zbog muzike :)
Tamara | 12.02.2010 | 08:56h | 89.216.2*.* | #2555
Sta reci...fantasticno je blaga rec.Genijalana predstava..tera te da lupkas nogama o pod,pljeskas dlanovima,drzis osmeh na licu i pozelis da se nikada ne zavrsi!
sonja Vujovic | 04.02.2010 | 11:10h | 77.46.13*.* | #2437
Sinoc sam pogledala predstavu, uzivala u muzici, igri, atmosferi.
Ali moram ponesto da prokomentarisem.
Mozda, iz razloga sto sam gledala mjuzikle u Londonu ("Fantom u operi"), u Moskvi ("Mama mia", "Lepotica i zver"itd), u koje je , znam, ulozeno mnogo vise sredstava i svega ostalog sto podrazumeva ozbiljnu zemlju, ozbiljno ministarstvo kulture, koje stoji iza svakog projekta, itd, itd.
Dakle, necu da govorim o svemu onome, kroz sta vi prolazite, da biste napravili jednu predstavu. Sve te boljke naseg drustva znam.
Ali, po malo sam uvek razocarana onim necim sto je i nasu predstavu, u nasem pozoristu, moglo uciniti mnogo ozbiljnijom i profesionalnijom.
Npr, zbog cega se u predstavi govori "beogradskim ulicnim" govorom , a ne ciganskim naglaskom? (ubedjena sam da mladi, genijalni Bosiljcic, kada prica neki vic o Ciganima, da savrseno imitira njihov govor.
Zbog cega svi solisti, koji izvode te glavne pevacke numere nisu bolje ozvuceni, uz tihu pratnju hora,onim slabijim glasovima, jer ne mogu sve pevacke numere izvuci Bosiljcic i izvanredna glumica koja glumi staru ciganku. Ruke su me zabolele od aplauza njoj.
sa predstave sam izasla srecna i divno raspolozena i danas cu kupiti karte za svu svoju decu. Zato mi ne zamerite na kritikama. Zelim da budete jos bolji.
Ali moram ponesto da prokomentarisem.
Mozda, iz razloga sto sam gledala mjuzikle u Londonu ("Fantom u operi"), u Moskvi ("Mama mia", "Lepotica i zver"itd), u koje je , znam, ulozeno mnogo vise sredstava i svega ostalog sto podrazumeva ozbiljnu zemlju, ozbiljno ministarstvo kulture, koje stoji iza svakog projekta, itd, itd.
Dakle, necu da govorim o svemu onome, kroz sta vi prolazite, da biste napravili jednu predstavu. Sve te boljke naseg drustva znam.
Ali, po malo sam uvek razocarana onim necim sto je i nasu predstavu, u nasem pozoristu, moglo uciniti mnogo ozbiljnijom i profesionalnijom.
Npr, zbog cega se u predstavi govori "beogradskim ulicnim" govorom , a ne ciganskim naglaskom? (ubedjena sam da mladi, genijalni Bosiljcic, kada prica neki vic o Ciganima, da savrseno imitira njihov govor.
Zbog cega svi solisti, koji izvode te glavne pevacke numere nisu bolje ozvuceni, uz tihu pratnju hora,onim slabijim glasovima, jer ne mogu sve pevacke numere izvuci Bosiljcic i izvanredna glumica koja glumi staru ciganku. Ruke su me zabolele od aplauza njoj.
sa predstave sam izasla srecna i divno raspolozena i danas cu kupiti karte za svu svoju decu. Zato mi ne zamerite na kritikama. Zelim da budete jos bolji.
Saša | 15.06.2009 | 19:04h | 195.252.9*.* | #1246
Predstavu sam gledao još dok je Pozorište na Terazijama bilo podstanar u nesrećnom NU Vuk Karadžić!
Fantastična predstava skrpljena, bukvalno, štapom i kanapom! Veliki podvig za ovo pozorište! Sve pohvale glumcima na glumi, pesmi i igri! Stopostotna energija od početka do kraja! Vredi pogledati!
Fantastična predstava skrpljena, bukvalno, štapom i kanapom! Veliki podvig za ovo pozorište! Sve pohvale glumcima na glumi, pesmi i igri! Stopostotna energija od početka do kraja! Vredi pogledati!
Duca | 23.03.2009 | 01:12h | 217.65.19*.* | #730
NAJ, NAJbolja predstava ikada vidjena! Nikao nemojte propustiti!
Milica | 24.02.2009 | 21:06h | 89.216.7*.* | #489
Da sjajna predstava ja sam je gledala 3 puta i opet cu.Ubedljivo najbolji mjuzikl pozorista na Terazijama!Daleko ispred ostalih!
dragana | 24.02.2009 | 18:17h | 89.216.19*.* | #487
kad izades iz pozorista posle ove predstave imas osecaj da mozes da poletis...sjaaaajan mjuzikl!!!
Sandra | 24.02.2009 | 16:02h | 80.93.23*.* | #485
ovo je predstava koja moze da se gleda 100 puta fenomenalna je
jelena | 23.02.2009 | 16:16h | 91.185.12*.* | #474
i obavezno pogledaj neces se pokajati:)
jelena | 23.02.2009 | 16:15h | 91.185.12*.* | #473
900 za parter
600 za balkon
600 za balkon
deda mraz | 23.02.2009 | 13:59h | 94.189.17*.* | #471
koliko koshta karta za predstavu? :)
Suzana | 10.02.2009 | 00:14h | 77.46.13*.* | #390
ubedljivo najbolji mjuzikl pozorista na terazijama,muzika,balet,dobar kostim sve na jednom mestu!Zaista pravi spektakl!
Marija | 02.02.2009 | 22:13h | 77.46.13*.* | #330
Najbolji mjuzikl Pozorista na terazijama!!!O slobodi!Cigani lete u nebo jer je zemlja za njih pretesna!!!Pravi pozorisni spektakl!Fenomenalno uradjeno!!
marko | 16.01.2009 | 23:59h | 77.46.13*.* | #209
slazem se sa Milicom!!!Ljudi ovu redstavu gledaju po 10 puta!!!Uloga Lojka Zobara je proslavila Ivana Bosiljica
Milica | 16.01.2009 | 23:53h | 77.46.13*.* | #208
Najbolji mjuzikl vidjen kod nas ikada!!!Kostimi,muzika,balet...Spektakl u pravom smislu te reci!!!Uzivacete!!!
UNESITE VAŠ KOMENTAR - CIGANI LETE U NEBO